آموزش کشیدن خط چشم با وسایل ساده
آموزش کشیدن خط چشم با وسایل ساده
خوشبختانه این روزها ترفندهای مختلفی برای کشیدن خط چشم آموزش داده می شود که حتی افراد مبتدی می توانند با استفاده از آن ها خط چشم زیبا و قرینه ای را برای خود بکشند. در ادامه آموزش کشیدن خط چشم با وسایل ساده را شرح داده و نکات آن را ذکر می کنیم.

کشیدن خط چشم کار چندان ساده ای نیست و نیاز به تمرین و ممارست زیاد دارد. با این وجود برخی از خانم ها بعد از تلاش فراوان همچنان نمی توانند خط چشم قرینه ای برای خود بکشند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید بهتر است از ترفند های ساده ای که برای کشیدن خط چشم وجود دارد استفاده کنید.

خوشبختانه این روزها ترفندهای مختلفی برای کشیدن خط چشم آموزش داده می شود که حتی افراد مبتدی می توانند با استفاده از آن ها خط چشم زیبا و قرینه ای را برای خود بکشند. در ادامه آموزش کشیدن خط چشم با وسایل ساده را شرح داده و نکات آن را ذکر می کنیم.

آموزش کشیدن خط چشم با وسایل ساده

آموزش کشیدن خط چشم با خلال دندان

اگر قصد دارید از آموزش کشیدن خط چشم با وسایل ساده استفاده کنید، بهتر است حتما یک خلال دندان دم دستتان باشد. با وجود این تکه چوب کوچک می توانید خط چشم زیبا و دنباله داری را در کسری از ثانیه کشیده و آرایش چهره خود را کامل کنید.

ترفند کشیدن خط چشم خوب با خلال دندان به این صورت است که ابتدا باید انتهای خلال دندان را به رنگ خط چشم آغشته کرده و سپس یک دنباله در گوشه خارجی چشم خود ایجاد کنید.

حال برای کامل کشیدن خط چشم با خلال دندان دوباره کمی رنگ به یک خلال دندان جدید بزنید و این خلال دندان را به صورتی روی پلک خود قرار دهید که یک خط جدید چسبیده به خط رویش مژه ها برایتان ایجاد شود.

سپس می توانید داخل این شبه مثلث ایجاد شده را با استفاده از خط چشم پر کرده و خط چشم خود را تا گوشه داخلی چشم ادامه دهید. در کشیدن خط چشم با خلال دندان می توانید یک دنباله زیبا و متقارن ایجاد کرده و باعث کشیده و زیباتر به نظر رسیدن چشم های خود شوید.

آموزش کشیدن خط چشم با موچین

کشیدن خط چشم در گوشه داخلی چشم ها کار راحتی نیست و اکثر افراد نمی توانند به خوبی از پس این کار بر آیند. اما خوشبختانه با کشیدن خط چشم با موچین می توانید این مشکل را برطرف کرده و به راحتی در گوشه داخلی چشم هایتان خط چشم بکشید.

برای این کار کافیست یک موچین انبری را بردارید، دو سر آن را روی هم بچسبانید و به قسمت انتهایی آن خط چشم بزنید.

حال گوشه داخلی چشم خود را با استفاده از موچین انبری سیاه کرده و به سمت بیرون حرکت کنید. به این صورت چشم هایتان حالت کشیده تری پیدا می کنند و فاصله چشم ها نزدیک تر به نظر می رسند.

البته شما می توانید از موچین برای کشیدن خط چشم در گوشه بیرونی چشم هایتان نیز استفاده کنید. برای کشیدن خط چشم با موچین در انتهای خط رویش مژه ها ابتدا لازم است مانند حالت قبل دو سر موچین انبری را به هم بچسبانید و کمی رنگ خط چشم به انتهای آن بزنید.

حال موچین را کمی باز کنید و از انتهای خط رویش مژه ها به سمت بالا بکشید. برای آنکه انتهای خط چشمتان نازک شود باید همانطور که به سمت خارج حرکت می کنید دو سر موچین را به یکدیگر بچسبانید. به این صورت خط چشم گربه ای یا دنباله داری ایجاد می شود که باعث زیبایی دو چندان چهره شما خواهد شد.

آموزش کشیدن خط چشم با موچین

آموزش کشیدن خط چشم با سنجاق

در نگاه اول کشیدن خط چشم با سنجاق منطقی به نظر نمی رسد ، اما با استفاده از یک سنجاق سر ساده می توانید به راحتی خط چشم بسیار زیبا و دنباله داری را برای خود بکشید.

