با کسب و کار در زمینه زیرانداز مسافرتی به آرامش مالی رسیدم
با کسب و کار در زمینه زیرانداز مسافرتی به آرامش مالی رسیدم
من در شهرقم بدنیا امدم. پدرم یه مغازه کوچک نزدیک حرم داشت که زیرانداز و زیلوهای مسافرتی و حصیری را خرید و فروش میکردیم. من هم همیشه بعد از درس میفرفتم و کمکشان میکردم و خیلی دوست داشتم که این شغل را گسترش بدم.

من در شهرقم بدنیا امدم. پدرم یه مغازه کوچک نزدیک حرم داشت که زیرانداز و زیلوهای مسافرتی و حصیری را خرید و فروش میکردیم. من هم همیشه بعد از درس میفرفتم و کمکشان میکردم و خیلی دوست داشتم که این شغل را گسترش بدم. تا اینکه وفتی داشتم در اینترنت انواع زیرانداز را نگاه میکردم با سایتی آشنا شدم که کمک کرد فروش این محصول را به صورت اینترنتی راه اندازی و گسترش بدم که در حال حاضر توانسته ام مقدار زیادی از آنها را به شهرهای مختلف ارسال کنم.خوشحال میشوم شما را هم با چند نمونه از محصولاتم آشنا کنم

زیلو مسافرتی

زیلو مسافرتی

در سالیان گذشته تنها افراد ثروتمند و تاجر می توانستند زیلو مسافرتی با کیفیت را خریداری کنند و یا تنها زنانی که زیلو بافی انجام می دادند از این کالای ویژه بهره مند می شدند، اما با گذشت زمان و ارزان شدن مواد اولیه زیلو همه توان خریدن زیلوهای مسافرتی قدیمی را کسب نمودند.زیلوهای مسافرتی قدیمی تنها یک مدل داشته اند و آن هم نمونه نخی و بسیار سنگین بود که البته امروزه نیز این نوع کالا در بازارها خرید و فروش زیادی دارد و در همه فرش فروشیها با رنگها و نقشهای متنوع وجود دارد و همواره طرفداران ثابت و مشخص خود را دارد. این وسیله به شما کمک می کند چای بنوشید، استراحت کنید، غذا بخورید و… زیرانداز مسافرتی علاوه بر ایجاد فضایی که می توانید به راحتی در آن استراحت کنید، از فرو رفتن سنگهای کوچک در پاهایتان جلوگیری کرده و سطح نسبتاً نرمی را برای شما ایجاد می کند.

زیرانداز دورشیت

زیرانداز دورشیت

اصول بهداشتی و رعایت نظافت از مهمترین مسائل و دغدغه ها در مراقبت و پرستاری از بیماران است. بیماران به دلایل مختلفی ممکن است در انجام امور شخصی خود ناتوان شوند یا حتی کنترل ادرار خود را از دست بدهند توانایی حرکتی خود را از دست بدهند یا مواردی از این دست،در این صورت نیاز به مراقبت ویژه خواهند داشت در این مواقع یکی از محصولاتی که می تواند به پرستار کمک کند استفاده از همین زیراداز دورشیت می باشد. خریدار عمده ی دروشیت، بیمارستان ها، خانه سالمندان، مراکز درمانی و غیره هستند و دروشیت یکی از پایه های اصلی و اساسی در مراقبت و پرستاری از بیماران یا سالمندان است.

زیرانداز کوهنوردی

زیرانداز کوهنوردی

زیرانداز کوهنوردی همانند روفرشی در اندازه های مختلفی تولید می شوند و علاوه بر اندازه در مدلهای متنوعی هم وجود دارند و در هنگام خرید زیرانداز کوهنوردی یک نفره  میتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید برای این که زیر انداز را ضد آب کنند از مواد مختلفی استفاده در ساخت آن استفاده می کنند زیرانداز کوهنوردی ضد آب از جنس پلی استر و فوم فشرده پلی اتیلن می باشد. زیرا اندازهای فومی، یکی از انواع زیر اندازهای کوهنوردی ضد آب می باشد، که همانند روفرشی ضد آب، ضد آب است با این تفاوت که زیرانداز کوهنوردی از فوم فشرده پلی اتیلن تولید شده است و چون تراکم آن به اندازه کافی می باشد عایق رطوبت و حرارت است و برای کوله گردانها مناسب بوده، چون سبک است و از ضخامت مناسبی هم برخوردار می باشد و به دلیل این که در ساخت آن از تکنولوژی ساده ای استفاده شده، قیمت کمی دارد.‌

5/5 - (1 امتیاز)