نمد سنتی شیشه ای کرمانشاه
نمد سنتی شیشه ای کرمانشاه
نمد و تشک نمدی گیلان توسط روستاییان و در نقشهای بسیار زیبا و به صورت سنتی و حتی نقش‌های جدید در انواع رنگ و طرح با سایزهای متنوع تولید و در بازارهای سراسر کشور توزیع می شود.

دامپروری در بسیاری از شهرهای کشور رونقی بسیار دارد و در شهر گیلان نیز می توان این صنعت را همچنان زنده دید، تولید کننده گیلانی با استفاده از پشم گوسفندان اقدام به تولید نمد سنتی گیلان درجه یک نموده و انواع این محصول پر طرفدار را با قیمت بسیار مناسب در تمام بازارها در سراسر کشور توزیع کرده است.

نمد و تشک نمدی گیلان توسط روستاییان و در نقشهای بسیار زیبا و به صورت سنتی و حتی نقش‌های جدید در انواع رنگ و طرح با سایزهای متنوع تولید و در بازارهای سراسر کشور توزیع می شود.

تولیدکنندگان گیلانی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین نوع پشم اقدام به تولید انواع نمد در سایزهای متنوع کرده و نمد را با قیمتهایی متفاوت در اختیار مشتریان گذاشته اند.

نمد سنتی شیشه ای کرمانشاه

تولیدات گیلانی را می توان در تمام مراکز فروش در تمام شهرها مشاهده نمود و یا این که از انواع نمد تولید شده در این شهر به صورت آنلاین و اینترنتی دیدن کرد و در صورت تمایل و نیاز نمد سنتی را به صورت تک و یا در تعداد در سایت  آراد برندینگ سفارش داد.

بنابر این اگر شما نیز از درخواست کنندگان نمد درجه یک و با کیفیت با قیمت مناسب و ارزان هستید، توصیه ما به شما این است که کالای مورد نیاز خود را از همین سایت خریداری نمایید.

نمد سنتی شیشه ای

اگر شما علاقه‌ای زیادی به طبیعت دارید به شما توصیه می کنم که از نمد سنتی استفاده کنید، چون مانند خانه ای که در وسط یک باغ قرار دارد و دور تا دور خانه شیشه ای هست و شما از طبیعت لذت می برید با انداختن یک نمد سنتی رنگ و بوی طبیعت را به خانه خود می آورید واگر بخواهیم خاصیت عایق بودن شیشه را نیز در نظر بگیریم نمد مانند عایقی عمل می کند که رطوبت را انتقال نمی دهد و در مناطقی که رطوبت بالایی دارند از نمد استفاده می شود و حتی لباسهای روستائیان و عشایر در گذشته از نمد بوده و در زمان حال نیز بسیاری از افراد بومی از کلاه نمدی استفاده می کنند.

در چادر عشایر اصلا آب از زمین نفوذ نمی کند چون کفپوش عشایر نمد می باشد و نمد نیز عایق بسیار قوی هست که رطوبت را از خود عبور نمی دهد.

نمد سنتی شیشه ای

لازم به ذکر است که از نمد سنتی شیشه ای در تزئین دکوراسیون داخلی منازل و هتلها به عنوان رومیزی، دیوارکوب، پادری یا ورودی اتاقها استفاده می شود.

عمر نمدهای سنتی بستگی به چند آیتم دارد.

آیتم اول هر چقدر انسجام پشمها بیشتر باشد عمر نمد نیز افزایش می یابد و حداقل عمر نمد ۳۰ سال می باشد و حتی نمدهای که بالای ۷۰ سال قدمت دارند در موزه ها نگهداری می شود.

آیتم دوم روش نگهداری می باشد؛ عدم استفاده از مواد شوینده قوی، جلوگیری از کشیدن بورسهای زبر برای از بین بردن پرزها، عدم استفاده از ماشین لباسشویی، شستشوی نمد با آب سرد و غیره.

نمد سنتی کرمانشاه

می دانید که شهر بزرگ کرمانشاه از شهرهای بزرگ کشور با صنعت دامداری بسیار گسترده است و می توان در این شهر انواع و اقسام نمد سنتی کرمانشاه را در ابعاد و با رنگهای زیبای مختلف مشاهده نمود.

نمد تولید شده در کرمانشاه از نفیس ترین انواع نمد تولید شده در کشور است که دارای کیفیتی درجه یک و از استحکام بسیار بالا برخوردار است و به عنوان یک عایق رطوبتی  بوده و می توان در مناطق روستایی و شهری از انواع این ابزار و زیرانداز بسیار مفید و نرم استفاده کرد.

نمد توسط افرادی خاص و به صورت تخصصی تولید می شود و معمولا نمد را با پشم رنگ نشده تولید می کنند تا بتوانند نقش‌های روی نمد را با استفاده از پشمهای رنگین طراحی نمایند تا جلوه و زیبایی نمد بسیار بیشتر باشد.

نمد سنتی کرمانشاه

بنابر این می توان نمد سنتی کرمانشاه را در انواع و اقسام فرم و مدل در بازار های سراسر کشور مشاهده نمود زیرا تولید کنندگان تلاش می کنند تا بتوانند بهترین نمونه نمد را با قیمت مناسب در سطح کشور توزیع و در اختیار مصرف کنندگان و دوستداران این صنعت و هنر قدیمی قرار دهند.

ابزار و لوازم اولیه برای تولید نمد در دسترس و بسیار ارزان قیمت است، اما تولید نمد درجه یک کاری بسیار سخت و مشکل می باشد و تولید هر قطعه از نمد به زمانی طولانی نیاز دارد بنابر این تولید کننده نمد عالی و مرغوب را با وجود تمام سختی، برای تولید با قیمت بسیار مناسب و ارزان در بازارهای عرضه و تقاضا توزیع نموده تا تمام مشتریان بتوانند نمونه های زیبای نمد را خریداری و استفاده نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)