وبسایت ترانه ها ، بهترین سایت دانلود آهنگ
وبسایت ترانه ها ، بهترین سایت دانلود آهنگ

وبسایت ترانه ها ، بهترین سایت دانلود آهنگ کافی است کمی به دور و اطراف خود دقت کنید. شما می‌توانید افراد زیادی را ببینید که در حال گوش دادن به آهنگ هستند. در واقع با ظهور انواع هدفون ها و هندزفری ها افراد می‌توانند در هر زمان و مکانی به آهنگ مورد نظر خود گوش […]

وبسایت ترانه ها ، بهترین سایت دانلود آهنگ

وبسایت ترانه ها ، بهترین سایت دانلود آهنگ

کافی است کمی به دور و اطراف خود دقت کنید. شما می‌توانید افراد زیادی را ببینید که در حال گوش دادن به آهنگ هستند. در واقع با ظهور انواع هدفون ها و هندزفری ها افراد می‌توانند در هر زمان و مکانی به آهنگ مورد نظر خود گوش دهند. اما چرا ما به گوش دادن به موسیقی علاقه داریم؟ آهنگ ، موسیقی و هر چه که دارای طنین و تکرار است می‌تواند برای ما جالب باشد و ساعات طولانی ما را به خود سرگرم کند. آهنگ ها می‌توانند احساسات ما را برانگیزند. برای مثال زمانی که غمگین هستیم، به آهنگ های غمگین گوش می‌دهیم و با این کار احساس می‌کنیم که کسی هم درد ما است.

از آنجایی که آهنگ‌ها نقش زیادی در زندگی ما دارند و به همین خاطر تقاضای آنان زیاد است، وبسایت های زیادی به وجود آمده اند که آهنگ و موسیقی ارائه می‌دهند. اما تعداد زیادی از این سایت‌ها جنبه تبلیغاتی داشته و باعث آزار کاربران خواهند شد. در میان تمام سایت‌های ارائه دهنده‌ی آهنگ ، آنهایی موفق خواهند شد که لیست آهنگ های خود را به طور مداوم به روز کنند، فاقد تبلیغات آزاردهنده باشند و گسترده وسیعی از سبک ها را در بر بگیرند. به همین خاطر می‌خواهیم در این نوشتار شما را با یکی از بهترین سایت های دانلود آهنگ ایرانی آشنا کنیم.

سایت دانلود آهنگ ترانه‌ها از آن دسته سایت هایی است که شما با هر سلیقه ای می‌توانید از آن‌ استفاده کنید. شما در این سایت می‌توانید آرشیو گسترده‌ای از آهنگ های ایرانی ،  خارجی ، ترکی ، مازندرانی و … را بیابید.

یکی از مهم ترین ویژگی‌های این سایت این است که کار با آن آسان است زیرا رابط کاربری بسیار خوبی طراحی شده است و شکل گرافیکی و دسترسی به قسمت های مختلف آن ساده است. برای مثال شما به محض ورود به این سایت با یک دسته بندی بسیار دقیق از آهنگ ها مواجه خواهید شد که به راحتی می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را بیابید. این دسته بندی به صورت زیر است:

یکی از ویژگی‌های سایت ترانه‌ها این است که اگر همه ترانه‌ها دارای تکست هستند. یعنی شما در بالای قسمت دانلود آهنگ می‌توانید از تکست آن هم استفاده کنید زیرا بیشتر کاربران دوست دارند که پیش از دانلود آهنگ به متن ترانه‌ هم نگاهی بیندازند. ضمنا اگر قصد حفظ کردن آن را هم دارید می‌توانید از تکست استفاده کنید.

دانلود آهنگ‌های سایت ترانه‌ها با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ در اختیار شما قرار گرفته است و امکان پخش آنلاین نیز وجود دارد. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هاست زیرا کاربران می‌توانند پیش از آنکه اقدام به دانلود آهنگ کنند، بخشی از آن را گوش کرده و سپس اقدام به دانلود کنند.

همه‌ی آهنگ‌های موجود در این سایت دارای کاور اصلی خود بوده و این یکی از مولفه های اساسی در قانون کپی رایت است. هم چنین کلیه آثار منتشرشده در این وبسایت با اجازه از صاحب اثر بود. وبسایت ترانه ها هرگز بر خلاف قانون کپی رایت عمل نمی‌کند. از همه اینها مهم تری این وبسایت به هیچ وجه تبلیغات آزاردهنده ندارد و به همین خاطر مورد توجه کاربرانش قرار گرفته است. و کاربر را دقیقا به صفحه دانلود آهنگ هدایت می‌کند.

در واقع یکی از نکاتی که سایت ترانه‌ها را به شدت از سایت‌های نظیر خود متمایز کرده است ، رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی آن است. ظاهر سایت به گونه‌ای طراحی شده است که هم زیبا باشد، هم دسترسی به قسمت‌های مختلف آن ساده باشد.

از آنجایی که این روزها بیشتر افراد از موبایل و تبلت برای مراجعه به وبسایت‌ها استفاده می‌کنند ، سایت ترانه‌ها کاملا سازگار با انواع مختلف سایزهای نمایشگر است .

یکی دیگر از امکانات سایت ترانه‌ها امکان پخش آهنگ‌های شماست. در واقع اگر می‌خواهید آهنگ خود را در یک رسانه پربازدید به معرض نمایش بگذارید می‌توانید به سایت ترانه‌ها درخواست دهید و آن‌ها با بررسی اثر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهند داد.

شما میتوانید از سایت دانلود آهنگ ترانه ها جدیدترین آهنگ های مازندرانی محلی تک دست ، آهنگ های ترکی جدید ، آهنگ شاد ایرانی مخصوص جشن و عروسی ، آهنگ غمگین دیسلاو ، آهنگ های رپ ، آهنگ های محلی و … را دانلود کنید. آرشیو بزرگی از فول البوم های خواننده های مختلف نیز در این وبسایت وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)