ترفندی که پول را از در و دیوارتان آویزان می کند
ترفندی که پول را از در و دیوارتان آویزان می کند
همه ی ما می دانیم افرادی که با آن ها رابطه داریم بر روی زندگی و فکر ما تاثیر می گذارند. برای موفقیت و ثروتمند شدن سعی کنید با افرادی وقت بگذرانید که موفق و ثروتمند هستند

همه ی ما می دانیم افرادی که با آن ها رابطه داریم بر روی زندگی و فکر ما تاثیر می گذارند. برای موفقیت و ثروتمند شدن سعی کنید با افرادی وقت بگذرانید که موفق و ثروتمند هستند. در بیشتر موارد، ارزش شما را نزدیک ترین دوستان شما نشان می دهند. اگر با افراد موفق رابطه داشته باشید، فکر شما باز می شود و محدودیت های ذهن شما درباره ی پول از بین می رود. واقعیت این است که میلیونرها نسبت به افراد سطح متوسط طرز فکر متفاوتی درباره ی پول دارند.

سرامیک بدنه استخر

سرامیک بدنه استخر

امروزه در تمام دنیا از بهترین نوع سرامیک بدنه استخر در ساخت استخرهای مختلف استفاده می شود.

سرامیک بدنه استخر جدید تولید شده در کارخانجات مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده و قیمت عمده آن ارزان تر از بقیه برندهای موجود در بازار می باشد.

سرامیک بدنه استخر جدید تولید شده، جذب آب صفر دارد یعنی به هیچ عنوان آب را جذب خودش نمی کند و به همین دلیل در برابر یخ زدگی نیز مقاوم است.

استحکام سرامیک بدنه استخر بسیار بالا می باشد، نصب آنها بسیار آسان بوده و مناسب تمامی استفاده های مختلف برای استخرها می باشد.

سرامیک استخری لوکس

سرامیک استخری لوکس

در بازار داخلی، تنوع طرح بسیار برای سرامیک استخری لوکس در کنار داشتن تعدد برند تولیدی خارجی و داخلی منجر به تغییر نوسانی قیمت سرامیک استخری ارزان شده است که نسبت به مدل های دیگر قیمت مناسب تری دارد.

با اینکه می توانند از ظاهر ساده و تک رنگی برخوردار باشند اما اعمال استاندارد در مراحل تولید، برای آنان مهم بوده تا قیمت استاندارد نیز که از ۲۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان می باشد، اعمال گردد.

افراد متقاضی برای انتخاب سرامیک استخری لوکس با پیشنهاد کارشناسان فروش ما می توانند با انجام تماس تلفنی، محصول مد نظر خود را از کارشناسان ما خریداری نمایند.

مجموعه ما به سلیقه مشتریان احترام می گذارد و سفارشات مخصوص مشتریان با طرحهای مختلف را نیز قبول می کند.

کاشی آجری براق

کاشی آجری براق

از جمله ویژگی های مهم کاشی آجری براق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیبایی، ثبات و تنوع در رنگ
  • دارای قیمتی رقابتی در فروش و صادرات
  • مقاوم در برابر آلودگی، مواد شیمیایی و محیط های بد آب و هوا
  • استقامت بالا در برابر ترک خوردن و شکستن از لحاظ وزن
  • سبک تر از دیگر مصالح ساختمانی است.
  • دارای نصب ساده و سریع به طوری که کار را برای اجرا کنندگان ساختمانی بدلیل ابعاد آن آسان کرده که سبب کاهش زمان نصب شده است.

کاشی آجری براق در انواع مختلفی تولید می شود مانند طرح آجر نما قزاقی، برجسته، سفید، قرمز، با بند مشکی و همچنین طرح آجر که هر کدام بسته به سلیقه و نوع کاربردشان می تواند متفاوت باشد.

5/5 - (1 امتیاز)