برای رسیدن ثروتی که دارم از دفتر استفاده کردم
برای رسیدن ثروتی که دارم از دفتر استفاده کردم
شاید این سوال برای شما نیز ایجاد شده باشد که بنده ثروتی که امروز در اختیار دارم را چگونه به دست آورده ام؟

شاید این سوال برای شما نیز ایجاد شده باشد که بنده ثروتی که امروز در اختیار دارم را چگونه به دست آورده ام؟ خب باید بدانید بنده با راه اندازی یک کسب و کار کوچک جهت تولید و عرضه انواع دفتر به کسب درآمد رسیدم و با توسعه دادن کسب و کارم ثروتمند شدم.

دفتر تعاونی 40 برگ

دفتر تعاونی ۴۰ برگ

برخی از دفترهای پاپکو در اندازه ۱۰۰ برگ طراحی شده اند که جلد آن به صورت فنری می باشد و اما فنرهای این دفتر ثابت هستند و مانند طرحهای کلاسوری امکان باز شدن ندارند و نمی توان برگه های آنها را کم و زیاد و یا تغییر داد. دفتر تعاونی ۴۰ برگ با طراحیهای جلد متنوع به تولید می رسند تا مورد پسند همه سلایق باشند و دختران و پسران در هر سنی برای انجام تکالیف خود از این دفترها استفاده نمایند که در بازار و مغازه های فروش لوازم تحریر این دفترها به دفتر سیمی معروف می باشند.

برخی از دفتر پاپکوهای بزرگ به صورت کلاسوری و خیلی پیشرفته تولید می شوند که درون جلد و یا بیرون آن جایگاه های مختلفی برایی قرار گرفتن وسایل مخصوص از قبیل ماشین حساب، خودکار فانتزی و روان نویس و سایر وسایل نوشتن وجود دارد و طراحی شده است که بسیار نمونه های شیک و جذابی می باشند.

دفتر 100 برگ رحلی

دفتر ۱۰۰ برگ رحلی

قیمت دفتر ۱۰۰ برگ رحلی و خرید و فروش آن در بازار بستگی به نرخ ارز و کیفیت آن دارد.

به دلیل اینکه بیشتر این دفترها وارداتی هستند با توجه به نرخ ارز دچار نوسان می شوند که گاهی با افزایش و گاهی با کاهش قیمت مواجه هستند.

برای تولید دفترهای ۱۰۰ برگ طلقی از مواد باکیفیت استفاده می کنند که همین امر موجب می شود این دفترها در بازار قیمت بالاتری از سایر دفترها داشته باشند.

مجموعه ما به منظور خدمت رسانی به شما خریداران محترم، امکان خرید این محصول را به صورت آنلاین فراهم کرده است.

در صورتی که تمایل دارید دفتر طلقی را در متنوع ترین طرح ها و اندازه های مختلف خریداری کنید، لازم است با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

دفتر 200 برگ

دفتر ۲۰۰ برگ

دفتر ۲۰۰ برگ خط دار معمولا صفحات سفید رنگی دارد که امروزه کرم و رنگ نخودی آن هم در بازار مشهود است. دفتر خط دار در شهر مشهد با استفاده از پارامترهای مختلفی به بازارهای فروش توزیع می شود و بر اساس کیفیت و ضخامت دفتر قیمت گذاری می شوند.

با این حال بهتر است برای خرید دفتر با کیفیت به فروشگاه ها و مراکز لوازم التحریر معتبر مراجعه کنید تا بتوانید خرید معقول و به صرفه را داشته باشید. دفتر خط دار با مدلهای مختلفی نظیر شطرنجی برای دانش آموزان و یا مهندسین که به این دفاتر احتیاج دارند مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از ملزومات مهم و اساسی برای این افراد به شمار می رود.

این دفاتر می بایست در  زمان نوشتن و اثر فشار زیاد رد بر روی صفحه ی بعدی بر جای نگذارد تا سبب کثیفی و یا بلا استفاده شدن از آن نشود.

5/5 - (1 امتیاز)