نا امید و دلسرد نباشید تا به موفقیت برسید
نا امید و دلسرد نباشید تا به موفقیت برسید
هیچ چیزی نمیتواند انسانی با نگرش ذهنی مثبت را برای رسیدن به هدفش متوقف کند و هیچ چیز در زمین نمیتواند به انسانی با نگرش ذهنی اشتباه و منفی کمک کند. پس برای رسیدن به موفقیت ابتدا نگرشتان را تغییر دهید

هیچ چیزی نمیتواند انسانی با نگرش ذهنی مثبت را برای رسیدن به هدفش متوقف کند و هیچ چیز در زمین نمیتواند به انسانی با نگرش ذهنی اشتباه و منفی کمک کند. پس برای رسیدن به موفقیت ابتدا نگرشتان را تغییر دهید تا بتوانید به هدفی که مدنظرتان است برسید. در ادامه مقاله از نگرش و هدفی که در تجارت داشتم برایتان می گوییم همراه ما باشید.

سرامیک سفید با رگه طلایی

سرامیک سفید با رگه طلایی

سرامیک سفید با رگه طلایی ضخامت های بیشتری نسبت به مدل های سرامیک سقف و دیوار دارند و سطح دوام آن ها در برابر ضربه و فشار نیز بیشتر است.

شما در زمان انتخاب سرامیک سفید باید آگاهی کامل را در مورد تمامی مشخصات این محصولات کسب کنید.

یکی از مهم ترین مشخصات این محصولات، دوام سطح براق آن ها در برابر لکه، خراشیدگی و تغییر رنگ است.

این نوع سرامیک وزن نسبتا خوبی دارد که موجب می شود تا حمل آن به خوبی انجام شود.

سرامیک پرسلان سه بعدی

سرامیک پرسلان سه بعدی

سرامیک پرسلان سه بعدی جزو سرامیک های محبوب در سطح کشور هستند که کاربرد و کارایی زیادی برای ساختمان سازی و نمای کف دارند.

سرامیک انواع زیادی دارد و در طرح های گوناگونی تولید می شوند.

این محصولات بر اساس سایز، کیفیت، رنگ، طرح، شکل و همچنین برند تولیدی در دسته بندی های بسیار گوناگونی قرار می گیرند.

این محصولات در چندین نوع تولید می شوند که دو نوع رایج آن ها لعابی و بدون لعاب می باشد.

طیف رنگی سرامیک لعابی بسیار بیشتر است و براقیت آن در آن ها نیز بیشتر می باشد.

سرامیک ضد اسید مهسرام

سرامیک ضد اسید مهسرام

در گذشته اغلب خریداران به دنبال تهیه سرامیک های درجه یک به ویژه جهت نصب در دکوارسیون داخلی خود بودند اما امروزه با توجه به افزایش تولید نمونه های سرامیک ضد اسید مهسرام، تقاضا برای تهیه آنها نیز افزایش یافته است.

انواع سرامیک به عنوان مصالحی کاربردی در پروژه های بزرگ ساختمانی همواره مورد توجه شرکت های خدماتی و مهندسین هستند که با نرخ مناسبی قابل تهیه می باشند.

این نوع سرامیک ها از نظر ابعاد و همچنین نوع مواد اولیه تفاوتی با نمونه های درجه یک نمی کنند اما گاهاً وجود چند لب پریدگی یا لکه تیره روی سطح آن باعث می شود که در گروه محصولات درجه پایین تر قرار بگیرند.

مقاومت در برابر نفوذ آب، سطح مات، عدم لیز بودن و تولید با رنگ و طرح متنوع برخی دیگر از مشخصات این نوع سرامیک هستند که سبب شده بکارگیری آنها در اغلب پروژه ها مقرون به صرفه باشد.

5/5 - (1 امتیاز)