هفت چشمه یکی از زیباترین جاذبه گردشگری شهمیرزاد
هفت چشمه یکی از زیباترین جاذبه گردشگری شهمیرزاد

اگر نمی‌دانید هفت چشمه شهمیرزاد کجاست در این مطلب با ما همراه باشید تا جزئیات مربوط به این شهر را برای شما عنوان کنیم.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من،  سمنان روستا‌ها و شهر‌های زیبایی دارد که هر یک از آن‌ها دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی هستند. اگر نمی‌دانید هفت چشمه شهمیرزاد کجاست باید بگوییم که این جاذبه گردشگری مربوط به استان سمنان می‌باشد. شهمیرزاد یکی از شهر‌های کوچک استان سمنان است که درختان گردوی بی نظیری دارد. این شهر را بیشتر اهالی به عنوان روستا می‌شناسند، چرا که کشاورزی مهمترین شغل اهالی شهر می‌باشد و جمعیت زیادی ندارد. به دلیل محبوبیت جاذبه‌های گردشگری شهمیرزاد بسیاری از افراد این منطقه را به عنوان شهر معرفی می‌کنند.بیشتر بخوانید: آبشار بیشه لرستان، گنجینه‌ای در آغوش سبز بلوط
هفت چشمه در شهمیرزاد یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهمیرزاد می‌باشد که بسیاری از افراد هر ساله از این چشمه بازدید می‌کنند. در شمال شهر شهمیرزاد می‌توانید از این چشمه بازدید نمایید. از آنجایی که از دل زمین این چشمه می‌جوشد بسیاری از افراد برای آب تنی به این چشمه می‌روند. سرچشمه هم در کنار هفت چشمه قرار گرفته است و همین مسئله موجب شده که شما بتوانید از دو جاذبه گردشگری شهمیرزاد به صورت همزمان بازدید نمایید.
چه زمانی به هفت چشمه شهر شهمیرزاد برویم؟اکنون که به خوبی متوجه شدید هفت چشمه شهمیرزاد کجاست باید بهترین بازه زمانی را برای بازدید از این جاذبه گردشگری انتخاب کنید. استان سمنان یکی از استان‌های گرمسیری کشور ایران شناخته می‌شود. شهمیرزاد از آنجایی که به استان مازندران نزدیک است آب و هوای گرم ندارد. به همین دلیل آب و هوای این شهر گرم نیست و به همین دلیل هر ساله افراد زیادی برای گردشگری این شهر را انتخاب می‌کنند. بسیاری از افراد فصل بهار و تابستان را برای گردشگری این شهر انتخاب می‌کنند. در واقع باید بدانید که زمستان‌های این شهر سرد است و به همین دلیل باید با تجهیزات کامل به این شهر بروید.اگر مایل هستید از هفت چشمه در شهمیرزاد بازدید کنید اوایل بهار تا اواخر تابستان بهترین زمانی است که می‌توانید انتخاب نمایید. اهالی بومی این شهر درختان گردوی زیادی را در نزدیکی این جاذبه گردشگری کاشته اند. در صورتی که مایل باشید می‌توانید گردو‌های بی نظیر شهمیرزاد را خریداری کنید. بیشتر میوه‌هایی که در این منطقه می‌رویند ارگانیک هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد برای خرید میوه‌های این شهر به شهمیرزاد می‌روند. اگر فصل زمستان را برای رفتن به شهمیرزاد انتخاب کرده اید باید تمامی وسیله‌های مورد نیاز برای ایمنی رانندگی را همراه خود ببرید.با چه ماشینی باید به این منطقه برویم؟برخی از افراد بر این باور هستند که برای رفتن به هفت چشمه باید از ماشین‌های آفرود … استفاده کنند. در واقع باید بدانید که برای رفتن به این منطقه می‌توانید با هر ماشینی که مایل هستید سفر کنید. اگر می‌خواهید بدانید که هفت چشمه شهمیرزاد کجاست باید بگوییم این جاذبه گردشگری در شمال شهمیرزاد می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید. بسیاری از افرادی که مایل هستند بدون دغدغه سفر نمایند ماشین‌های شخصی را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. شما هم می‌توانید با استفاده از ماشین شخصی این مسیر را طی کنید تا در کمترین بازه زمانی به مقصد برسید. برای طی کردن مسیر باید تمامی جزئیات را بررسی کنید تا با مشکل مواجه نشوید. در صورتی که مایل باشید می‌توانید از اتوبوس‌های گردشگری برای رفتن به هفت چشمه شهمیرزاد استفاده کنید.
وسیله‌های مورد نیاز برای رفتن به هفت چشمه شهر شهمیرزادبرای رفتن به هر یک از شهر‌ها و روستا‌ها باید وسیله‌های مورد نیاز را همراه خود ببرید. وسیله هایتان را طبق تعداد روز‌هایی که می‌خواهید در مقصد بمانید باید انتخاب کنید. اگر می‌خواهید به هفت چشمه در شهمیرزاد بروید و یک الی دو شب توقف داشته باشید باید تمامی وسیله‌های مورد نیاز شخصی را با خودتان ببرید. در این شهر اقامتگاه‌های متنوعی را اجاره می‌دهند تا افراد بتوانند در آن‌ها سکونت داشته باشند. در صورتی که با ماشین شخصی و یا با اتوبوس به این شهر می‌روید باید تمامی وسیله‌های مربوط به ایمنی ماشین را همراه خود ببرید. لباس گرم و کفش مناسب از جمله وسیله‌هایی است که هرگز نباید آن‌ها را فراموش کنید. در صورتی که می‌خواهید پیاده روی طولانی مدت داشته باشید باید کفش مناسبی را با خودتان ببرید.
فاصله اش با شهر چقدر است؟هفت چشمه فاصله زیادی با شهر ندارد و شما تنها یک کیلومتر باید طی کنید تا به این جاذبه گردشگری برسید. در صورتی که مایل باشید می‌توانید با ماشین شخصی تان به هفت چشمه بروید. در غیر این صورت می‌توانید تا این جاذبه گردشگری شهمیرزاد پیاده روی کنید. با پیاده روی کردن در این منطقه بدون شک از آب و هوای شهر لذت می‌برید. همچنین می‌توانید درختان زیبای شهر را از نزدیک مشاهده کنید. به طور کلی باید بدانید که شهمیرزاد شبیه شهر‌های شمالی می‌باشد و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.منبع: سلام نو