همه چیز از یک گلیم قدیمی آغاز شد
همه چیز از یک گلیم قدیمی آغاز شد
امروزه گلیم ها علاوه بر اینکه از کاربرد بالایی برخوردار می باشند د رکنار ان جنبه زیبایی خود را حفظ کرده اند اگر می خواهید دست فعالیتی بزنید که برای شما سود آفرین باشد

امروزه گلیم ها علاوه بر اینکه از کاربرد بالایی برخوردار می باشند د رکنار ان جنبه زیبایی خود را حفظ کرده اند اگر می خواهید دست فعالیتی بزنید که برای شما سود آفرین باشد فقط کافی است از گلیم آغاز کنید آنگاه خودتان از سود هایی که در این حوزه دریافت می کنید شگفت زنده خواهید شد پس با ما باشید تا با این حیطه ی کاری آشنا شوید.

گلیم سنتی ایرانی

گلیم سنتی ایرانی

انواع گلیم سنتی ایرانی موجود در سر تا سر ایران و جهان نشان دهنده هنر و تمدن ایران و ایرانی می باشند که ما در ادامه آن را بررسی کرده ایم پیش از ایجاد انواع فرش های ماشینی و دستباف که امروزه شهرت زیاده پیدا کرده اند، انواع گلیم ها به صورت سنتی بافت و تولید می شدند.

در بسیاری از روستا های ایران با استفاده از پشم حیواناتی ماننو بز و گوسفند گلیم هایی با طرح های منحصر به فرد بافته می شدند بنابراین شهرتی که امروزه به آن دست یافته ایم و ایران و ایرانی را مهد فرش می دانند، به دلیل هنر دست هنرمندان ایرانی از دیر باز می باشد تار و پود و تراکم این گلیم ها به گونه ای بوده است که بسیاری از آن ها تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرند.

گلیم کوچک رومیزی

گلیم کوچک رومیزی

در خرید گلیم کوچک رومیزی باید نکاتی را در نظر داشت و از خرید سرسری آنها باید جلوگیری به عمل آورد گلیم های کوچک رومیزی باید بهترین شکل هندسی و اندازه را داشته باشند؛ این دو عامل به شکل میز شما بستگی دارند، در این صورت می توان گلیم را بهتر مورد استفاده قرار داد.

طرح و رنگ گلیم مورد نظر باید جدید و هماهنگ با سایر لوازمی که در دکوراسیون به کار رفته اند باشد گلیم کوچک رومیزی را می توان به صورت اینترنتی و بسیار راحت تر و سریعتر انتخاب کرده و قدرت انتخاب بیشتری هم داشت بنابراین توصیه می شود که به صورت اینترنتی و غیر حضوری برای خرید آن مراجعه کنید.

گلیم چهل تکه

گلیم چهل تکه

پیش خرید گلیم چهل تکه باید فضای مد نظرتان را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا این طرح گلیم با فضای انتخابی شما همخوانی دارد یا خیر هنگام خرید گلیم از کارشناسان بخواهید که نحوه بافت و متریال به کار رفته در روند تولید آنها را برایتان شرح دهند تا با یک بررسی اجمالی بتوانید تصمیم گیری درستی نسبت به خرید این محصول انجام دهید.

هنگام خرید گلیم چهل تکه باید ابعاد درست را در اختیار داشته باشد و به واحد فروش محصول دلخواه خود را سفارش دهید پیش از ثبت خرید گلیم چهل تکه باید اطلاعات لازم در مورد نحوه مراقبت و شستشوی گلیم را جویا شوید تا با مراقبت درست از این محصول طول عمر آن را افزایش دهید قیمت گلیم چهل تکه با توجه به کیفیت بالا و ظاهر مناسب و شکیلی که دارد مناسب است.

5/5 - (1 امتیاز)