با تصمیم گیری درست میلیاردر شدم
با تصمیم گیری درست میلیاردر شدم
افراد با دیدن من شاید اسم جسور، بی‌پروا، جاه‌ طلب. هر اسمی که دوست داشته داشتند می گذاشتند. اما چیزی که در واقع من  را تبدیل به شخصیت موفق و خستگی ناپذیر کرده

افراد با دیدن من شاید اسم جسور، بی‌پروا، جاه‌ طلب. هر اسمی که دوست داشته داشتند می گذاشتند. اما چیزی که در واقع من  را تبدیل به شخصیت موفق و خستگی ناپذیر کرده، اعتمادی است که به خودم دارم. هرچند عبارت اعتماد به‌نفس را هزاران بار شنیده ‌ایم و برای بسیاری از ما تبدیل به عبارتی دم دستی شده، اما بدون شک هرکدام از ما به شهامت زیادی برای به دست آوردن آن و ایستادن در ابتدای مسیر رسیدن به اهداف‌مان نیاز داریم. در ادامه مقاله می خواهم از موفقیتم در تجارت برای شما بگویم همراه من باشید.

عسل بره موم

عسل بره موم

عسل بره موم دارای مواد مغذی چون کلسیم، پتاسیم، آهن، روی می باشد.

موارد مصرف این عسل ها زیاد است و علاوه بر این دارای خواص دارویی فوق العاده ای دارند که در ادامه مطلب ذکر می کنیم:

•    مشکلات و اختلالات روده را رفع می کند
•    رحم را تقویت می کند
•    سرطان با مصرف این عسل درمان می شود
•    از پوسیدگی دندان پیشگیری می کند

عسل طبیعی اشترانکوه

عسل طبیعی اشترانکوه

رنگ عسل طبیعی اشترانکوه به رنگ زرد مایل به قهوه ای است که کاملا طبیعی و استاندارد می باشد، همچنین این نوع عسل دارای عطر و بوی خاص گیاهان دارویی این منطقه با طعمی بی نظیر است.

عسل اشترانکوه، دارای انواع برندهای مختلف است که توسط شرکتهای تولیدی معتبر تولید و به بازار عرضه می شود.

یکی از مهمترین مسائل برای مردم در زمان خرید انتخاب عسلی طبیعی و مرغوب است خرید عسل سبلان رابطه مستقیم با کیفیت و قیمت آن دارد.

متأسفانه در بازار عسلهای تغذیه ای بیشتر از عسلهای طبیعی است که شناخت آن توسط معیارهای ظاهری امکان پذیر نمی باشد.

عسلهای تغذیه ای از آب و شکر تولید شده و زنبور تغذیه طبیعی نداشته است بدتر از عسلهای تغذیه ای عسلهای مصنوعی هستند که توسط زنبور تولید نشده و حاصل شیرینی میوها و نیشکر است.

عسل طبیعی اردبیل

عسل طبیعی اردبیل

خواص درمانی عسل طبیعی اردبیل درمان سرماخوردگی و رفع بی خوابی است.

این محصول حاوی روی، منیزیوم و آهن است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید عسل در حقیقت یک ماده اسیدی است و کمتر کسی این را میداند چرا که طبع عسل شیرین است و به همین دلیل اسیدی بودن آن برای هیچکس مشخص و روشن نیست.

عسل ماده غذایی چسبناک طبیعی می باشد که توسط زنبور عسل در طبیعت از طریق جمع آوری شهد گلها تولید و در کندوها ذخیره می شود.

دور از ذهن نمی باشد که با شناخت زنبور عسل این ماده غذایی وارد مواد خوراکی مورد استفاده بشر قرار گرفته لذا دارای قدمت بالایی می باشد.

عسل طبیعی مشخصات و خواص دارویی، درمانی بسیاری از قبیل مقدار بالای فیبر، آنتی اکسیدان و ویتامین های A، D، E، K، دارد.

مصرف عسل برای سرماخوردگی و از بین بردن واکنش های آلرژیک، رفع رفلاکس، درمان زخم و سوختگی و جلوگیری از ابتلاء به سرطان بسیار مفید می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)