گیت فروشگاهی ضدسرقت دست دوم
گیت فروشگاهی ضدسرقت دست دوم
در واقع گیت برچسبی با نام rf شناخته شده و با چسبیدن بر روی سطح کالا موجب می شود تا سیگنالهای مورد نظر را برساند تا به هیچ عنوان کالا از مکان خارج نشود.

در واقع گیت برچسبی با نام rf شناخته شده و با چسبیدن بر روی سطح کالا موجب می شود تا سیگنالهای مورد نظر را برساند تا به هیچ عنوان کالا از مکان خارج نشود.

نحوه عملکرد گیت فروشگاهی برچسبی بدین گونه است که به هنگام خروج کالا از فروشگاه، هشدار و سیگنالی ایجاد می شود تا صاحب این فروشگاه از آن مطلع شده که در واقع این عملیات با ایجاد فرکانسی برابر با ۹ مگا هرتز صورت می پذیرد.

شایان ذکر است گیت فروشگاهی تک پایه مناسب برای فروشگاه هایی است که دربهای ورودی و همچنین قسمت خروجی آنها متمایز با هم بوده که این دلیل موجب شده است تا نوع مناسبی را تخصیص داد.

گیت فروشگاهی ضدسرقت دست دوم

شما مشتریان گرامی در مورد ویژگیهای گیت فروشگاهی مجموعه آراد برندینگ اطلاعات ثمر بخشی را کسب نموده اید، لازم است مراجعه به وبگاه فروشگاهی این مرکز را در دستور کار خود قرار داده و پس از مشاهده اقسام این محصولات فرمهای تخصیص داده شده را پر کرده و خرید خود را نهایی نمایید.

در واقع مزیت گیت فروشگاهی تک پایه در این است که تمام سیگنالها را به طور دقیق به خود گرفته و تمام نویز و مزاحمتها را کاهش داده تا عملیات مربوط به عدم خروج کالا در نهایت دقت صورت پذیرد.

یکی از کاربردهای ویژه ای که می توانیم برای گیت فروشگاهی تک پایه متصور باشیم، استفاده در تمام فروشگاه های پوشاک مردانه و زنانه، اقلام ظروف پلاستیکی، سوپر مارکت و غیره می باشد.

گیت فروشگاهی ضد سرقت

گیت فروشگاهی ضد سرقت

یکی دیگر از نمونه هایی که با کاربردهای عمده خود توانسته است امنیت فروشگاه شما را تضمین نماید، گیت فروشگاهی ضد سرقت بوده که تمام سیگنالهای لازم را از لیبل یا تگ موجود روی اقلام دریافت نموده و هشدار لازم را پیش از رسیدن کالا به درب یو پی وی سی کشویی فروشگاه به شما می دهد تا کالایی بدون اجازه شما از مکان مورد نظر خارج نشود.

در واقع شیوه عملکرد گیت فروشگاهی ضد سرقت بدین گونه بوده که با تبادل سیگنالهای لازم بین تراشه های نصب شده و آنتهای موجود بر روی خود امکان گزارش سرقت را مخابره نموده و این فنآوری به نام rfid شناخته می شود.

یکی از مشقتهایی که نظارت چشمی محصولات به همراه آورده است، بررسی زمان بر توسط فروشندگان بوده که بدین روی استفاده از گیت فروشگاهی ضد سرقت می تواند این مشکل را حل نموده و تنها با ایجاد یک هشدار حواس تمام فروشندگان را جمع می نماید و از این نظر تهدیدی برای محصولاتشان وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است اساس عمل نمودن گیت فروشگاهی ضد سرقت بدین گونه بوده که تمامی تراشه یا بارکدهایی که در فاصله به خصوصی از این محصول قرار می گیرند، اعلانهای مناسب و دقیقی را به این دستگاه منتقل نموده که حاصل یک عملیات رادیویی بوده است.

گیت فروشگاهی ضد سرقت دارای مشخصاتی نظیر: فنآوری RF، اندازه های استاندارد، امواج رادیویی به میزان ۸ مگا هرتز و تشخیص سیگنال تراشه یا لیبلها از فاصله ۲ متری می باشد.

گیت فروشگاهی ارزان

گیت فروشگاهی ارزان

یک مدل از تجهیزات امنیتی که امروزه برای فروشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد و به نسبت کارایی بالایی که دارد از قیمت ارزان و مناسبی برخوردار بوده گیت فروشگاهی مدل RF می باشد که قابلیت نصب سریع و آسانی دارد.

همانطور که می دانید گیت فروشگاهی دست دوم با استفاده از امواج رادیویی کار می کنند که دامنه آنها بین ۲ تا ۱۰ مگا هرتز فرکانس دارد و معروف ترین فرکانس مربوط به گیت RF فرکانس ۸٫۲ مگا هرتز می باشد که در برخی از موارد ممکن است که تداخل امواج رادیویی به وجود بیاید و دستگاه دچار اختلال شود.

لیبلها چسبی و تخت مانند هستند و تگ آنها ممکن است به هر شکلی باشد که بیشتر این لیبلها برای کتاب و یا سایر محصولات ممکن است که به کار رود، لازم به ذکر است که این نوع گیتها برای فروشگاه های بزرگ مناسب نیستند و در صورتی که آنتهای گیت RF پشت سر هم نباشند نمی تواند دستگاه به درستی کار کند و یا اگر در فروشگاه هم جوار از این دستگاه ها وجود داشته باشد امکان تداخل امواج وجود دارد و ممکن است که دستگاه از کار بیافتد.

البته امروزه مهندسان و متخصصا حوزه رادیو و امواج این دستگاه مشکل تداخل امواج آن را حل کرده اند و در صورتی که چنین اتفاقهایی بیافتد می توانند راه حلی برای این مشکلات داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)