با تفکر نوین ثروتمندی را چشیدم
با تفکر نوین ثروتمندی را چشیدم
برای رسیدن به قله موفقیت باید به آنچه انجام می دهید باور داشته باشید و تا پای جان برایش بجنگید. شاید هم در مسیرتان شکست بخورید اما آن را کلیدی طلایی برای مسیر های آینده تلقی کنید

برای رسیدن به قله موفقیت باید به آنچه انجام می دهید باور داشته باشید و تا پای جان برایش بجنگید. شاید هم در مسیرتان شکست بخورید اما آن را کلیدی طلایی برای مسیر های آینده تلقی کنید. تجربیات ما کلید های طلایی و راهگشا هستند برای هموار کردن مسیرمان در آینده؛ من هم روزی تصمیم گرفتم کسب و کاری آغاز کنم؛ روزی تصمیمم را با جدیت درباره تجارت گرفتم و با عزمی راسخ تجارتم را آغاز کردم. حال یکی از تاجرین موفق هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

فوم عایق صوتی

فوم عایق صوتی

فوم عایق صوتی یکی از وسایلی است که باعث می شود تا فشار محیط کاهش پیدا کند که این عملکرد در نهایت باعث کم شدن صدای محیط می شود. عملکرد فوم های عایق صوتی به نوع گیرنده و فرستنده بستگی دارد و می تواند با توجه به آن ها شدت عملکرد خود را تغییر دهد. این فوم ها می توانند از جنس و متریال مختلف و متفاوتی تولید شوند که بر روی سقف و دیوار و کف قابل نصب و اجرا هستند. فوم های عایق صوتی می توانند باعث شوند سر و صدا در محیط کاهش پیدا کند و از طرفی می تواند باعث کنترل شدن آن می شود. عایق صوتی می تواند باعث شود صدا های نا خواسته اطراف کاهش پیدا کند و صدا در محیطی که در آن حضور دارید بدون پژواک باشد.

فوم گیلان

فوم گیلان

فوم گیلان با توجه به کارایی خاصی که دارد، در اندازه و ضخامت های مختلفی تولید می شود مثلا در خودروسازی یک سایز خاص و در ساختمان سازی ابعاد دیگری دارد. نصب فوم نیز توسط افراد خبره و مجرب به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. وزن بسیار سبکی دارد و به همین دلیل به سادگی قابل حمل و نقل و جا به جایی است و مقاوم در برابر رطوبت مشخصه مهم دیگر این فوم است به این صورت که هنگام خیس شدن کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد. برای خرید فوم گیلان لازم است به کیفیت، اندازه، ضخامت فوم و نوع کاربرد آن توجه داشته باشید.

فوم ضد حریق

فوم ضد حریق

فوم ضد حریق برای عملیات اطفا حریق با روش ایجاد حائل برای رسیدن اکسیژن به آتش و از کار افتادن اکسیژن مثلث آتش است. استفاده از فوم ضد حریق می تواند موجب قطع رسیدن اکسیژن به آتش شود که با این اتفاق دیگر احتراق امکان پذیر نمی باشد. این فوم می تواند اکسیژن اطراف آتش را از ۲۱ درصد به زیر ۱۵ درصد کاهش دهد پس با کاهش اکسیژن آتش سوخت اصلی خود برای ادامه حیات را از دست می دهد. استفاده از این فوم برای تمامی آتش سوزی ها می تواند مناسب باشد به غیر از آتش سوزی هایی که اشتعال آن ها به خاطر اتصالات الکتریکی بوده است.

5/5 - (1 امتیاز)