روش های کلاه سفید برای بهبود سئو سایت
روش های کلاه سفید برای بهبود سئو سایت

روش های کلاه سفید برای بهبود سئو سایت سئوی وب سایت در واقع همان مسئله بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو است، لازم خواهد بود یادآوری کنیم که بیش از نود درصد بازید وب سایت ها از جستجو های مردم در گوگل است، گوگل وب سایت شما را بر اساس کلمه کلیدی در […]

روش های کلاه سفید برای بهبود سئو سایت

روش های کلاه سفید برای بهبود سئو سایت

سئوی وب سایت در واقع همان مسئله بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو است، لازم خواهد بود یادآوری کنیم که بیش از نود درصد بازید وب سایت ها از جستجو های مردم در گوگل است، گوگل وب سایت شما را بر اساس کلمه کلیدی در صحفات خود لینک می کند و وقتی روی آن کلیک می شود همان پروسه سئو در واقع واضح انجام خواهد شد.

به یاد داشته باشید که وقتی وب سایتی را راه اندازی می کنید در ابتدایی ترین شکل ممکن وجود دارد و باید با استفاده از روش های خاص سئوی سایت خود را بهبود ببخشید، روش های منفی وجود دارد که امکان جریمه شدن سایت شما در آن ها وجود دارد.

به آن ها سئوی کلاه سیاه و روش های میانه رو تری نیز وجود دارد که کلاه خاکستری نام می گیرند، درست مانند هکر ها که در دسته های مختلف قرار دارند. بعلاوه این که باید بگوییم سئو بخش کلاه سفیدی نیز دارد که باید آن را در ابتدای کار به صورت کاملا اصولی دنبال کنید.

فرا تر از هر چیزی اشتباه در سئوی کلاه سفید نیز نباید انجام شود؛ در غیر این صورت مشکلات چند برابر می شود.

تکنیک های سئوی کلاه سفید

محتوا یکی از مهم ترین بخش های سئوی سایت شما است و باید در مورد آن توضیحات زیادی به شما ارائه دهیم که آن را به صورت کاملا اصولی دنبال کنید، محتوای شما در درجه اول به هیچ وجه نباید کپی باشد، این کار باعث می شود که سایت شما پس از مدتی از کار افتاده و بر اساس نداشتن بازدید، در گوگل رشدی نداشته باشد.

ربات های گوگل به صورت بخصوصی روی محتوای شما حساس هستند، تک تک کلمات آن را دنبال می کنند و در صورتی که مشابه سایت و یا سایت های دیگر باشد، قطعا چیز خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

بهتر است فکری به حال طول محتوای خود نیز بکنید، آن را فرا تر از هزار کلمه در نظر بگیرید، گوگل محتوای طولانی را دوست دارد و آن را در اولویت نخست قرار می دهد.

بخش مهم دیگر، بهینه سازی سایت برای موبایل است، این روز ها بخش عظیمی از جستجو و همین طور مرور وب سایت ها در دست موبایل های هوشمند با سیستم عاملی های مختلف از جمله اندروید و ای او اس است.

پس قطعا نیاز خواهد بود که سایت شما با ساختار موبایل هماهنگ باشد.

نقش کلمه کلیدی در سئوی سایت

باید گفت که کلمه کلیدی در واقع هدف شما در جستجوی گوگل است، مثلا مردم دانلود آهنگ های جدید ایرانی را جستجو می کنند و اگر وب سایت شما در زمینه دانلود موسیقی است، باید سعی کنید در این کلمه کلیدی رتبه خوب را کسب کنید، با استفاده از تکینک های کلاه سفید شما این کلمات را در بخش کلیدی سایت خود تعریف می کنید، مثلا در وردپرس توسط افزونه یواست قابل انجام خواهد بود.

البته که باید سعی کنید بک لینک هایی نیز به صورت طبیعی با این کلمه کلیدی بدست آورید، سرانجام می توان گفت که در یکی از مهم ترین بخش سئوی کلاه سفید وب سایت خود پیش آمده اید و حالا نتیجه گیری آسان تر است.

تولید لینک طبیعی به واسطه بهینه سازی مطالب و تولید مطلب اختصاصی نیز روش دیگری است که می توانید از آن بهره گیری کنید. هر گز از نقش مثبت استفاده از کدهای نشانه گذاری اسکیما در صفحات سایت خود غافل نشوید. گوگل با بررسی اسکیما متوجه مقصود شما از هر محتوا می شود.

بهبود سرعت لود سایت در سئو

در ادامه نکات دیگری نیز وجود دارد، اگر صاحب یک کسب و تجارت اینترنتی هستید می توانید آن را در گوگل ثبت کنید تا مردم با جستوی آن نخست به این لینک بروند، پس از تایید هویت می توانید وب سایت خود را نیز قرار داده و بخش عظیمی از ورودی های گوگل را به خود اختصاصی دهید.

فراموش نکنید که بهبود سرعت لود سایت نیز به واسطه روش های کلیدی کم کردن حجم کد ها، استفاده از رشته های خاص در برنامه نویسی و لود سریع تصاوی به راحتی قابل انجام است. البته که باز هم در سیستم های مدیریت محتوا شما می توانید از پلاگین ها برای این کار استفاده کنید.

در این صورت ایندکس وب سایت شما توسط خزنده های گوگل سریع تر انجام می شود و تجربه کاربری وب سایت شما برای کاربران بهتر و لذت بخش تر است.

منبع : rushweb.ir

3.7/5 - (3 امتیاز)