با استفاده از مهارتم و سفره کسب درآمد کردم
با استفاده از مهارتم و سفره کسب درآمد کردم
برای کسب درآمد نیاز به یک شغل خوب داشتم و از طرفی دیگر به علت دانشجو بودن زمان زیادی برای شاغلن بودن در محیط بیرون را نداشتم و به همین خاطر تصمیم گرفتم

برای کسب درآمد نیاز به یک شغل خوب داشتم و از طرفی دیگر به علت دانشجو بودن زمان زیادی برای شاغلن بودن در محیط بیرون را نداشتم و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا با استفاده از مهارتی که در تولد سفره های قلمکاری داشتم در منزل تایم های آزادم را صرف تولید این محصول کنم و با فروشش نیز به درآمد خوبی رسیدم.

سفره قلمکار خام

سفره قلمکار خام

یکی از زیباترین و خوش نقش ترین صنایع دستی ایرانیان، سفره قلمکار خام است که نشان دهنده روح هنری والای هنرمندان ایران زمین می باشد، خرید سفره قلمکار جدید در طرحهای جذاب و شیک به روشهای مختلفی قابل انجام بوده و این محصول در مدلها و اندازه های گوناگون و متنوعی در بازار عرضه می گردد. اگر شما خواهان خرید تعداد بالای سفره قلمکار می باشید، قطعا قیمت و کیفیت برای شما بسیار مهم است و لذا باید این محصول را از شرکتها و مراکز پخش عمده خریداری نمایید چرا که فقط این مرکزها هستند که سفره قلمکار را به طور مستقیم و با قیمت تولیدی به فروش می رسانند.

همان طور که می دانید وقتی فروش یک محصول به شکل کاملا مستقیم انجام شود، قیمت آن کاهش یافته و با نرخ واقعی به دست مشتری می رسد بنابراین با خرید سفره قلمکار از یک مرکز اصلی که وظیفه توزیع عمده و بدون واسطه این محصول را برعهده دارد، خواهید توانست آن را با قیمتی مقرون به صرفه تر تهیه کنید، به ویژه اگر حجم سفارش شما بالا باشد.

سفره قلمکار اعلا

سفره قلمکار اعلا

یکی از هنرهای پر طرفدار سنتی کشور ما را می توان سفره قلمکار اعلا دانست که امروزه این هنر به شکل وسیعی در زمینه های مختلف محصولات گوناگونی از خود به جا می گذارد که یکی از ارقام بی نظیر آن را می توان سفره قلمکاری معرفی کرد که قیمت سایز بزرگ این محصول به مراتب بیشتر از گونه های کوچکتر آن است.

چون از مواد اول از جمله پارچه قلمکار مخصوص و همچنین رنگهای بیشتر و زمانی که این هنرمندان روی تکمیل این محصول می کنند همه و همه روی نرخ این سفره قلمزنی سایز بزرگ تاثیر مستقیم دارد.

کیفیت بالایی این محصول و بزرگ بودن متراژ ابعاد سفره بزرگ از نمونه های دیگر این مدل سفره نیز خود یک تنه روی افزایش نرخ این محصول تاثیر می گذارد در کل عوامل زیادی روی نرخ این کالا تاثیر می گذارد که ما در اینحا برای شما بیان می کنیم.

سفره قلمکار چیت ساز

سفره قلمکار چیت ساز

یکی از شهرهای ایران که در زمینه صنایع دستی و سنتی بسیار مشهور است، خورزوق می باشد، سفره قلمکار چیت ساز از جمله محبوبترینها در این زمینه می باشد، اگر قصد خرید این سفره ها را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم از قیمت سفره قلمکار خورزوق مطلع شوید. برای اطلاع از قیمت این محصولات، حتما لازم است به عوامل محتلفی که به طور مستقیم می توانند قیمت آنها را تحت تاثیر قرار دهند، توجه کافی داشته باشید، چراکه تنها در این صورت است که می توانید یک خرید عالی و بی نظیر را برای خود به ارمغان آورید.

یکی از انواع وسایل سنتی ایرانی که از یک طرف نمایانگر فرهنگ و تمدن ایرانی و از طرفی دیگر جنبه تاریخی دارد، سفره قلمکار چیت خورزوق می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)