جذب ثروت با کسب و کار برایم آسان شد
جذب ثروت با کسب و کار برایم آسان شد
برخی می خواهند ثروتمند شوند اما نمیدانند که چگونه شروع کنند پیشنهاد من به شما آغاز کسب و کاری است که به آن علاقه دارید برای مثال من بر روی محصول سیب کار میکنم و توانستم در این حوزه به ثروت برسم.

برخی می خواهند ثروتمند شوند اما نمیدانند که چگونه شروع کنند پیشنهاد من به شما آغاز کسب و کاری است که به آن علاقه دارید برای مثال من بر روی محصول سیب کار میکنم و توانستم در این حوزه به ثروت برسم.

سیب درختی صادراتی

سیب درختی صادراتی

بهترین زمان برای خرید سیب درختی صادراتی اگر می خواهید قیمت سیب درختی صادراتی ارزان تری داشته باشید، باید بهترین زمان برای خرید سیب درختی را نیز بدانید. باید مطلع از این باشید که اگر می خواهید سیب درختی را روی درخت خریداری کنید، زمان‌آن کی هست. همه کسانی که در این عرصه فعالیت چندین ساله دارند، اغلب از یک الی دو ماه قبل از زمان برداشت سیب درختی، اقدام به پیش خرید می کنند که در آن زمان قیمت سیب درختی صادراتی را می توان با پایین ترین نرخ خریداری کرد. این فرایند در تمامی مناطق سیب خیز ایران به صورت سالانه انجام می شود و در هر منطقه ای شرکتهای صادر کننده هستند که تعیین کننده قیمت سیب درختی به حساب می آیند. مجموعه ما نیز خوشبختانه طی تجاربی که در این سالهای اخیر در زمینه صادرات داشته است و طبق دفاتری که در کشورهای مختلف راه اندازی کرده است.

سیب درختی کوچک

سیب درختی کوچک

در حال حاضر بسیاری از ورزشکاران برای تناسب اندام خود و عضله سازی از مصرف سیب درختی کوچک غافل نیستند و آن را جزء غذای با ارزش بر می شمارند. بر اساس مطالعات انجام شده مصرف سیب درختی می تواند دیابت نوع دو را کاهش دهد و انسولین خون را در بدن تنظیم و کنترل کند. همچنین به دلیل قند طبیعی می توان آن را به صورت خشک شده جزء تنقلات و خشکبار سالم نام برد و آن را مورد استفاده قرار داد. سیب درختی ویتامین ث فراوان دارد و از بیماری های ویروسی و آنفولانزا جلو گیری می کند و مصرف آن سبب مقاومت بالا در بدن می شود. بهتر است بدانید مصرف هر ۱۰۰ گرم سیب درختی می تواند ۵۲ گرم کالری را به بدن منتقل کند و باعث انرژی مضاعف در بدن شود. از آنجایی که سیب درختی هیچ گونه عوارض جانبی برای بدن ندارد اما می بایست یک سری نکات را مد نظر قرار داد.

سیب فوجی

سیب فوجی

سیب فوجی بدلیل بافت محکمی که دارد قابلیت نگهداری مناسبی داشته و مدت ۷-۸ ماه در انبار ماندگاری دارد. همان طوری که می ‌دانیم سیب در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی یافت می‌شودو معروف‌ترین آن‌ها به رنگ‌های قرمز، سبز و زرد بامزه‌های ترش، شیرین و ملس است که در اکثر مناطق ایران کشت می‌شود. سیب‌درختی رامی توان پس از برداشت بلافاصله جهت نگهداری به سردخانه ها منتقل نمود و بخشی هم به‌صورت تازه به بازار عرضه ‌شود با توجه به نوع و کیفیت سیب‌درختی‌ می‌توان کاربرد های متفاوتی از آن به دست آورد. یکی از کاربردهای سیب این است که از برگ‌ها و گل ‌های درخت سیب پس‌ازاینکه دردمای ۴۵درجه خشک شد به‌عنوان دم‌نوش ودرتولید داروهای گیاهی استفاده کرد.اگر قصد خرید عمده سیب باقیمت مناسب و کیفیت عالی دارید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما تماس و از مشاوره رایگان ما نیز بهره‌مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)