ثروتمندی را در سحرخیز بودنم پیدا کردم
ثروتمندی را در سحرخیز بودنم پیدا کردم
زمان بی‌نهایت نیست و فقط چیزهای بسیاری وجود دارد که می‌توانید در یک روز به دست آورید؛ افراد موفق این را به‌خوبی درک می‌کنند؛ بیشتر افراد موفق سحرخیز هستند

زمان بی‌نهایت نیست و فقط چیزهای بسیاری وجود دارد که می‌توانید در یک روز به دست آورید؛ افراد موفق این را به‌خوبی درک می‌کنند؛ بیشتر افراد موفق سحرخیز هستند. یک ساعت زودتر بیدار‌شدن در روز این امکان را به شما می‌دهد که بخش بیشتری از برنامه روزتان را به راحتی انجام دهید.

پای مرغ در بازار

پای مرغ در بازار

همیشه مردم کشور چین و یا ژاپن به داشتن پوستی شاداب و جوان و با طراوت معروف هستند که یکی از موادی را که در داشتن این پوست زیبا دخیل می ‌دانند استفاده زیاد از ژلاتین پای مرغ در بازار می ‌باشد که خاصیت آن از قلم گاو بهتر است.

مردم چین از طرفداران پر و پا قرص پای مرغ هستند و آنرا به صورتهای مختلف یا حتی به‌ صورت اسنک هم استفاده می‌کنند.

در شادابی و استحکام پوست کلاژن نقش بسیار مهمی دارد و یکی از عوامل زیبایی پوست است که این ماده مهم در داخل پای مرغ به میزان فراوانی وجود دارد.

کشور ما با وجود اینکه یک صادر کننده پای و گوشت مرغ به کشور چین می ‌باشد اما در داخل کشور  مردم از این ماده غذایی پر خاصیت استفاده زیادی نمی‌ کنند و خیلی از افراد این ماده غذایی را چندش ‌آور و ترسناک عنوان می ‌کنند و علاقه ‌ای به استفاده از آن ندارند.

پای مرغ در زنجان

پای مرغ در زنجان

عده ‌ای دیگر هم پای مرغ در زنجان را به ‌صورت آبپز می ‌پزند و سپس ماده‌ ژله ‌ای که از پختن آن بدست می ‌آید را به غذاهای مختلف اضافه می‌ کنند.

روش دیگر هم برای استفاده از آن این است که عصاره آن را به دست می ‌آورند به این صورت که آنها را بعد از شستن و پاک کردن در داخل یک شیشه می ‌ریزند و کمی نمک به آن اضافه می‌ کنند و درب شیشه را محکم می ‌بندند و آن را در داخل یک قابلمه حاوی آب جوش قرار می ‌دهند و به مدت حداقل پنج ساعت می‌ گذارند تا در داخل آن آب بپزد.

سپس آنرا از قابلمه خارج می کنند و آبی را که در ته شیشه جمع می ‌شود را مورد استفاده قرار می دهند که بسیار پر خاصیت و مقوی است و می ‌توان آنرا صبح و یا آخر شب استفاده کرد تا جذب بیشتری داشته باشد.

پای مرغ در قم

پای مرغ در قم

با توجه به اینکه عده‌ای ممکن است از بویی که بعد از پختن پای مرغ در قم در ماده ژلاتین مانند حاصله وجود دارد خوششان نیاید در این قسمت یک دستور برای تهیه آنرا در اختیار شما قرار می ‌دهیم که دارای طعم و عطری مطلوب می ‌باشد.

برای تهیه این ماده غذایی در ابتدا باید پاهای مرغ را بشویید و ناخ‌های آن را بگیرید و به مدت ده دقیقه در داخل قابلمه بریزید تا بجوشد و سپس آنها را در داخل آبکش بریزید تا آب آن جدا شود.

سپس آنها را در داخل یک قابلمه بزرگ بریزید و بر روی حرارت ملایم قرار دهید و بعد بر روی آن پیازهای خرد شده و همچنین هویج و کرفس خرد شده را همراه با ادویه‌ های دلخواه و همچنین فلفل دلمه ‌ای بریزید.

5/5 - (1 امتیاز)