با پا فشاری بر روی اهدافم به موفقیت رسیدم
با پا فشاری بر روی اهدافم به موفقیت رسیدم
کار درست را در مدت زمان کافی و با پافشاری و مداومت انجام بدهید. پا فشاری بر روی اهداف سبب میشود در زمان کوتاهی به آرزوهایتان دست پیدا کنید

کار درست را در مدت زمان کافی و با پافشاری و مداومت انجام بدهید. پا فشاری بر روی اهداف سبب میشود در زمان کوتاهی به آرزوهایتان دست پیدا کنید. اهداف بسیاری داشتم که باید به آنها میرسیدم از این رو به طور مداوم بر روی حوزه پر سود اسید فعالیت کردم و ثروتی که اکنون دارم را از این راه به دست آوردم.

اسید کلریدریک آزمایشگاهی

اسید کلریدریک آزمایشگاهی

جوهر نمک صنعتیو اسید کلریدریک آزمایشگاهی بخاطر شرایط فیزیکی و شیمیایی که دارد می توان برای صنایع مختلفی مصرف کرد که مهمترین آنان شامل:

۱- تولید ترکیبات آلی، ۲- از بین بردن چربی در صنعت چرم سازی، ۳- صنعت حفاری، ۴- صنعت ساختمان، ۵- تولید مواد شیمیایی غیر آلی و ۶- قطعه شویی در صنعت فولاد.

این کاربردها در ایران وجود دارند و مهمترین آن مربوط به حفاری می باشد که سهم زیادی از تولید اسید کلریدریک صنعتی غلیظ به این صنعت اختصاص داده شده است.

از ترکیب شدن اتمهای هیدروژن با کلر می توان به گاز هیدروژن کلرید رسید که پس از عبور از یک برج و سرد شدن به حالت اسید کلریدریک مایع تبدیل می شود.

تنها واحدی که اسید کلریدریک را به شکل یک محصول جانبی تولید می کند، پتروشیمی کارون است که با این وجود از غلظت بالا و آهن پایین برخوردار می باشد.

اسید کلریدریک 33 درصد

اسید کلریدریک ۳۳ درصد

اول خوب است بدانید که نام دیگر این اسید کلریدریک ۳۳ درصد جوهر نمک است و حتما آن را شنیدید، بله، در هنگام تمیز کردن سطوح دستشویی از نوع رقیق شده مصرف کردید که مقدار آن حدود ۵ درصد بود.

اسید کلریدریک ۳۳ درصد را یک ماده معدنی با قدرت خورندگی بالا می دانند که از قدرت اسیدی زیر ۲ برخوردار است و شکل ظاهری آن به حالت مایع شفاف می باشد که در شرایط دمای اتاق رنگ آن متمایل به زرد می شود.

برای تولید اسید کلریدریک از چند فرآیند استفاده می کنند که در یکی از این فرآیندها، به عنوان محصول جانبی تولید می شود و آن را از روشهای مختلفی تولید می کنند.

اسید کلریدریک 37 درصد

اسید کلریدریک ۳۷ درصد

البته نام دیگر آن را می توان جوهر نمک و همچنین اسید موریاتیک گذاشت که یک اسید معدنی تلقی می گردد و فرمول شیمیایی اسید کلریدریک ۳۷ درصد به حالت HCl است که از دو عنصر مهم به نامهای کلر و هیدروژن تشکیل می شود.

جوهر نمک صنعتی با داشتن خاصیت اکسید شوندگی و همچنین قدرت اسیدیته بالا، در صنایع زیادی قابل استفاده می باشد که مهمترین آن در استخراج فلز آهن است و به صورت گسترده مصرف می شود.

با توجه به داشتن کلر در این ترکیب، بخارات اسید به شدت سمی و خطرناک می باشند و باید به نقطه جوش آن توجه شود و برای کارهایی که نیاز به دمای کمتر از نقطه جوش اسید می باشد، می توانید استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)