شورت پسرانه پادار شیک
شورت پسرانه پادار شیک
همیشه پوشیدن یا نپوشیدن شورت برای بچه ها فکر خیلی از مادران را به خود درگیر کرده است و محققان زیادی نیز در این خصوص تحقیقات زیادی انجام داده اند

همیشه پوشیدن یا نپوشیدن شورت برای بچه ها فکر خیلی از مادران را به خود درگیر کرده است و محققان زیادی نیز در این خصوص تحقیقات زیادی انجام داده اند و همیشه شورت پسرانه پادار بچه گانه لیزری از جمله پوششهایی بود که در گذشته برای پوشیدن آن اهمیت چندانی قائل نمی شدند به ویژه در بچه ها لزومی بر پوشیدن آن نمی دیدند و از اهمیت استفاده از آن غافل بودند و بدین جهت ما امروز قصد آشنایی بیشتر با این شورتها را داریم و در ادامه برای شما از مزایای استفاده از آنها را مطرح خواهیم کرد.

شورت پسرانه پادار شیک

همیشه این لباس زیر بچگانه در تماس با حساس ترین بخشهای بدن می باشند و از این رو در هنگام خرید باید به مدلها و جنسهای آن  توجه داشته باشیم تا به سلامت خود آسیب وارد نکنیم که از سایت آراد برندینگ می توانید برای انتخاب بهتر کمک بگیرید، شاید تا کنون بدون علم و آگاهی قبلی به خرید این لباس زیر می پرداختید و تنها معیار شما برای خرید شورت طرح و رنگ و قیمت آن بود اما در این مقاله ما به شما اهمیت این لباس زیر و حساسیت خرید آن را می گوییم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

شورت پسرانه پادار

هنگامی که به منظور خرید شورت پسرانه پادار به بازار می روید با هجومی از تنوع طرح، رنگ و مدل شورت رو به رو می شوید.

یکی از مدلهای موجود در بازار مدل پادار یا باکسر می باشد که از کلاسیک ترین و رایج ترین شورتهای پسرانه و مردانه می باشد که ایده طراحی و تلید آن از لباس بوکس بازها بر گرفته شده است و برای آن دسته از پسران و مردانی است که به دنبال راحتی در حرکت و نشستن هستند، مناسب می باشد.

بای این که این شورتها ظاهری کلاسیک و قدیمی دارند اما این شورت برای افرادی که دارای پایین تنه بزرگی هستند مناسب بوده و حس راحتی زیادی را به فرد القا می کند و به سبب این که این شورتها در کنار رانها دارای درز دوخت نیست، هیچ خطی روی شلوار نمی افتند و بدین جهت شورتی مناسب برای پوشیدن در زیر شلوارهای پارچه ای است.

افرادی که می توانند از شورتهای پادار استفاده کنند:

شورت پسرانه پادار

در حقیقت این نوع شورت یا لباس زیر مردانه مناسب مردان یا پسرانی می باشد که پاهای لاغر و یا عضلانی دارند زیرا در صورت پوشیدن شورت پسرانه پادار و اضافه شدن یک لایه پارچه در این ناحیه مشکلی برای راه رفتن به وجود نمی آورد.

افرادی که تمایل ندارند اندام تحتانی آنها در فشار و یا گرما باشد.

افراد گرمایی که با پوشیدن شورتهای دیگر احساس خفگی و گرما می کنند می توانند با گشادی شورتها پادار به خنک شدن خود در طول شبانه روز کمک کنند.

پسرانی که زیاد عرق کرده و از چسبیدن شورت به تن خود بیزار هستند، با پوشیدن این شورت کمتر عرق کرده و چسبیدن آن به تن آزار دهنده نمی باشد.

افرادی که شلوارهای تنگ می پوشند و دوست ندارند رد شورت آنها مشخص باشد

پسرانی که مایلند شکم و پهلو خود را تا حدی پوشش دهند و بپوشانند نیز می توانند با استفاده از این شورتها این کار را انجام دهند.

شورت پسرانه شیک

می‌ توان گفت یکی از جدید ترین و شیک ‌ترین مدلهای شورتهای پسرانه و مردانه شورت عینکی و شورت لامبادا می‌ باشد که این شورتها جزو شورتهای فانتزی محسوب می ‌شوند و در انواع مختلف ساده و طرح‌ دار موجود می‌ باشد شاید تصور کنید که شورتهای لامبادا فقط برای بانوان می‌ باشد در صورتی‌ که این‌ طور نیست و مردان هم از شورتهای لامبادا استفاده می‌ کنند که بیشتر هدف از تولید این شورتها زیبا بودن و تحریک‌ آمیز بودن آنها می‌ باشد اگر به‌ دنبال شورتهای خاص و متنوعی هستید می ‌توانید از شورتهای لامبادای مردانه استفاده کنید.

یکی از به روز ترین شورتهای مردانه که بسیار زیبا و جذاب می ‌باشد شورت جی استرینگ است که این شورتها با یک کش یا بند باریک به کمر بسته می‌ شوند و تقریبا شبیه لباس شنا می ‌باشند که افراد خاصی از این شورتها استفاده می‌ کنند و دارای جنس خوب و با کیفیتی می باشند.

شورت پسرانه شیک

ویژگیهای یک شورت مناسب این است که شورت پسرانه شیک نباید بیش از اندازه تنگ یا بیش از حد گرم باشد و جنس آن طوری باشد که برای پوست شما حساسیت ایجاد نکند و باعث سوزش یا خارش پوستتان نشود و به راحتی با مواد شوینده ی معمولی شسته بشود و جنس پارچه ی آن از الیاف طبیعی باشد و همچنین مناسب با سایز و اندازه اندام شما باشد و جنس آن محکم باشد تا از قسمت پایین تنه ی شما در برابر ضربه محافظت کند.

شرتهای خود را باید هر روز عوض کنید و بیش از یکسال نباید از شورت استفاده کنید و بعد از یکسال آن را دور بیندازید و لباس زیرهای جدیدی تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)