شروع افزایش درآمدم با انواع کابل ها رقم خورد
شروع افزایش درآمدم با انواع کابل ها رقم خورد
اولین بار یکی از آشنایانم به دلیل فعالیت در حوزه ی سیم وکابل  به من پیشنهاد شراکت داد. من علاقه مند بودم اگر موفقیتی کسب می کنم تنها نتیجه تلاش خودم باشد

اولین بار یکی از آشنایانم به دلیل فعالیت در حوزه ی سیم وکابل  به من پیشنهاد شراکت داد. من علاقه مند بودم اگر موفقیتی کسب می کنم تنها نتیجه تلاش خودم باشد. اما چون می دانستم این فرد تجربه بالایی دارد، با استفاده از دانش او شروع به فعالیت در حوزه کابل  کردم. همان طور که انتظار می رفت پیشرفت روز افزون خود را شاهد هستم و امروزه توانستم با تلاش های خودم تولیدی در این زمینه راه اندازی کنم.

کابل aux

کابل aux

کانال های صوتی دارای دو حالت مونو و استریو میباشند. در حالت مونو تمامی صدا در یک اسپیکر تولید میشود. اما در استریو صدا بین دو اسپیکر تقسیم شده و صدای بهتری تولید میشود.کابل AUX توانایی انتقال دو کانال صوتی را دارد. این بدان معناست که میتواند صدای استریو را انتقال دهد. در داخل کابل های AUX سه سیم وجود دارد که یکی برای کانال چپ، دیگری برای کانال راست و آخری هم مشترک بین چپ و راست است.

کابل افشان

کابل افشان

قبل از بیان تفاوت کابل افشان و مفتولی شما باید درباره هرکدام از آن‌ها و ویژگی‌هایشان بیشتر بدانید. کابل افشان بسیار انعطاف‌پذیر و نرم است، به همین دلیل گاهی به آن کابل نرم نیز اطلاق می‌شود. انعطاف‌پذیری کابل باعث شده تا بتوان آن را به‌راحتی خم کرد و در قسمت‌های مختلف با دسترسی کم و فواصل کوتاه از آن استفاده نمود. مانند دیگر کابل‌های برق، این کابل نیز دارای یک رسانا و عایق است. این کابل انعطاف‌پذیر از دو یا چند سیم تک‌رشته افشان ساخته شده است. PVC ( پی وی سی) از نوع پلیمر PVC/D  در کابل‌های سبک آمیزه به عنوان عایق استفاده می‌شود. PVC ( پی وی سی) از نوع پلیمر  PVC/A  نیز برای کابل‌های افشان قدرت به عنوان عایق مقاوم به کار می‌رود.رساناهایی که در این نوع کابل به کار گرفته می‌شوند باید از جنس مس آنیل شده یا اندود باشند. همچنین قطر مفتول‌های هر رسانا باید استاندارد و یکسان باشد. مقاومت رسانا در ۲۲ درجه سانتی‌گراد نباید از حداکثر مقدار تعیین شده بالاتر برود.

کابل برق

کابل برق

کابل برق چیست و چه کاربردی دارد؟ کابل برق به مجموعه ای از یک یا چند رشته سیم گفته می شود که در کنار هم قرار گرفته اند یا در برخی از موارد به هم تابیده شده اند. این رشته های سیم توسط مواد مختلفی عایق شده اند. همچنین مجموعه آن ها توسط یک لایه حفاظتی که اصطلاحاً به آن روکش کابل گفته می شود، پوشانده شده است. در صنایع مختلف جهت انتقال برق و برقراری جریان الکتریکی، از این تجهیزات استفاده می شود. در واقع می توان گفت بخش بزرگی از توزیع انرژی الکتریکی از منابع تولید برق به سایر نقاط از طریق کابل برق صورت می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)