خرید ترون (TRX) از صرافی بیت ایمن
خرید ترون (TRX) از صرافی بیت ایمن
معرفی ارز دیجیتال ترون (TRX) و نحوه خرید آن از صرافی بیت ایمن

یکی از شبکه های بلاک چینی معروف و پرطرفدار بدون شک ترون می باشد. ترون به عنوان یکی از رقبای اتریوم شناخته می شود و معمولا از آن به عنوان یک مورد مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت (هولد) یاد می شود. شبکه ترون فعالیت های گسترده ای دارد و خدمات بسیاری را به کاربران بازار کریپتوکارنسی ارائه می کند. یکی از این خدمات، ارز دیجیتال TRX است که در این مقاله درباره ویژگی ها و نحوه خرید آن از صرافی بیت ایمن به گفتگو خواهیم پرداخت.

ترون (Tron) چیست؟

ترون یک شبکه متن باز غیر متمرکز است که در سال ۲۰۱۴ و در آغاز دوره شکوفایی ارزهای دیجیتال پا به عرصه فعالیت گذاشت. خالق آن جاستین سان نام دارد که یک فرد تاثیرگذار و قدرتمند در بازار رمز ارزها می باشد. از سان به عنوان اصلی ترین توسعه دهنده ترون هم یاد می شود و این شبکه پیدایش و رشد خود را تا حد زیادی مدیون او می باشد. ترون در زمینه های مختلفی فعالیت دارد که اغلب آن ها با اتریوم مشترک می باشد. این اشتراکات، شبکه ترون را به یکی از اصلی ترین رقبای اتریوم (Ethereum) تبدیل کرده است. شبکه ترون علاوه بر فراهم کردن بستری سریع و امن برای انجام تراکنش ها به صورت غیرمتمرکز و بدون واسطه، زمینه ساز فعالیت اپلیکیشن های غیرمتمرکز و توکن سازی های گسترده ای هم شده است. خرید وینک (WIN) و بیت تورنت (BTT) از اقدامات جاستین سان برای ارتقاء ترون بوده است.

ارز دیجیتال شبکه ترون با نماد TRX نشان داده می شود. TRX یا ترونیکس، از محبوبیت بسیار بالایی در بین فعالان مارکت ارز دیجیتال برخوردار است. از دلایل محبوبیت ترون، قیمت بسیار پایین آن می باشد که می تواند در آینده سود زیادی به سرمایه گذاران برساند. با توجه به این که ترون از نظر فاندامنتال یا بنیادی وضعیت مناسبی دارد، قیمت ترون می تواند زمینه ساز سودهای بسیار بالا در آینده باشد. نکته مهم برای سرمایه گذاری در آن، صبور بودن و دوری از تصمیم گیری های احساسی برای ترید می باشد.

قیمت ترون (TRX) چقدر است؟

قیمت ترون (TRX) چقدر است؟

ترون هم اکنون با قیمت ۰٫۰۶۵ دلار معادل ۱,۶۶۵ تومان در صرافی بیت ایمن معامله می شود. صرافی آنلاین ارز دیجیتال بیت ایمن، یکی از پلتفرم های ارائه کننده ترون در ایران می باشد. در ادامه نحوه خرید ترون از صرافی بیت ایمن با کم ترین کارمزد را به شما آموزش خواهیم داد. فعلا به بررسی روند قیمتی ترون و جایگاه آن در بازار می پردازیم. قیمت ترون در ۲۴ ساعت و یک هفته گذشته به ترتیب ۲٫۶۷% و ۱۳٫۸۸% رشد داشته است. بالاترین قیمتی که ترون تا کنون ثبت کرده است یا به اصطلاح ATH ترون، ۰٫۱۷۹۹ دلار بوده است. حجم معاملات این ارز در یک روز اخیر ۴٫۴۶% رشد داشته است. با این میزان رشد، مارکت کپ (Market Cap) یا بزرگی بازار ترون به ۴,۶۹۰,۳۹۱,۸۳۵ دلار رسیده است. این حجم از تقاضا، ترون را در رتبه ۲۶ بازار کریپتوکارنسی قرار داده است. البته ترون مدت ها در این ناحیه مشغول نوسان است و جای خود را با ارزهایی مانند مونرو (XMR)، فایل کوین (FIL) و ترا (LUNA) عوض می کند.

علت استفاده از قیمت های لحظه ای ثبت شده در صرافی بیت ایمن، چسبندگی بسیار بالای آن ها و نزدیک بودن به قیمت جهانی می باشد. علاوه بر این استفاده از شبکه TRC-20 و BSC، کارمزدهای تراکنش ترون و سایر رمز ارزها در این صرافی را به شدت کاهش داده است. به همین منظور می توانید با خیالی راحت در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن ترون را خرید و فروش کنید.

تحلیل و آینده ارز دیجیتال TRX

در بلاگ سایت صرافی بیت ایمن، می توانید تحلیل های مربوط به ارز دیجیتال ترون (TRX) را بخوانید. این تحلیل ها در کنار اخبار مهم و آموزش های ضروری، به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرند. در صرافی رمز ارزها، امکانات دیگری هم باید به شما داده شود که بیت ایمن همه آن ها را فراهم کرده است. آخرین بخش این مقاله مربوط به خرید ترون از صرافی آنلاین بیت ایمن می باشد که برخی از این امکانات در آن ها نام برده شده اند. در قسمت تحلیل ترون، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال مربوط به این ارز توسط کارشناسان صرافی بیت ایمن در اختیار شما قرار می گیرند. این تحلیل ها در تایم فریم های مختلف از جمله ۱h, 4h و D انجام می شوند. برای استفاده از تحلیل ترون، به بلاگ صرافی بیت ایمن و دسته بندی تحلیل ترون مراجعه کنید.

خرید ارز دیجیتال ترون از صرافی بیت ایمن (Bitimen)

خرید ارز دیجیتال ترون از صرافی بیت ایمن (Bitimen)

در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن می توانید با کم ترین کارمزد ترون را خرید و فروش کنید. این کار نیازمند طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت می باشد که با انجام آن ها امکانات پرشماری هم در اختیار شما قرار می گیرد. برخی از این امکانات عبارت اند از:

  • کیف پول ۳ امضایی با توانایی اتصال به سایر کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری
  • دریافت پاداش دائمی از دعوت دوستان با لینک یا کد معرف شخصی
  • مسابقات اینستاگرامی با جایزه های متنوع
  • اخبار، آموزش ها و تحلیل های رایگان برای کاربران صرافی بیت ایمن
  • امکان معامله با سرعت و امنیت فوق العاده بالا
  • امکان برداشت ارزی و ریالی بدون محدودیت
  • استفاده از پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته (حتی روزهای تعطیل رسمی)
  • امکان معامله ۲۴ ساعته ۲۹ رمز ارز دیجیتال مختلف در صرافی آنلاین بیت ایمن

البته قابلیت های قابل توجه دیگری هم در این صرافی به چشم می خورد که می توانید آن ها را با مراجعه به سایت شان مطالعه کنید. به طور کلی ترون یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری با دید بلند مدت و بیت ایمن به عنوان یکی از برترین عرضه کنندگان ترون معرفی می شود. پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت خود در سایت صرافی بیت ایمن، می توانید ارز دیجیتال ترون (TRX) را بدون محدودیت و به میزان دلخواه بخرید، بفروشید و یا به کیف پول های پذیرنده ترون انتقال دهید. اکنون همه چیز برای ورود شما به بازار رمز ارزها و خرید ترون آماده است. پس وقت را از دست ندهید!