خوش اخلاق بودنم من را به موفقیت رساند
خوش اخلاق بودنم من را به موفقیت رساند
داشتن اخلاق می تواند در رسیدن به موفقیت تاثیر بسیار بالایی داشته باشد زیرا علاوه بر اینکه باعث جذب امواج و انرژی های مثبت می شود  رزق و برکت فراوانی را به سفره های شما وارد می کند

داشتن اخلاق می تواند در رسیدن به موفقیت تاثیر بسیار بالایی داشته باشد زیرا علاوه بر اینکه باعث جذب امواج و انرژی های مثبت می شود  رزق و برکت فراوانی را به سفره های شما وارد می کند. ضمن اینکه با داشتن اخلاق خوب افراد بیشتری را می توانید در اطراف خود داشته باشید. من خوش اخلاقی را در کسب و کارم پیشه کردم و به ثروت بسیار زیادی رسیدم.

پسته خندان قزوین

پسته خندان قزوین

اگر شما برای مصرف روزانه می خواهید پسته خندان قزوین استفاده کنید می توانید از قیمت متوسط آن استفاده کرده ولی برای میهمانیها و سایر اعیاد و عروسیهای عزیزانتان می توانید از نوع گران و مرغوب آن استفاده کنید.

علاوه بر این که پسته‌ ها به نوع‌های مختلفی تقسیم‌بندی می شوند ولی در حالت کلی پسته یا به حالت فندقی و یا به حالت بادامی است پسته‌ های اوحدی، کله قوچی، احمدآقایی و اکبری که جز پسته‌ های مهم در رفسنجان هستند به ترتیب جزء دسته زودرس، متوسط‌رس و دیررس قرار می گیرند و معمولاً در ماه شهریور آنها را برداشت می کنند.

همچنین پسته رفسنجان دارای ارزش غذایی، کیفیت و مرغوبیت بالایی می باشد با قرار دادن پسته در سبد غذایی خود از ویتامینها و مواد معدنی این مغز بهشتی بهره ببرید.

قیمت پسته خندان

قیمت پسته خندان

فروش و قیمت پسته خندان یا تازه که با پوست به بازارهای خارجی عرضه می شود یکی از مهم ترین منابع درآمد ارزی کشور است که می تواند چند صد میلیون دلار و حتی بیش از یک میلیارد دلار درآمد ارزی برای کشور به همراه داشته باشد.

البته می توان پسته را بدون پوست نیز به خارج از کشور صادر کرد و حجم قابل توجهی ارز را وارد کشور نمود.

برای همین است که می توان گفت در مجموع چند درصد از درآمد حاصل از صادرات محصولات غذایی متعلق به صادرات انواع پسته به کشورهای مختلف دنیا می باشد.

با توجه به این که کشور ما جایگاه ویژه ای در تولید پسته دارد و در واقع زادگاه پسته را می توان در خاور میانه و در کشور ایران دانست، توان ما برای تولید و صادرات این محصول بسیار بالا است.

پسته خندان ایرانی

پسته خندان ایرانی

با این وجود حدود نیمی از تولید پسته خندان ایرانی در استان کرمان است و برای همین است که بخش مهمی از خرید پسته خام نیز از این استان است.

به گونه ای که در سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۰۰ میلیون دلار صادرات و درآمد ارزی از راه فروش پسته به کشورهای خارجی نصیب کشور ما شده است که بخش قابل توجهی از آن متعلق به این استان می باشد.

لازم به ذکر است که کشورهای متعددی در قاره آسیا و  اروپا از جمله خریداران بزرگ این محصول بوده اند که هر یک سهم چند ده میلیون دلاری یا چند صد هزار دلاری از واردات این محصول را به خود اختصاص داده بودند.

5/5 - (1 امتیاز)