کربلا آماده برپایی جشن میلاد امام حسن (ع) + فیلم
کربلا آماده برپایی جشن میلاد امام حسن (ع) + فیلم

کربلا در آستانه میلاد امام حسین علیه‌السلام آماده میزبانی از زائران شده است و بیش از یک هزار و ۸۰۰ شاخه گل طبیعی در حرم امام حسین علیه‌السلام در آستانه نیمه ماه رمضان نصب شد.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من ، در آستانه میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام کربلا غرق نور و شادی شده و خیابان‌های اطراف حرم نیز چراغانی شده است؛ به طوری که در مسیر زائران چراغ‌های رنگین نصب شده و مغازه‌داران نیز به تزئین مغازه خود پرداختند و با نصب پرچم‌های سبز و سفید مزین به نام امام دوم شیعیان به استقبال عید نیمه ماه رمضان رفتند.

همچنین خادمان حرم امام حسین علیه‌السلام پارچه و کتیبه‌هایی را آماده کرده‌اند تا بر دیوار و ایوان‌های حرم نصب کنند. البته برخی از ورودی‌های حرم تزئین و در حرم حضرت عباس علیه‌السلام هم گل‌هایی نصب شده است. اما بیش از یک هزار و ۸۰۰ شاخه گل طبیعی توسط خادمان حرم حسینی در قسمت‌های مختلف حرم و همچنین بالای ضریح حرم ارباب نصب شد. در ادامه فیلمی از آماده‌سازی گل‌های طبیعی برای ایام میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام را مشاهده می‌کنید‌:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاوه بر این، سفره‌های افطار در بین‌الحرمین به مناسبت میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام پهن خواهد شد که به گفته خادمان خرم حسینی، مهمانسرای حرم طی ۲ روز یعنی پنج‌شنبه و جمعه بیش از ۱۲ هزار بسته افطار بین زائران و مجاوران توزیع خواهد کرد.
در ادامه تصاویری از تزئین و گل‌آرایی حرم حسینی را مشاهده می‌کنید.

منبع :‌ خبرگزاری فارس