خدمات نوشتن SOP برای پذیرش دانشگاه موسسه کوییک
خدمات نوشتن SOP برای پذیرش دانشگاه موسسه کوییک

تصمیم گرفته اید که برای تحصیلات تکمیلی به دانشگاه های خارج از کشور درخواست دهید؟ تبریک میگم برای تصمیمی که گرفته اید. باید بدانید که روند درخواست پذیرش دانشگاه ها، چک لیستی طولانی است که مستلزم جمع آوری و سازماندهی تعداد زیادی مدرک است. درمیان این مدارک شما نیاز به نامه ای دارید که در […]

تصمیم گرفته اید که برای تحصیلات تکمیلی به دانشگاه های خارج از کشور درخواست دهید؟ تبریک میگم برای تصمیمی که گرفته اید. باید بدانید که روند درخواست پذیرش دانشگاه ها، چک لیستی طولانی است که مستلزم جمع آوری و سازماندهی تعداد زیادی مدرک است. درمیان این مدارک شما نیاز به نامه ای دارید که در آن ایده ها و انگیزه شما را منعکس کند. به این نامه انگیزه نامه یا SOP شماست.

آیا طراحی SOP که بتواند شما را به عنوان مشتاق واجد شرایط برای دوره و دانشگاه انتخابی خود نشان دهد، بسیار سخت گیر و دشوار است؟

خوب، نوشتن صحیح SOP بی نقص طراحی، تحقیق و بررسی دقیق اهداف دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید.

SOP چیست؟

SOP بیانیه هدف شماست. سندی است که در آن درباره خود می نویسید و اولین برداشت کمیته پذیرش از شما همان چیزی است که در آن می نویسید. SOP باید بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه باشد و به نحوی نوشته شود که بتواند شما را از دیگران متمایز کند.

باید در SOP رویاها، آرزوها و شخصیت شما را در نظر هیئت پذیرش متمایز کند. به یاد داشته باشید که اساتید دانشگاه باید صدها یا شاید  هزاران SOP را بخوانند و می توانند به سرعت SOP شما را با مهارت یک روانشناس تجزیه و تحلیل کنند.

بنابراین فرصتی است که شما داده می شود تا بتوانند برداشتی از شما بدون مصاحبه رو در رو داشته باشند. بنابراین از این فرصت باید استفاده کنید و آن را کاملاً متعلق به خودتان کنید، صادق باشید و سعی کنید به همان اندازه وسوسه انگیز بنویسید ولی از اغراق دوری کنید.

خدمات نوشتن SOP برای پذیرش دانشگاه موسسه کوییک

SOP باید شامل چه مواردی باشد؟

SOP باید کاملا شما را نزد کمیته پذیرش دانشگاه کاملا متفاوت از سایرین شان دهد.  SOP باید بتواند به طرز قانع کننده ای نوشته شود. اینکه چه چیزی شما را به سمت تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی و رشته تحصیلی انتخابی شما سوق می دهد، چرا این موضوع را برای تحقیق انتخاب کرده اید، آیا تجربه کار در این زمینه را دارید  اگر بله چه نوع تجربه ای داشته اید، چرا می خواهید در این دانشکده ادامه تحصیل دهید، آیا امکانات دانشگاه مورد تقاضا شما را به هدفی که می خواهید می رساند، چه هدفی را با تحصیل در این دانشگاه می خواهید دنبال کنید.

همچنین، ویژگی های شخصی همانند علایق ، سرگرمی ها ، مهارت های خاص و غیره شما چیست، از فرهنگ دانشگاه چه می دانید و چگونه خود را مناسب درخواست ادامه تحصیل در این دانشگاه می بینید، چه ویژگی شما را برای این موقعیت منحصر به فرد می کند، با خود چه مهارت و توانایی به دانشگاه می آورید. حتما ذکر کنید که با طی کردن شرایط متفاوت و دشواری های بسیار توانسته اید به این توانایی ها برسید تا درک درستی از شما داشته باشند.

دانشگاه رویایی شما دیگر رویایی نیست. موسسه آرمان در نوشتن یک SOP حرفه ای برای پذیرش دانشگاه می تواند به شما کمک کند؟

  • خدمات نوشتن SOP ما با توجه به خواسته های شما، با توجه به آنچه دانشگاه ها به دنبال یافتن آن در بیانیه شما هستند، هوشمندانه تنظیم می شود.
  • ما با سالها تجربه و با داشتن نویسندگان برجسته SOP در تیم خود، دانشجویان و مشتاقان ادامه تحصیل زیادی را به دانشگاه ها و دوره های مورد علاقه خود رسانیده ایم.
  • خدمتی که می توان گفت فقط مختص به موسسه کوییک است، استعداد بی نظیری است که در ترکیب توانایی های شما، علایق تحقیقاتی و موفقیت ها شما برای متمایز نشان دادن شما دارد. این امر خود گویای حرفه ای بودن تیم ما است.
  • با انتقال عمق اشتیاق شما برای حضور در دانشگاه و همچنین برجسته کردن توانایی های سخت کوشی و روحیه کار گروهی شما برای گذراندن دوره، پذیرش شما را تضمین می کنیم.
  • تیم ویراستاران باتجربه ما با یک سری بررسی های دقیق بر محتوا نظارت دارند و آن را بررسی می کنند.

اکنون، نوبت شماست که از خدمات SOP موسسه کوییک استفاده کنید.

  • کیفیت فوق العاده
  • نویسندگان ماهر
  • کاملا اختصاصی
  • تحویل به موقع
  • تصحیح رایگان (املا ، اشتباهات دستوری ، غلط املایی و غیره)
  • سبک نوشتاری بی عیب و نقص

تمام آن چیزی است که شما را به موفقیت می رساند.

جمع بندی

اگر شما آرزو دارید که یک SOP با کیفیت بالا و قوی داشته باشید که شخصیت شما را به بهترین شکل منعکس کند، پس لازم نیست بیشتر از این به دنبال نویسنده باشید کافی است با ما در موسسه کوییک تماس بگیرید.

مسئولیت ما رساندن شما به آینده ای روشن است. اکنون با ما تماس بگیرید.

3/5 - (2 امتیاز)