بهترین روش ثروت آفرینی را با پسته کشف کردم
بهترین روش ثروت آفرینی را با پسته کشف کردم
زمانی‌ که با پیشنهاد کاری عالی در حوزه پسته مواجه شدم هیچ ‌گاه فکر نمی‌ کردم که بتوانند به این سرعت در این حوزه به سودآوری بالایی دست یابم. اما با استفاده از تکنیک‌ ها و روش‌ های نوین مسیر پول‌ سازی را هموار کردم

زمانی‌ که با پیشنهاد کاری عالی در حوزه پسته مواجه شدم هیچ ‌گاه فکر نمی‌ کردم که بتوانند به این سرعت در این حوزه به سودآوری بالایی دست یابم. اما با استفاده از تکنیک‌ ها و روش‌ های نوین مسیر پول‌ سازی را هموار کردم و توانستم در مدت کوتاهی به ثروت بالایی دست یابم که در ادامه به این محصول عالی می پردازم.

پسته رفسنجان

پسته رفسنجان

پسته رفسنجان یکی از مهم ترین و خوشمزه ترین پسته های کشور هست که به طور یقین نتیجه خیلی خوبی هم خواهد داد، طعم و مزه این پسته فقط به نهالی که بررسی شده است بستگی ندارد بلکه خاک محل کشت تاثیر بسیاری دارد. هر گونه نوسان در قیمت ارز باعث تاثیر گذاری بر قیمت این محصولات می شود. امروزه خرید و فروش پسته ها به وفور صورت می‌ گیرد و معمولاً براساس وزن بسته بندی این کالاها صورت می گیرد. برای هر کیلو از پسته رفسنجان معمولاً بازه قیمتی بین ۴۶۰٫۰۰۰ الی ۵۸۰٫۰۰۰هزار تومان در نظر می‌ گیرند و این قیمت بسته به کیفیت کالا متفاوت است.

پسته خیس

پسته خیس

پسته خیس امروز در واقع پسته تازه و خامی است که برای زمان حال قیمت گذاری میشود و به خرید و فروش میرسد. همان گونه که میدانید منظور از پسته خیس همان پسته خام و بو نداده ای است که تازه باشد و خشک نشده باشد. پسته خیس معمولا روشن تر و بزرگ تر از نوع خشک شده همان پسته است، تازگی پسته ها باعث میشود لقب پسته روز را به آن ها بدهند. همان گونه که میدانید پسته خواص بسیار زیادی دارد و مصرف آن به افراد مختلف توصیه میشود، البته باید بدانید خوردن زیاد از حد هر چیز به شما پیشنهاد نمی شود.

پسته دامغان

پسته دامغان

پسته دامغان دارای کیفیت عالی و طعم خوشمزه است که ویتامین های آن می تواند باعث حفظ سلامت و رشد کودکان شود. پسته نیازمند به مکان بیابانی برای رشد است و منطقه دامغان یکی از بهترین مکان ها برای رشد آن به حساب می آید. پسته نیاز به جنس خاک خوب و دارای درجه ای از شوری می باشد و یکی از ویژگی های پسته این است که در مقابل خاک شور به خوبی از خود مقاومت نشان می دهد. ریشه ی درخت ممکن است که در زمستان آسیب ببیند و همچنین در مقابل افزایش درجه رطوبت پسته از خود ضعف زیادی نشان می دهد برای همین باید در منطقه خشک کاشته شود.

5/5 - (1 امتیاز)