مرکز خرید زیتون جزیره کیش
مرکز خرید زیتون جزیره کیش

مرکز خرید زیتون جزیره کیش جزیره زیبای کیش از نظر گردشگری می تواند الگوی خوبی برای دیگر نقاط کشور باشد زیبایی های بی حد و اندازه این جزیره زیبا باعث شده تا مسافران و گردشگران زیادی برای بازدید از آنهمه زیبایی به این منطقه سفر می کنند. با آمدن تعداد زیاد مسافر به جزیره کیش […]

مرکز خرید زیتون جزیره کیش

مرکز خرید زیتون جزیره کیش

جزیره زیبای کیش از نظر گردشگری می تواند الگوی خوبی برای دیگر نقاط کشور باشد زیبایی های بی حد و اندازه این جزیره زیبا باعث شده تا مسافران و گردشگران زیادی برای بازدید از آنهمه زیبایی به این منطقه سفر می کنند. با آمدن تعداد زیاد مسافر به جزیره کیش این منطقه از نظر تجاری هم پیشرفت زیادی نمود و پس از چندی دیگر تنها مسافران به عنوان گردشگر به کیش نمی آمدند بلکه تجار، صنعتگران و مردمی که برای خریدن اجناس بهتر و یا ارزان تر به این جزیره زیبا می آمدند هم جزو مسافرین جزیره زیبای کیش شدند. شهر کیش که در جزیره زیبای کیش واقع شده است، شهر کوچکی می باشد و در حدود چهل هزار نفر جمعیت دارد.

اما تعدا مسافران و گردشگرانی که به این جزیره زیبا سفر می کنند بر طبق آمار رسمی اداره آمار چیزی بیش از یک میلیون نفر می باشد. مسئولین در جزیره زیبای کیش با توجه به جمعیت زیادی که به این جزیره سفر می کنند تلاش نموده اند که امکانات رفاهی متناسب با خواسته های آن مردم تهیه نمایند. از جمله این امکانات مراکز خرید بزرگ و با امکانات زیاد می باشد که مرکز خرید زیتون یکی از آنها می باشد. در کشورهایی که از نظر صنعت گردشگری پیشرفته هستند مراکز خرید یکی از جاهایی است که بیشترین مراجعه گردشگران و مسافران را دارد. حتی در برخی از کشور های گردشگری، مراکز خرید با توجه به دارا بودن وسایل و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیاد و متنوع که به تنهایی تمامی نیازهای یک گردشگر را می تواند برطرف سازد، خود به یکی از جاذبه های گردشگری آن منطقه تبدیل می شود و مسافران و گردشگران زیادی فقط به این علت به این کشورها می روند که از این مراکز خرید، اجناس مورد نیاز خود را تهیه نمایند. مسئولین جزیره کیش هم طبق همین موضوع زمینه هایی را برای ایجاد چنین مراکز مجهزی فراهم نموده اند. مرکز خرید زیتون کیش هم یکی از مراکز خریدی است که دارای وسایل و امکانات زیادی می باشد.

لازم به ذکر است که مرکز خرید زیتون کیش در تور کیش از اولین مراکز خرید، در این جزیره زیبا بوده است. مرکز خرید زیتون در سال هفتاد و شش خورشیدی راه اندازی شد. این مرکز خرید در دو طبقه ساخته شده است و دارای نود و شش مغازه شروع به کار کرده است. مغازه هایی که در این مرکز خرید وجود دارند وسایل و اجناس مختلفی را برای فروش عرضه می کنند که در ادامه به آن هم خواهیم پرداخت. اما اولین چیزی که پس از مشاهده این مرکز خرید به نظر مراجعه کنندگان می رسد طرح معماری پاساژ زیتون است. معماری این مرکز خرید با معماری دیگر مراکز خرید متفاوت است. داخل پاساژ زیتون به صورت نیم طبقه ساخته شده است و این طراحی، جذابیتی است که مردم زیادی را به این مرکز خرید می کشاند و لذت خرید را برای مراجعین بیشتر می کند. از برتری های مرکز خرید زیتون می توان به دسترسی این مکان به مناطق مختلف در جزیره کیش می باشد و موقعیت مکانی مرکز خرید زیتون کیش در مرکز شهر کیش واقع شده است. همچنین این مرکز خرید در نزدیکی بهترین هتل های موجود در جزیره زیبای کیش می باشد.

به گزارش سفر باتو ، هتل پارسیان که یکی از بهترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش است در نزدیکی مرکز خرید زیتون قرار گرفته است. به همین دلیل این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. از مناطق تفریحی که در نزدیکی مرکز خرید زیتون کیش هست می توان به اسکله تفریحی بندر کیش اشاره کرد. در این اسکله تفریحی انواع سرگرمی های آبی و دریایی وجود دارد که گردشگران و مسافرانی که از مرکز خرید زیتون کیش خرید هایشان را نموده اند با خیالی راحت به اسکله تفریحی بروند و در آنجا به تفریح بپردازید. از نکته های قابل توجه درباره مرکز خرید زیتون کیش این است که به واسطه موقعیت مکانی اش و قرار گرفتن در مرکز شهر، به تمام نقاط حیاتی شهر کیش نزدیک است و حتی مراکز خرید دیگری هم به این مرکز خرید نزدیک می باشد. مرکز تجاری پانیذ یکی از این مراکز است و مراجعین می توانند از مراکز تجاری مختلف با هم دیدن نمایند. همان طور که گفته شد، در مرکز خرید زیتون کیش دارای نود و شش مغازه دارد که اجناس مختلفی در مغازه های این مرکز به فروش می رسد. از لباس تا کیف و کفش و از مواد آرایشی و بهداشتی و عطر تا وسایل خانگی و آشپزخانه و اسباب بازی با کیفیت بالا و متنوع در دسترس مشتری ها قراردارد و هر جنسی را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند و برای سوغاتی و یا برای تجارت خریداری نمایند. اما یکی از معروف ترین سوغاتی هایی که از مرکز خرید زیتون کیش می توان تهیه نمود قهوه و شکلات می باشد. مرکز خرید زیتون کیش با دارا بودن امکانات رفاهی مناسب، توانایی دادن خدمات خوبی را به گردشگران و مسافرانی که به جزیره زیبای کیش می آیند را دارد.

5/5 - (1 امتیاز)