برای این کار کافیست دو سر انتهایی سنجاق را به رنگ خط چشم آغشته کرده و سپس آن را مانند یک دنباله در بخش خارجی چشمتان قرار دهید. به این صورت یک دنباله زیبا در گوشه چشمتان ایجاد می شود که می توانید با پر کردن آن خط چشم نسبتاً ضخیم و زیبایی را ایجاد کنید.

در کشیدن خط چشم با سنجاق اگر رنگ دو لبه انتهایی را جدا کنید لبه های سنجاقتان کمی تیز تر اما نازک تر از قبل می شوند. به این صورت می توانید خط چشم نازک با دنباله تیزتری را برای خود بکشید.

آموزش کشیدن خط چشم با سنجاق

آموزش کشیدن خط چشم با چنگال

کشیدن خط چشم با چنگال و قاشق به نظر کمی خنده دار می رسد؛ اما با استفاده از این وسایل می توان به راحتی خط چشم زیبا و متقارنی را برای خود کشید. برای این کار کافیست یک چنگال را به صورتی کنار پلک خود قرار دهید که یک دنباله در گوشه چشمتان ایجاد شود.

سپس برای کشیدن خط چشم با چنگال کمی خط چشم در کنار چشم خود بکشید. در این روش چنگال در نقش یک خط کش عمل کرده و کشیدن خط چشم را برای شما ساده تر می کند.

در این روش دنباله نازکی در چشم شما ایجاد می شود اما اگر علاقه مندید خط چشمتان ضخیم تر باشد می توانید مجدداً چنگال را بالای پلکتان قرار داده و خط دیگری بکشید. حال کافیست داخل آن را پر کرده و به سمت گوشه چشم حرکت کنید.

شما می توانید به جای چنگال از قاشق نیز استفاده کنید. با استفاده از قاشق دنباله خط چشم شما انحنای کمی پیدا می کند و زیبایی خاصی به چهره تان می بخشد.

آموزش کشیدن خط چشم با چنگال

آموزش کشیدن خط چشم با وسایل ساده مانند گوش پاک کن

در بخش های قبلی مقاله کشیدن خط چشم با خلال دندان ، موچین، سنجاق سر، چنگال و قاشق را آموزش دادیم. اما یکی از دیگر وسایلی که برای کشیدن خط چشم کاربرد دارد گوش پاک کن است.

سر پنبه ای گوش پاک کن باعث می شود تا افراد مبتدی بتوانند خط چشمی ساده اما متقارن و زیبا را برای خود بکشند.

برای این کار کافیست سر گوش پاکن را به خط چشم آغشته کرده و به آرامی پشت پلک خود بکشید. البته در صورتی که علاقه مندید خط چشمتان نازک تر باشد می توانید از چسب کاغذی استفاده کرده و چسب را به دو گوشه چشم هایتان بچسبانید.

با انجام این کار کشیدن خط چشم با گوش پاک کن بسیار ساده شده و به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

همچنین از قسمت پلاستیکی گوش پاک کن می توان برای کشیدن دنباله ای نازک و زیبا استفاده کرد. برای این کار کافیست کمی خط چشم دنباله گوش پاک کن بزنید و آن را به آرامی روی گوشه چشمتان قرار دهید.

در واقع مراحل کشیدن خط چشم با میله پلاستیکی گوش پاک کن بسیار شبیه به خلال دندان است و کافیست همان مراحل را با گوش پاک کن تکرار کنید.

سخن پایانی

در این مقاله نحوه کشیدن خط چشم با موچین ، سنجاق، چنگال، قاشق و گوش پاک کن را آموزش دادیم.

در صورتی که کشیدن خط چشم برایتان به کابوسی بدل شده و نمی توانید این کار را به درستی انجام دهید، بهتر است به جای کمک گرفتن از دیگران، از این ترفند های ساده استفاده کرده و با کمک گرفتن از وسایل در دسترسی مانند چنگال و موچین خط چشم زیبایی برای خود بکشید.

در این روش ها می توانید از هر نوع خط چشمی مانند خط چشم ماژیکی، ژله ای، مایع، مدادی و… استفاده کنید و خط چشم متقارن و زیبایی را برای خود رسم کنید.

در انتها توصیه می کنیم برای خرید خط چشم، برند های معتبر بازار را در نظر داشته باشید؛ چرا که محصولات بی کیفیت باعث آسیب به پوست حساس دور چشم و سوزش چشم می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)