قیمت کابل مسی دست دوم
قیمت کابل مسی دست دوم
امروزه اگر به بازار مراجعه نمایید اطلاعات متفاوتی درباره قیمت کابل مسی فشار متوسط و فشار قوی کسب خواهید کرد که این اختلافات قیمت به دلیل وجود افراد واسطه بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان می باشد.

امروزه اگر به بازار مراجعه نمایید اطلاعات متفاوتی درباره قیمت کابل مسی فشار متوسط و فشار قوی کسب خواهید کرد که این اختلافات قیمت به دلیل وجود افراد واسطه بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان می باشد.

کابلهای فشار متوسط در فشارهای ۶ ولت و فشار ۳۰ ولت وجود دارند و تولید کنندگان این کابلهارا در مدلهای تک رشته و چند رشته تولید کرده اند.

کابلهای فشار قوی و فشار متوسط از جنسهای خاصی تولید می شوند.

برخی از کابلها از جنس مس بوده و بعضی از آنها از آلومینیوم تهیه می شوند که هرکدام قیمت و کاربرد متفاوتی دارند.

قیمت کابل مسی دست دوم

همچنین سایت معتبر آراد برندینگ یکی از معتبر ترین مراکز عرضه و پخش کابلهای و سیم مفتول مسی بوده و انواع مختلف آن را با قیمتی استثنایی به فروش می رساند.

بر روی این کابلها روکشهای ضخیم و نارسانا کشیده می شود زیرا برای بیشتر شدن ایمنی آنها لازم بوده و کیفیت روکش بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد.

در تمامی مراکز معتبر عرضه و پخش کابل مسی فشار متوسط و فشار قوی انجام می شود اما تمام کسانی که اطلاعات کافی جهت انتخاب و خرید کابل مسی فشار متوسط را ندارند.

اکثر مصرف کنندگان این کالا به برق و وسایل برقی آشنا بوده و یا مهندس برق می باشند زیرا این کابلها وسایل مورد استفاده برای یک خانه نیست و معمولا برای انتقال جریانهای برق با ولتاژ بالا به طور گسترده استفاده می شوند.

قیمت کابل مسی

قیمت کابل مسی

کابلهای مسی فشار قوی و متوسط کاربردهای متفاوتی دارند برای مثال از کابل افشان مفتول قوی بیشتر جهت انتقال جریان برق بین شهرها استفاده شده و کارایی بیشتری را دارا می باشند و می توانند جریان الکتریکی را در مسافتهای طولانی انتقال دهند.

همانطور که در مطالب بالا گفته شد قیمت کابل مسی با قیمت آلومینیومی آن متفاوت است از طرفی به دلیل گران قیمت تر بودن مس نسبت به آلومینیوم پس قیمت کابلها و سیمهایی که از مس تولید شده اند هم نسبت به دیگری بالاتر بوده و البته کیفیت و کارایی بیشتری هم دارند.

در تمامی شهرها مراکزی به نام شرکت برق وجود دارد که در این مجموعه ها حرفه ای ترین مهندسان برق حضور داشته و با دیدن دوره های حرفه ای کار خود را شروع می کنند.

توجه داشته باشید در صورتی که برای یکی از این مدل کابلها مشکلی به وجود آمد بهتر است با این مرکز تماس گرفته و درخواست کمک کنید زیرا کارکنان این مجموعه تمامی دوره های رعایت ایمنی را گذرانده اند و می توانند بدون به وجود آمدن شرایط خطرناکی نقص کابلها را رفع کرده و مشکل را حل نمایند.

معمولا اکثر کابلهای فشار متوسط و فشار قوی موجود در مراکز فروش دارای تمامی نشانهای استاندارد بوده و در زمان تولید و تهیه آنها تمام موارد ایمنی  در نظر گرفته شده است.

اما بازهم مصرف کنندگان باید در زمان خرید به مواردی توجه نمایند که پس از مدتی با مشکل مواجه نشوند.

اولین مورد این است که کاربرد هر کابل را در نظر گرفته و با توجه به نیاز خود مدل مد نظر را انتخاب و خریداری نمایند.

همچنین باید تمام طول کابل را از نظر سالم بودن روکش چک کنند زیرا ممکن است پس از تولید کابل در کارخانه هنگام انتقال آن از محل تولید به مراکز فروش طی اتفاقی این روکش زخمی شده یا کنده شده باشد و بعدا مصرف کننده را دچار مشکل نماید.

کابل مسی دست دوم

کابل مسی دست دوم

از جمله وسایل لازم و ضروری که می‌ توان آن را به صورت بازیافتی مورد استفاده قرار داد کابل مسی دست دوم است که از قیمت مناسبی نیز جهت برگرداندن به چرخه تولید برخوردار می باشد.

خرید این محصول از مراکز فروش کابل مسی دست دوم و ضایعاتی برای خریداران امکان پذیر می باشد و به آنها کمک خواهد نمود که با صرف مبلغ مناسب و مقرون به صرفه ای خرید خود را انجام دهند.

مواد به کار برده شده در تولید این محصول که مهم ترین آن مس است بعد از بازیافت دوباره در ساخت و تولید وسایل و محصولات دیگری به کار برده می شود که این امر از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

روش قدیمی که جهت بازیافت کابل دست دوم مورد استفاده بوده روش سوزاندن این محصول است که خساراتی را به محیط زیست وارد کرده و سبب آلودگی محیط زیست شده است.

اما در روش‌های جدید بازیافت کابلهای ضایعاتی یا دست دوم، کابلها به اندازه های کوچک تری تبدیل و خرد می شوند و پس از آن مس داخل این کابل‌ها به صورت فیزیکی و با روش جدا نمودن الکترواستاتیکی از روکش و عایق خود جدا می شوند.

بعد از این مرحله نوبت به ذوب نمودن مسهای جمع آوری شده می رسد و تصفیه آنها از دیگر مواد زائد و اضافی از جمله بخش‌های فلزات نیز در این مرحله صورت می گیرد.

علت اینکه کابل مسی دست دوم به وجود می آید این امر می باشد که در وسیله یا تجهیزات الکترونیکی که از کابل مسی در آنها استفاده شده است و با گذشت زمان فرسوده و از رده مصرف خارج می شوند و این امر یکی از دلایل به وجود آمدن کابل دست دوم است.

5/5 - (1 امتیاز)