میلیاردر شدن را با ایزوگام تجربه کردم
میلیاردر شدن را با ایزوگام تجربه کردم
برای میلیاردر شدن، باید درباره ی روش درست رسیدن به آن بدانید و یاد بگیرید. من در ابتدای رسیدن به هدفم یعنی میلیاردر شدن اطلاعات کمی داشتم اما از زمانی که با دوستم مشورت کردم و کسب و کار جدیدم را در حوزه ایزوگام آغاز کردم

برای میلیاردر شدن، باید درباره ی روش درست رسیدن به آن بدانید و یاد بگیرید. من در ابتدای رسیدن به هدفم یعنی میلیاردر شدن اطلاعات کمی داشتم اما از زمانی که با دوستم مشورت کردم و کسب و کار جدیدم را در حوزه ایزوگام آغاز کردم، اطلاعاتم بیشتر شد و در نهایت توانستم به یک فرد میلیاردر تبدیل شوم.

ایزوگام باران بام

ایزوگام باران بام

ازمکانهای نصب ایزوگام باران بام بر روی دیوار های ساختمان و دیواره استخرها می باشد. جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم به داخل دیوارهای خارجی ساختمان بهترین کار این است که آن را عایق کاری نماییم. این موضوع در مورد استخرها مربوط به عایق کاری قسمت داخلی دیواره های آن می باشد که در تماس مستقیم با آب است . مراحل نصب ایزوگام دمیده بدین شرح می باشد که سطح عایق کاری باید کاملا صاف، و خشک و عاری از هر گرد و خاک و کاملا سیمان کاری شده باشد. هنگام نصب ایزوگام قبل از هرکاری می بایست ابتدا اصول ایمنی را مد نظر قرار دهند.

ایزوگام گلبام

ایزوگام گلبام

ایزوگام یک نوع عایق دو لایه می باشد که تشکیل شده از الیاف شیشه و پلی استر می باشد که توسط ماده ای به نام قیر تقویت شده و با پلیمرها پوشیده شده است. این محصول یعنی همان ایزوگام گلبام به منظور از آب بندی کردن قسمتهای مختلف ساختمانها و تاسیساتیها به کار گرفته می شود و باید گفت که استفاده از این بستر پلیمری که به نام ایزوگام معروف است. اولین بار برای آب بندی ساختمانی در کشور ایتالیا به کار گرفته شده است که خطوط تولید آن در ایران نیز الگو برداری شده است.

ایزوگام به عنوان یک محصول کاملا بومی امروزه به راحتی در اختیار طرفداران و مصرف کنندگان آن قرار می گیرد که باید گفت این ایزوگام نام تجاری یک نوع عایق می باشد که با خاصیت ضد آبی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای پوشاندن پشت بام، سرویس بهداشتی، دیوارهای بیرونی ساختمانها و استخرها باشد و پوششی مناسب برای جلوگیری از نم و رطوبت به داخل شود.

ایزوگام دو لایه

ایزوگام دو لایه

یکی از بهترین و پراستفاده ترین عایقهای رطوبتی ایزوگام است که محبوبیت زیادی دارد و در اشکال مختلفی تولید می شود، ایزوگام دو لایه، قیمت خرید و فروش متغیر و متفاوتی دارد چون این محصول دارای تنوع در مدل است و به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد هزینه های تولید و فیمتهای نهایی آن ثابت نخواهد بود. ایزوگام بدون دردسر سالها استفاده می شود و نصب راحتی دارد و اجرای آن نیز مقرون به صرفه است زیرا هزینه های اضافی را بعد از اجرا بر دوش صاحب خانه نمی گذارد.

همچنین وزن سبکی دارد و وزن اضافی بر روی ساختمان ایجاد نمی کند و در برابر ضربات و رفت و آمدها مقاومت دارد. ایزوگام بعد از اجرا به برف روبی نیازی ندارد و در برابر یخ بندان و گرمای بالا نیز مقاومت دارد که بعد از اجرا نیز درزبندی فوق العاده عالی را ایجاد می کند.

5/5 - (1 امتیاز)