خرید مقوا موج دار اشتنباخ اصفهان
خرید مقوا موج دار اشتنباخ اصفهان
همانطور که از اسم این محصول پیدا می باشد مقوا اشتنباخ در ابتدا در کشور آلمان تولید شد و سپس با توجه به کاربردهای وسیع آن در صنایع مختلف در کشور ما نیز تولید آن رواج پیدا کرد و شهرهای اصفهان، مشهد و تهران اقدام به تولید آن در حجمهای وسیع و گسترده ای کردند.

همانطور که از اسم این محصول پیدا می باشد مقوا اشتنباخ در ابتدا در کشور آلمان تولید شد و سپس با توجه به کاربردهای وسیع آن در صنایع مختلف در کشور ما نیز تولید آن رواج پیدا کرد و شهرهای اصفهان، مشهد و تهران اقدام به تولید آن در حجمهای وسیع و گسترده ای کردند.

این نوع مقوا از کاغذ و از جمله کاغذ کرافت روغنی کمی ضخیم تر بوده و امکان تغییر شکلهای زیاد بر روی آن وجود ندارد و برای این منظور می توان از آن در صنایع هنرهای دستی، نقاشی و برای موارد بسته بندی و کارتن سازیهای شیک و لاکچری استفاده نمود.

خرید مقوا موج دار اشتنباخ اصفهان

این مقواها قدرت جذب آب بالایی دارند که اگر در معرض تماس با آب قرا بگیرند کیفیت خود را از دست نمی دهند و خراب نمی شوند و همچنین یکی از گزینه های مناسب برای قلم سایه و مدادهای ذغالی و یا ذغال می باشند که نقاشیهای مختلف با استفاده از این ابزار بر روی این مقوا بسیار جذاب و چشم نواز حاصل می شود.

همچنین علاوه بر مداد ذغالی و انواع ذغال می توان از انواع آبرنگهای مختلف برای نقاشی بر روی این مقواها استفاده نمود که این مقواها بسیار جنس مناسبی برای این طراحیها دارند و یکی از وسیع ترین کاربردهای این نوع مقوا چاپ و طراحی کارتهای دعوت و کارت عروسی می باشد که در سایت آراد برندینگ نمونه های بسیار چشم نوازی از این محصول برای شما عزیزان قرار داده شده است.

به جز آلمان و ایران، هلند و ترکیه از تولید کنندگان این محصول می باشند که نمونه های با کیفیتی را تولید می کنند و یک روی این مقوا را به صورت پرز دار تولید می کنند و معمولا روی دیگر آن به صورت صاف و صیقلی می باشد و برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

این محصولات در اندازه ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند که معمولا در بازار به صورت وزنی ارائه می شوند و وزنهای ارائه شده آنها ۱۵۰ گرمی، ۲۰۰ گرمی و ۲۵۰ گرمی می باشد که در ایران بیشتر نمونه های ۱۵۰ رمی این مقوا تولید و استفاده می شود و اگر دقت کنید در گوشه این مقوا اشتنباخ نوشته شده است.

خرید مقوا موج دار

خرید مقوا موج دار

مقواها از جمله محصولاتی هستند که کارایی زیادی در زندگی انسان ها دارند و از آنها در تولید محصولات مختلفی استفاده می شود، یکی از مهم ترین کارایی مقواها در زمینه تولید انواع جعبه های بسته بندی است، از آنجایی که بسته بندی محصولات تاثیر زیادی در میزان فروش آنها دارد، از این رو شاید بهتر باشد که با ویژگی های انواع مقوا آشنا باشید تا بتوانید بهترین بسته بندی را تهیه کنید.

در هنگام خرید مقوا موج دار باید بدانید که آنها دارای انواع متفاوتی هستند؛ بعضی از آنها تک رو می باشند، مقوا تک رو دارای مقاومت کمتری نسبت به سایر مقواها می باشد اما از طرفی قیمت آن مناسب تر است، معمولا از این محصول برای ایجاد مکمل و محافظ در بسته بندی ها استفاده می شود، همچنین در ساخت انواع بسته بندی های مخصوص هدیه هم از مقوای تک رو استفاده می شود.

مقواهای تک جداره از جمله دیگر مقواهایی است که در فلوت های مختلفی تولید می شود؛ همه شما احتمالا پیتزا سفارش داده اید، پیتزاها معمولا در مقواهای تک جداره ارائه می شوند، همچنین در بسته بندی کفش ها هم از این نوع مقوا استفاده می شود.

مقواهای دو یا سه جداره شاید مقاوم ترین نوع مقوا باشد؛ بعضی افراد از این محصولات به جای جعبه های چوبی استفاده می کنند، در واقع جداره های این مقواها بسیار مقاوم طراحی شده اند تا امکان استفاده از آنها در هر شرایطی وجود داشته باشد، امروزه برای انبار کردن و یا حمل و نقل انواع کالاها از این نوع مقوا استفاده می شود، اگر می خواهید یک بسته بندی مطمئن و در عین حال کاربردی داشته باشید، ما این مدل از مقواهای موج دار را پیشنهاد می کنیم.

مقوا اشتنباخ اصفهان

مقوا اشتنباخ اصفهان

فعالیتهای صنعت کاغذ در اکثر شهرهای ایران با پیشرفتهای چشمگیری همراه بوده است که در این میان تولید کنندگان کاغذ گلاسه و مقوا اشتنباخ در اصفهان این محصولات را در انواع مختلفی به تولید می رسانند و با وجه به نیاز مشتریان آنها را به سراسر کشور ارسال می کنند.

در مدلهای مختلف مقوا اشتنباخ اصفهان میزان مشخصی کتان و سایر مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود و یکی از مدلهای این مقوا به صورت روغنی تولید می شود که برای انجام کارهای هنری، برخی از بسته بندیها و برای نقاشیهای رنگ روغن مورد استفاده قرار می گیرند.

یک مدل دیگر از مقوا اشتنباخ که امروزه کمتر تولید می شود مقوا بدون بافت می باشد که مناسب طراحیهای هنری و نقاشیهای آبرنگ و غیره می باشد.

اما پر طرفدار ترین نوع این مقوا که برای کارهای بسیار متنوعی استفاده می شود دارای بافت ریز و غیر اسیدی می باشد که از آن برای تهیه و چاپ انواع سربرگ، بروشور، کارت ویزیت و غیره می باشد که برای کارهای هنری مختلف و نقاشی با آبرنگ و گواش نیز مناسب می باشد و قابلیت چاپ با پرینترهای لیزری و جوهر افشان را دارد.

5/5 - (1 امتیاز)