بدون ترس از شکست به موفقیت و ثروت رسیدم
بدون ترس از شکست به موفقیت و ثروت رسیدم
هرگز تسلیم نشوید، امروز سخت است و فردا سخت تر، اما پس فردا روز روشنی برای تان خواهد بود.

هرگز تسلیم نشوید، امروز سخت است و فردا سخت تر، اما پس فردا روز روشنی برای تان خواهد بود. اگر بتوانید از سختی ها و موانعی که در راه رسیدن به ثروت وجود دارد سربلند بیرون بیایید در نهایت پیروزی از آن شما خواهد بود. من پس از شکست های متوالی  سرانجام با راه اندازی یک کسب و کار در حوزه ی روغن موتور آن هم با پول مشتری توانستم به درآمد میلیاردی برسم.

روغن موتور shell

روغن موتور shell

روغن موتور shell از جمله روغن های صنعتی و روان کار بوده که جهت روغن کاری موتور خودرو با قیمت مصوب مورد استفاده قرار گرفته است. روغن موتور shell یکی از مناسب‌ترین انواع روغن خودرو بوده است.

برای بهتر کار کردن قطعات خودرو در کنار همدیگر و همچنین محافظت از موتور خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. این برند از روغن موتور جزء روغن‌های معدنی بوده است که تولید آن با استفاده از مجهزترین کارخانه های صنعتی تولید مخصوص صورت می پذیرد. روغن موتور shell مناسب برای خودروهای بنزینی و گازی بوده است و در واقع توانسته عملیات روان کاری که وظیفه اصلی آن بوده را خیلی خوب انجام بدهد.

روغن موتور synolex

روغن موتور synolex

روغن موتور synolex از با کیفیت ترین روغن های ایرانی است که قابل برابری با انواع خارجی روغن موتور می باشد و قیمت مناسبی دارد. روغن موتور synolex محصول تولیدی شرکت های معتبر داخلی است و برای تولید آن از با کیفیت ترین ترکیبات اولیه نظیر روغن های پایه اصلی استفاده شده است به همین خاطر کارآیی قابل قبولی دارد.

با اینکه روغن موتور برای افرایش سرعت استفاده می شود ولی باید دانست که باعث راونکاری و کاهش اصطکاک موتور هم می گردد. با ایجاد پوششی محافظت کننده به خوبی موتور ماشین را احاطه کرده و از آن در برابر عوامل مختلف محافظت می کند.

برند نام برده شده از روغن موتور مورد تایید بسیاری از فروشندگان روغن موتورهای خارجی و ایرانی می باشد چرا که هیچ ویژگی منفی ندارد و اتفاقا کارکرد آن هم بالا است.

روغن موتور x22

روغن موتور x22

روغن موتور X22 به علت کیفیت بالای مواد اولیه و داشتن استاندارد های لازم به عنوان کالای صادراتی به کشور های همسایه صادر می شود. روغن موتورX22 با دارا بودن مواد اولیه مرغوب و رعایت استاندارد های بین المللی لازم باعث حفظ محیط زیست می شود.

بطور کلی این محصول منجر به آب‌ بندی فواصل بین قطعات و تمیز کردن قطعات از دوده و ترکیبات حاصل از تجزیه روغن می گردد. این نوع روغن در بسته بندی های پلاستیکی اتیلنی و پلی پروپیلنی کتابی و غیر کتابی با حجم ۳/۴ لیتری به بازار عرضه می گردد.

تصفیه بالای این محصول استفاده از مواد اولیه کیفی و دستگاه های فنی مناسب منجر به تمایز این محصول از سایر نمونه ها می شود. این روغن موتور بنزینی برای استفاده در خودرو های MVM دنده ای اتومات سواری و شاسی بلند مورد استفاده قرار می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)