کشف حجاب مادر کیمیا علیزاده در خارج از ایران
کشف حجاب مادر کیمیا علیزاده در خارج از ایران
کیمیا علیزاده تکواندوکار اسبق تیم ملی، با انتشار عکسی از خودش کنار پدر و مادرش از پیوستن خانواده اش به او در آلمان خبر داده است.

رکنا: کیمیا علیزاده تکواندوکار اسبق تیم ملی، با انتشار عکسی از خودش کنار پدر و مادرش از پیوستن خانواده اش به او در آلمان خبر داده است.

کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی است و چند سالی است که کیمیا علیزاده به جمع ورزشکاران مهاجر و پناهنده پیوسته است. در رقابت های المپیک توکیو ۲۰۲۰  کیمیا علیزاده توانست بر حریفان خود پیروز شود و به نیمه نهایی راه یابد اما در مسابقه بعدی کیمیا علیزاده در مرحله نیمه نهایی شکست خورد و ناهید کیانی تنها نماینده زن تکواندوی ایران از رقابتهای المپیک توکیو حذف شد. مجری معروف شبکه ۳ هنگام گزارش کردن رقابت تکواندو کیمیا علیزاده و حریفش ناهید کیانی حرف های نامناسبی را درباره کیمیا علیزاده زد که واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشت.

کشف حجاب مادر کیمیا علیزاده در خارج از ایران

در روزهایی که عملکرد ضعیف کیمیا علیزاده بعد از مهاجرت با انتقادهای زیاد رسانه های مجازی روبه رو شده، او به یکباره با منتشر کردن عکسی از پدر و مادرش در کشور آلمان باعث تعجب مخاطبینش شده است.

ظاهرا خانواده کیمیا برای جشن تولد دخترشان به آلمان سفر کرده اند تا در کنار او باشند.

اما به عقیده عده ای از کاربران فضای مجازی، حال روحی کیمیا و شرایط عجیب این روزهای زندگی اش علت سفر خانواده او به آلمان شده است.

5/5 - (1 امتیاز)