با تغییر باورهایم درصد موفقیت رسیدن به ثروت را افزایش دادم
با تغییر باورهایم درصد موفقیت رسیدن به ثروت را افزایش دادم
شما باید د رابتدای هر کار بزرگی که می خواهید انجام دهید باورهای کهنه و پوسیده و قدیمی که شما را از وارد شدن در مسیری جدید منع می کند دوری کنید

شما باید د رابتدای هر کار بزرگی که می خواهید انجام دهید باورهای کهنه و پوسیده و قدیمی که شما را از وارد شدن در مسیری جدید منع می کند دوری کنید. من با کنارگذاشتن عقاید قدیمی و پوسیده خود توانستم یک قدم به هدفی که دارم نزدیک شوم و بعد از آن با ورود به دنیای تجارت آمونیاک توانستم میزان سود بالایی را به دست بیاورم و در این کار موفق شوم.

آمونیاک مایع غلیظ

آمونیاک مایع غلیظ

این محصول کاربردهای زیادی در صنایع گوناگون دارد ولی بیشتر در صنعت خانگی به کار می رود که می توان از کاربردهای آن به موارد زیر اشاره کرد.

مهم ترین کاربرد آن در تصفیه کردن آب می باشد زیرا از آمونیاک مایع غلیظ در تولید مونوکلرامین استفاده می شود که این ماده ای ضد عفونی کننده است و می تواند بیشتر آلاینده های مضر آب را از بین ببرد.

همچنین این ماده در آزمایشگاه ها به عنوان یک آنالیز گر مواد معدنی کاربرد دارد و حتی از آن می توان برای تمیز کردن انواع طلا و جواهرات نیز استفاده کرد.

این محصول در صنایع غذایی به طور گسترده ای استفاده می شود چون می تواند سطح اسید را در محصولات پایین آورد و در نتیجه به افزایش سطح سلامت بدن کمک بسیاری می کند.

آمونیاک دی کرومات

آمونیاک دی کرومات

قیمت آمونیاک دی کرومات به عوامل متعددی از جمله:

نوع بسته بندی آن، مقدار استفاده این محصول، نوع افزودنی این ماده و همچنین مرغوبیت آن بستگی دارد.

به همین دلیل قیمت های متفاوتی برای این محصول وجود دارد که می توان به طور کلی گفت که قیمتی کیلویی بین ۴۷۰ هزار تومان تا ۵۲۰ هزار تومان را شامل می شود.

خرید و فروش این ماده به این دلیل که در آزمایشگاه ها و همچنین مدارس استفاده ی فراوان می شود رونق بسیاری یافته است و به طور عمده خریداری می شود.

برای خرید این محصول می توانید با پشتیبانان فروش سایت ما تماس حاصل فرمایید تا شما را برای خریدی مطمئن به طور دقیق راهنمایی کنند.

آمونیاک مایع صادراتی

آمونیاک مایع صادراتی

آمونیاک مایع صادراتی نیز هست، آمونیاک یا همان آمونیوم هیدروکسید یک محلول غیر آلی و بی رنگ می باشد که اغلب به شکل مایع است.

در تولید تعداد زیادی از محصول های مختلف به خصوص ساخت کودهای نیتروژنه مورد استفاده قرار می گیرد.

آمونیاک دارای فرمول شیمیایی NH3 و محلول آمونیاک از ۱ اتم نیتروژن و ۳ اتم هیدروژن تشکیل می شود.

مایع آمونیاک به عنوان ۱ اتم ۲ تایی پایدار و ساده ترین هیدرید در فضاهای بیرونی است، محلول آمونیاک مایع دارای درصد معینی گاز آمونیاک به شکل فشرده است.

محلول آمونیاک مایع دارای درصد ۲۵ می باشد، موارد استفاده از این محلول همه روزه در حال افزایش است و یکی از مایع های بسیار کاربرد و محبوب در صنایع مختلف می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)