دانش فنی و دانش بیزینسی من را به رویاهایی که داشتم رساند
دانش فنی و دانش بیزینسی من را به رویاهایی که داشتم رساند
در حقیقت برای رسیدن به ثروت و درآمد بیش از حد باید رفتار درستی داشته باشید. اگر رفتارهای درست دارید یعنی بر روی عادت های درست کار کرده اید

در حقیقت برای رسیدن به ثروت و درآمد بیش از حد باید رفتار درستی داشته باشید. اگر رفتارهای درست دارید یعنی بر روی عادت های درست کار کرده اید و وقتی عادت های درست دارید که مسئولیت صددرصد زندگی خودتان را قبول کرده و روی رشد شخصی خودتان دائما کار کنید.

قوری چینی یونیک

قوری چینی یونیک

قوری چینی یونیک یکی از مهم ترین لوازم آشپز خانه می باشد که می توانید انواع نوشیدنی داغ در آن دم کنیم، همچنین این محصول در طرح و رنگ های جذاب در بازار موجود می باشد.

همواره خانم ها به دکوراسیون کل خانه به خصوص آشپزخانه اهمیت بسیار زیادی می دهند؛ به دنبال این هستند که از بهترین رنگ‌ها و خاص ترین طرح ها در خصوص وسایل آشپزخانه استفاده کنند.

مادر بزرگان ما از گذشته های بسیار دور همواره چای را در قوره تهیه می‌کردند؛ که نوع چینی یونیک امروز جزء زیباترین طرح ها و بهترین جنس ها محسوب می شود.

البته امروزه نیز در رستوران های سنتی تهیه چای در قوری انجام می‌شود و این نمونه چای‌ها طعم و عطر بسیار خوبی را دارا می باشند.

قوری چینی دسته حصیری

قوری چینی دسته حصیری

شما هم ترجیح می دهید چای را در یک قوری چینی دسته حصیری درست کنید و از طعم متفاوت آن نهایت استفاده را داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

درست کردن چای در قوری چینی دسته حصیری لذتی وصف ناشدنی دارد.

اگر شما اهل چای خوردن هستید، انواع گزینه های مختلف برای خرید قوری و درست کردن چای وجود دارد که هر کدام از آنها از مواد مختلف ساخته شده اند.

از جمله آن می توان به قوری های چای ساخته شده از شیشه، سرامیک یا فلز اشاره کرد.

عده ای قوری چای را به عنوان وسیله ای برای هدفشان که درست کردن چای است خریداری می کنند.

در حالی که برای برخی دیگر، انتخاب نوع قوری چای بخشی جدایی ناپذیر از مراسم نوشیدن چای است.

قوری چینی زعفران

قوری چینی زعفران

منظور از قوری چینی زعفران همان قوری چینی است در سایز های کوچک ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلی لیتر که برای دم کردن زعفران از آن ها استفاده می شود.

قوری چینی دارای لعاب سفید رنگی است که مانع نفوذ رطوبت طعم و رنگ به بافت قوری می شود.

قوری ها باید از لعاب صاف و یکدست برخوردار باشد تا منفذی بر سطح آن نباشد.

برای دم کردن زعفران از نوع چینی ظروف استفاده می شود تا علاوه بر حفظ طعم رنگ آن نیز حفظ شود؛ به دلیل عایق بودن چینی در برابر نور رنگ زعفران حفظ می شود.

قوری های شیشه ای نیز در بازار موجود است، اما بانوان با تجربه نوع چینی را انتخاب می کنند؛ چرا که از مزیت های آن آگاه هستند.

5/5 - (1 امتیاز)