کشف شرق آسیا را از تایلند شروع کنید
کشف شرق آسیا را از تایلند شروع کنید

قاره آسیا به دلیل آب و هوای مناسبی که دارد توانسته طبیعت‌های بکر زیبایی را در خودش جای دهد. یکی از زیباترین کشورهای آن نیز تایلند است. این کشور در سال‌های اخیر با پیشرفت‌های روز دنیا همراه شده و توریست‌ها و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. با خرید تور پوکت از علی […]

کشف شرق آسیا را از تایلند شروع کنید

قاره آسیا به دلیل آب و هوای مناسبی که دارد توانسته طبیعت‌های بکر زیبایی را در خودش جای دهد. یکی از زیباترین کشورهای آن نیز تایلند است. این کشور در سال‌های اخیر با پیشرفت‌های روز دنیا همراه شده و توریست‌ها و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. با خرید تور پوکت از علی بابا می‌توانید با گشتن در بانکوک و پوکت بسیاری از این مکان‌ها را ببینید و از تفریحات متنوعی که در این کشور وجود دارد استفاده کنید. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی تعدادی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تایلند بپردازیم و توضیحاتی را درباره آن‌ها ارائه دهیم.

پارک آبی اسپلش

نمی‌شود به تور پوکت رفت و از تفریحات آبی استفاده نکرد. این شهر خودش نزدیک به اقیانوس است و شهری ساحلی حساب می‌شود. با این حال پارک آبی اسپلش جانگل با فضایی بسیار وسیع محیطی امن و سرگرم کننده را برای گذراندن یک روز به یاد ماندنی با خانواده است. سرسره‌های متنوعی که دارد می‌توانند هر فردی را به شیرجه زدن در آب ترغیب کنند. بنابراین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی که به آب و دریا و تفریحاتی که می‌شود در آنجا انجام داد علاقه‌دارند پیشنهاد می‌شود بازدید از این پارک آبی را از دست ندهند.

با خرید تور پوکت از علی بابا از این زیبایی‌ها لذت ببرید.

مجسمه بودای بزرگ

مجسمه بودای بزرگ

از آنجایی که مذهب رسمی تایلند بودایی است و اکثر مردم بومی به این آیین اعتقاد دارند می‌توانید مجسمه‌ها و معابد زیادی را در جای جای کشور پیدا کنید. اما این مجسمه‌ی منحصر به فرد با ابعاد باورنکردنی چهل و پنج متری را در تور پوکت می‌بینید. مکانی که این مجسمه قرار دارد نمایی تمام زاویه از مناطق اطراف به شما می‌دهد و گرفتن عکس یادگاری در کنار آن بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.

معبد وات آرون

از جمله مهم‌ترین و مقدس‌ترین معابدی که در تایلند وجود دارد معبد وات آرون است. این معبد باستانی که در شهر بانکوک واقع شده است عبادتگاهی زیبا است با معماری شگفت‌انگیز شرقی. تماشای منظره‌ طلوع و غروب خورشید در این معبد یکی از زیباترین تجربه‌های شما خواهد بود. همچنین قرار داشتن این ساختمان در کنار رودخانه چائو پرایا باعث شده تا آنجا به یکی از بهترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های تایلند تبدیل شود. بازدید از معبد وات آرون را با خرید تور بانکوک از دست ندهید.

آکواریوم پوکت

اگر به تماشای موجودات دریایی و آبزیان علاقه‌مند هستید بازدید از آکواریوم بزرگ شهر پوکت را از دست ندهید. مجموعه منحصر به فردی از انواع ماهی‌ها و حتی گیاهان دریایی نظیر مرجان‌ها را می‌توانید در این آکواریوم پیدا کنید. سرپوشیده بودن این مکان باعث می‌شود تا در فصل‌های بارانی هم جای مناسبی برای گردش باشد. پیشنهاد می‌کنیم با گذراندن یک روز از سفرتان در این آکواریوم تجربه خوبی را در کنار خانواده یا دوستان داشته باشید.

معرفی جاهای دیدنی پوکت + عکس

محله چینیها

مثل اکثر کشورهای غربی در شهر بانکوک نیز محله‌ای با نام چینی‌ها وجود دارد. در این منطقه می‌توانید تفریحات جالب و تازه‌ای را پیدا کنید. به ویژه اگر به فرهنگ‌های شرقی علاقه‌مند باشید گشت و گذار در این منطقه تجربه خاصی برایتان خواهد بود. رستوران‌های چینی با رنگ و عطر غذاهایشان میزبان گردشگران هستند. همچنین فروشگاه‌های رنگارنگی که دراین محله وجود دارند مکان مناسبی برای خریدن سوغات هستند. زیرا علاوه بر تنوع محصولات قیمت‌های مناسبی هم دارند که می‌توانید خرید خیلی خوبی را از آنجا داشته باشید. با خرید تور تایلند و بانکوک می‌توانید از این محله نیز بازدید کنید.

موزه Trickeye

موزه Trickeye

به احتمال زیاد این موزه یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین مکان‌های جهان است. این موزه از نقاشی‌هایی سه‌بعدی تشکیل شده که روی دیوارها و سطح زمین آن کشیده شده‌اند. فضای عجیب و دلهره‌آوری که برخی از آن‌ها برای‌تان ایجاد می‌کنند تجربه بسیار بامزه‌ای خواهد بود. اگر به عکس گرفتن با این نقاشی‌های جالب تمایل دارید با خرید تور پوکت از علی بابا می‌توانید ازشان بازدید کنید.

سخن پایانی

با این‌که تایلند کشوری در شرق آسیا است اما وقتی شهرها و مراکز تفریحی مدرن آن را ببینید ممکن است ناخودآگاه با یکی از شهرهای اروپایی اشتباه بگیریدش. با خرید تور تایلند از علی بابا میتوانید با صرف هزینهای مناسب و حتی ارزان از تفریحات بسیار متنوعی که در تورهای بانکوک و پوکت وجود دارند استفاده کنید و از مزایای شهرهای زیبا بهرهمند شوید.  همچنین در وبسایت و اپلیکیشن علی بابا امکان خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس و رزرو هتل نیز وجود دارد. اما مهمترین مسئلهای که همیشه پیش از سفر باید به آن توجه کنید پیدا کردن و شناخت مراکز تفریحی مقصد است. مواردی که در این مطلب ذکر کردیم بخشی از مهمترین مراکز تفریحی و گردشگری تایلند هستند که در تور پوکت و تور بانکوک میتوانید از آنها بازدید کنید. خوب است که مکانهای مورد علاقهتان را بهتر و بیشتر بشناسید تا وقتی به آنجا رسیدید استفاده بهتری ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)