زندگیم را با این تکنیک بی نظیر متحول کردم
زندگیم را با این تکنیک بی نظیر متحول کردم
کیفیت زندگی تان را احساس شما در هر لحظه تعیین می کند و احساس شما را تفسیر شما از وقایع پیرامونتان تعیین می کند نه خود وقایعی که روی می دهند

کیفیت زندگی تان را احساس شما در هر لحظه تعیین می کند و احساس شما را تفسیر شما از وقایع پیرامونتان تعیین می کند نه خود وقایعی که روی می دهند. من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

مستربچ نارنجی

مستربچ نارنجی

مستربچ نارنجی در واقع یک مخلوط پلیمری است که به نام رنگدانه پلمیری نیز معروف می باشد.

این‌ محصول از رنگدانه و پیگمنت بسیار تشکیل شده است.

مستربچ نارنجی مخلوط پلیمری با غلظت بسیار بالا می باشد، در واقع مستربچ برای رنگ آمیزی پلیمرهای خام در حین تولید مورد استفاده قرار می گیرد.

درصد و میزان مستربچی که برای این فرایند مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به نوع پلیمر خام متفاوت می باشد.

محصول پلیمری و پرکاربرد در برابر نور و حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد و اگر در معرض نور قرار بگیرد کیفیت خود را از دست نمی دهد.

محصول فوق از رنگدانه های مختلف و متنوع تشکیل می‌شود و برای تولید نیز می توان از افزودنی های مخصوص پلیمری استفاده کرد.

مستربچ نانو

مستربچ نانو

مستربچ نانو به عنوان پرکننده مناسب در صنعت پتروشیمی و برای ایجاد رنگ های مختلف در محصولات و همچنین افزایش کیفیت پلاستیک ها استفاده می شود.

همانطور که می دانید پلیمر ماده ای است که تقریباً در تمام صنایع تولیدی و در درجات مختلف به کار می رود و در بسیاری از صنایع از این ماده به اشکال گوناگون استفاده می شود.

اما استفاده از مستربچ نانو به شکل خالص صحیح نیست و کیفیت آن باید بهبود یابد تا بتوان از این محصول بهتر استفاده کرد.

مستربچ نانو در واقع همان ماده ای است که با ویژگی های خاص خود باعث تغییرات اساسی و بسیار مهم در انواع پلیمر ها می شود.

مهم ترین ویژگی مستربچ در واقع ظاهر این محصول است، دانه بندی مستربچ، ذخیره سازی و حتی جابجایی آن را بسیار راحت کرده است.

مستربچ نایلون و نایلکس

مستربچ نایلون و نایلکس

مستربچ نایلون و نایلکس پلیمری مهم در تولید این محصولات می باشد که استحکام و مقاومت بالایی به آنها در برابر عوامل فرسایسی می بخشد.

یکی از پلیمر های بسیار پر کاربرد در صنعت و تجارت نایلون و نایلکس می باشند که از عناصر بی ‌خطری در طبیعت مانند هیدروژن تولید می گردد.

مستربچ نایلون و نایلکس از کریستال های کوچکی تولید شده که بعد از فراوری در دستگاه های مخصوص به خمیری چسبناک در انواع گوناگون ساخته می گردند.

به طور کلی این دو محصول با هم متفاوت بوده نایلون ها بسیار شفاف، نرم ، انعطاف پذیری بوده و در ضخامت بسیار پایین در تعداد بالا تولید می شوند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای بهینه سازی این دو محصول از مواد شیمیایی مانند مستربیج جهت بالا بردن استحکام، مقاومت و کارآیی آنها استفاده می گردد.

5/5 - (1 امتیاز)