تاریخچه ی درست کردن ذرت مکزیکی
تاریخچه ی درست کردن ذرت مکزیکی
ذرت مکزیکی یک غذای خیابانی محبوب در مکزیک است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. این ترکیبی عالی از شیرین، شور، تند و غنی است

ذرت مکزیکی یک غذای خیابانی محبوب در مکزیک است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. این ترکیبی عالی از شیرین، شور، تند و غنی است. نکته کلیدی برای ذرت عالی مکزیکی این است که ذرت را روی کباب یا اجاق گاز ذغال کنید تا زمانی که خوب و سیاه شود. این یک طعم دودی را اضافه می کند که واقعاً ظرف را به سطح بعدی می برد. در لیست قیمت میوه و تره بار امروز شیراز نام بلال به چشم می خورد و به آسانی می توانید آن را در ایران درست کنید.

تاریخچه ی درست کردن ذرت مکزیکی

هنگامی که ذرت پخته شد، با سس مایو که حاوی پنیر کوتیجا، ادویه جات ترشی جات و آب لیمو است پوشانده می شود. سس به طور مساوی روی ذرت پخش می شود و با پنیر کوتیجا خرد شده و گشنیز خرد شده تزئین می شود.

طرز تهیه ی ذرت مکزیکی

طرز تهیه ی ذرت مکزیکی

گریل یا تابه گریل را از قبل روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. ذرت را کبابی کنید، اغلب بچرخانید، تا زمانی که کمی زغال شود، حدود ۱۰ دقیقه. در حال حاضر خرید بلال عمده برای درست کردن این غذا مقرون به صرفه خواهد بود.

ذرت را با یک لایه سس مایونز بمالید و با پودر فلفل قرمز، کوتیجا و گشنیز بپاشید. گرم را همراه با تکه های لیموترش سرو کنید.

اگر از سرخ کن استفاده می کنید، ذرت را برش دهید تا در سبد سرخ کن قرار بگیرد. همه جای ذرت را با روغن زیتون بمالید. به صورت دسته ای، ذرت را به سرخ کن با هوا اضافه کنید و در دمای ۴۰۰ درجه به مدت ۱۰ تا ۱۲ دقیقه بپزید و تا نیمه برگردانید تا نرم شود.

۱ قاشق غذاخوری سس مایونز را روی هر لپه بمالید، سپس با پودر فلفل قرمز، کوتیجا و گشنیز بپاشید. گرم یا در دمای اتاق با تکه های لیموترش سرو کنید.

نکاتی برای تهیه ذرت مکزیکی

نکاتی برای تهیه ذرت مکزیکی

توجه داشته باشید که من توصیه می کنم از ذرت تازه، در فصل، برای این دستور پخت ذرت مکزیکی استفاده کنید. اگر بلال تازه را پیدا نکردید، قیمت فروش کنسروجات نیز برای تهیه ی این محصول انتخاب کنید.

اگرچه ذرت الوت مکزیکی بهتر است گرم و تازه باشد، اما اگر ذرت اضافی دارید، همیشه می توانید لپه ها را با یک چاقوی تیز برش دهید و ذرت اضافی در یخچال دربسته می ماند.

اما این دستور غذا خیلی سریع پیش می رود و به نظر نمی رسد که چیز زیادی برای من باقی نماند. چیزی در مورد فرو بردن دندان ها در ذرت تازه کبابی وجود دارد که مقاومت ناپذیر است.

خامه مکزیکی معمولاً در منطقه پنیر فروخته می شود. اگر آن را در نزدیکی پنیر نمی بینید، می توانید قسمت خامه ترش فروشگاه مواد غذایی خود را نیز بررسی کنید. اگر نمی توانید خامه را پیدا کنید، می توانید از خامه ترش برای تهیه ذرت خیابانی مکزیکی استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)