آموزش طرز تهیه بستنی گردویی خوشمزه و مخصوص با خامه و شکلات
آموزش طرز تهیه بستنی گردویی خوشمزه و مخصوص با خامه و شکلات

طرز تهیه بستنی گردویی بستنی گردویی یکی از دسرهایی ویژه ای هست که می توانید در منزل تهیه نمایید و بعد از صرف شام یا ناهار میل کنید. این بستنی کلاس خاصی به کار شما در مهمانی های خانودگی خواهد داد. در این اموزش با طرز تهیه بستنی گردویی مخصوص آشنا می شود ، با […]

طرز تهیه بستنی گردویی

بستنی گردویی, طرز تهیه بستنی گردویی, دستور بستنی گردویی, درست کردن بستنی گردویی

بستنی گردویی یکی از دسرهایی ویژه ای هست که می توانید در منزل تهیه نمایید و بعد از صرف شام یا ناهار میل کنید. این بستنی کلاس خاصی به کار شما در مهمانی های خانودگی خواهد داد. در این اموزش با طرز تهیه بستنی گردویی مخصوص آشنا می شود ، با ما همراه باشید.

مواد لازم بستنی گردویی
شکلات خرد شده۱۱۵ گرم
شیر۱۵۰ میلی لیتر
خامه۳۰۰ میلی لیتر
کشمش۵۰ گرم
بیسکویت خرد شده۳۰ گرم
گردوی خرد شده۳۰ گرم

بستنی گردویی با قهوه , ساخت بستنی گردویی , بستنی کره گردویی , بستنی گردویی خوشمزه

آموزش تهیه دسر و دستور تهیه بستنی گردویی مجلسی و خوشمزه در منزل

طرز تهیه بستنی گردویی

برای تهیه بستنی گردویی ابتدا شیر را در شیر جوش بریزید و شکلات خرد شده را نیز به آن بیفزایید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا بمرور زمان شکلات در شیر ذوب و حل شود.ظرف را در گوشه ای قرار دهید.

خامه در در ظرف مناسب هم زن بریزید وبا هم زن برقی با سرعت متوسط تا زیاد بزنید تا سفت شود و فرم بگیرد(دقت کنید که نیاز نیست بحدی هم بزنید که کره بما بدهد بلکه همین که فرم گرفت کافی است.

آنگاه شیر شکلات حل شده را در خامه فرم گرفته مخلوط کنید و خوب هم بزنید ،تا کمی سفت شود سپس در ظرف بلوری یا در قالبی مایع بستنی را بریزید و در داخل فریزر قرار دهید.

۲۰الی ۳۰دقیقه بعد به آن سر بزنید اگر لبه ظرف شیشه ای شما یخ زده بود بستنی را از فریزر بیرون آورید و مجددا خوب هم بزنید و لابه لای آن کشمش و گردو و بیسکوییت بریزید و با قاشق مخلوط کنید و ظرف را در فریزر مجددا بگذارید.

پس از ۱۵الی ۲۵ دقیقه بعد به آن سر بزنید(زمان بندی ها تقریبی است زیرا بسیار بستگی به کیفیت یخچال شما دارد) اگر بستنی گردویی کاملا بسته بود از فریزر خارج کنید و نوش جان کنید.


مطالب پیشنهادی : بستنی سرخ شدهبستنی سنتی

4.2/5 - (39 امتیاز)