خرید کفپوش رولی ضخیم
خرید کفپوش رولی ضخیم
برای پوشش کف ساختمان کفپوش رولی ضخیم و ساده یکی از بهترین گزینه ها است که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود اما به عنوان خریدار یا مصرف کننده در مورد این محصول چه اطلاعاتی دارید؟

برای پوشش کف ساختمان کفپوش رولی ضخیم و ساده یکی از بهترین گزینه ها است که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود اما به عنوان خریدار یا مصرف کننده در مورد این محصول چه اطلاعاتی دارید؟ آیا برای تهیه و سفارش ارزان انواع کفپوش رولی، نمایندگان مجاز را می شناسید؟ اگر در مورد خرید عمده انواع کفپوش رولی تردید دارید، با آراد برندیگ همراه باشید و مقاله پیش رو را مطالعه کنید تا اطلاعاتی جامع و کامل درباره این محصول به دست آورید.

خرید کفپوش رولی ضخیم

کفپوش رولی ساده و طرح دار یکی از بهترین وسیله برای زیباسازی تمامی خانه ها و مکان های متفاوت می باشد، در واقع کفپوش رولی با ضخامت های متفاوت در بازار وجود دارد. برخی از این محصولات ضخیم می باشند و قیمت بسیار مناسب و ارزان را به همراه دارند نصب آنها ساده است، در واقع کفپوش رولی ضخیم از جمله کفپوش های بسیار اصولی و کاربردی در حال حاضر می باشد. در شیراز واحد فروشی وجود دارد که بهترین کفپوش رولی را به شما ارائه می دهد در واقع در شیراز تمامی این محصولات همراه با تضمین کیفیت به دست شما ارائه خواهد شد.

خرید کفپوش رولی

خرید کفپوش رولی

مراکز متنوع بسیار زیادی هستند که این محصولات را ارائه می دهند، تنوع در این محصولات باعث می‌شود که شما به راحتی حق انتخاب در بین مدل های متفاوت را داشته باشید، همین امر باعث می‌شود افرادی که امروزه برای مکان های مختلف بخواهند این محصولات را خریداری کنند می تواند به یک مرکز معتبر که ما به آنها معرفی می کنیم مراجعه نمایند. این کفپوش ها در رنگبندی های متنوع برای اتاق خواب کودکان می تواند بهترین گزینه باشد مراکز متنوع بسیار زیادی هستند که این محصولات را به دست شما می رسانند، در ضمن این مراکز تمامی محصولاتی که به شما ارائه می دهند از جنس و ضخامت بسیار ایده آلی به تولید می رسانند، ضخامت آنها بسیار عالی بوده که شما به راحتی می توانید از آن برای مکان هایی مثل مهدکودک و مکان های این چنینی استفاده کنید؛ احتمال پارگی در آن بسیار کم است مقاومت بالایی را به همراه دارد و در برابر حرارت بسیار مقاوم است.

باید بدانید که اگر شما قصد خرید کفپوش رولی را به همراه دارید حتما در ابتدا باید به یک مرکز معتبر و عالی مراجعه نمایید، مراکز معتبر بسیار زیادی هستند که این محصولات را همراه با تضمین کیفیت به دست شما عرضه می نمایند. در واقع این کفپوش ها در این مرکز با قیمت بسیار مناسب ارائه خواهد شد، این نوع از کفپوش ها در رنگ بندی های متنوع تولید شده‌اند؛ هر کدام دارای رنگ های بسیار زیبا و جذابی هستند و شما به راحتی در بین رنگ بندی های متنوع می توانید محصولی را که برای شما مورد پسند می باشد را خریداری کنید. بعضا برخی از این کفپوش ها ساده اما برخی دیگر طرح دار هستند، هر کدام از آن ها دارای نقش و نگار های متنوع می باشند شما می توانید به راحتی این نوع از محصولات که پوشش های متفاوتی دارند را دربین مدل های متفاوت تهیه و خریداری کنید.

کفپوش رولی ضخیم

کفپوش رولی ضخیم

نوع دیگر این کفپوشها از جنس فوم یا EVA ساخته می شود که ضخامت بیشتری نسبت به مدلهای پی وی سی دارند، بنابراین از آنها برای مراکز ورزشی، سالنهای تمرینی، اتاق کودک و مهد کودک استفاده می کنند. انواع کفپوش رولی فومی در دو نوع ساده و پشت چسب دار تولید می شوند که مدلهای ساده قابلیت حمل و جابجایی آسان را دارند اما نوع چسبی در محلی که آن را نصب می کنند قرار می گیرد و قابل جابجایی نیست. تنوع کفپوش رولی پی وی سی از نظر ابعاد، ضخامت و همچنین طرح و رنگ بیشتر از مدلهای فومی است که انتخاب را برای خریداران آسانتر می کند و امکان نصب آنها در محیطهای مختلف خانگی، اداری، ورزشی و صنعتی افزایش می یابد.

چند سالی است که انواع کفپوش رولی ضخیم جایگزین مناسبی برای پارکت و سرامیک به ویژه در محلهای عمومی تبدیل شده است که عمده دلایل آن را باید در ویژگیهای کیفی این محصولات جستجو کرد. همانگونه که از نام این محصول مشخص است، به صورت رول شده در طول و عرض مختلف به بازار عرضه می شود که مدلهای ساده با ضخامت بین ۲ تا ۶ میلی متر بسیار کاربردی و پرفروش هستند. بدون شک کیفیت جنس کفپوش رولی و دیوار پوش چسبی اهمیت زیادی در افزایش کارآیی و عمر مفید آنها دارد، شرکتهای تولیدی از مواد اولیه مختلفی برای تولید این محصول استفاده می کنند که مواد پی وی سی و فوم از پرطرفدارترین آنها هستند. کفپوش رولی پی وی سی مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد و به هیچ عنوان در مواجه با مواد شوینده و عوامل محیطی دیگر تغییر رنگ نمی دهد، به همین علت نصب آنها در برخی مراکز مانند بیمارستانها بسیار رایج و مقرون به صرفه است.

5/5 - (1 امتیاز)