تلخی فقر را مانند قهوه نوشیدم تا بتوانم ثروتمند شوم
تلخی فقر را مانند قهوه نوشیدم تا بتوانم ثروتمند شوم
جالب است بدانید شما به خاطر این که پولی ندارید فقیر نیستید، بلکه اگر آرزویی نداشته باشید فقیر هستید. آرزوی ثروتمند شدن از همان دوران کودکی با من همراه بود

جالب است بدانید شما به خاطر این که پولی ندارید فقیر نیستید، بلکه اگر آرزویی نداشته باشید فقیر هستید. آرزوی ثروتمند شدن از همان دوران کودکی با من همراه بود تا اینکه تصمیم گرفتم برای دستیابی به آن برنامه ریزی کنم. در اولین قدم با تحقیقات فراوان کسب و کاری را در حوزه ی قهوه راه اندازی کردم و پس از آن به دلیل نداشتن پول کافی با پیاده سازی یک روش نوین از سرمایه ی مشتری به عنوان سرمایه ی شروع کار استفاده کردم و سرانجام با این استراتژی ها به ثروت فراوانی رسیدم.

قهوه ترک یک کیلویی

قهوه ترک یک کیلویی

در حال حاضر قهوه ترک یک کیلویی با بسته بندی شیک روانه بازار می شود و می توان این محصولات را با نام برند های مختلفی تهیه کرد. سرو یک نوشیدنی گرم در روز های سرد پاییزی می تواند حس نشاط و شادابی را ایجاد کند، قهوه از جمله نوشیدنی های پرطرفدار در این فصل می باشد که در نمونه های مختلفی عرضه می گردد.

قهوه ترک نمونه بارز محصولات است که توسط تولید کننده در بسته بندی یک کیلویی آماده می شود تا خریداران برای مصارف کافی شاپ و مصارف خانگی آن ها را تهیه کنند. قهوه ترک یک کیلویی را با بسته بندی های متنوعی می توان تهیه کرد که برخی در جهبه های مقوایی، فلزی، شیشه ای و یا پلاستیکی هستند و باید گفت این عامل در انتخاب مشتریان تاثیر زیادی می گذارد.

قهوه فرانسه کیلویی

قهوه فرانسه کیلویی

جالب است بدانید قهوه فرانسه کیلویی یک نوشیدنی رقیق است که مانند چای آن را در لیوان های بزرگ سرو می کنند. قهوه فرانسه کیلویی از انواع قهوه های با کیفیت است.

هنگام تهیه نیاز به آسیاب و آماده سازی خاصی ندارد و آماده کردن آن کار راحتی است. این قهوه یک نوشیدنی بسیار مفید برای افراد مبتلا به ناراحتی کلیوی می باشد. برای تهیه قهوه فرانسه معمولاً از شیر و شکر نیز استفاده می‌کنند تا طعم مطلوب تری داشته باشد. برای دم کردن این قهوه از وسیله‌ای به نام فرندز استفاده می کنند. برای تهیه این قهوه از دستگاه قهوه ساز استفاده می شود. این قهوه میزان کافئین بسیار کمتری دارد و این یکی از دلایل محبوبیت این قهوه در ایران و کشور های خارجی می باشد.

قهوه گانودرما سوپریم

قهوه گانودرما سوپریم

قهوه گانودرما سوپریم از عصاره سوپریم گانودرما تهیه می شود این محصول حاوی کافئین و با طعم جینسینگ می باشد که تواسنته است طرفداران بسیاری را پیدا کند. قهوه گانودرما سوپریم یکی از دوست داشتنی ترین گیاهان دارویی در جهان می باشد که با طعم جینسینگ موجود در آن یک فنجان قهوه خوش طعم به شما می دهد.

این قهوه به دلیل داشتن آنتی اکسیدان به محافظت از بدن در برابر بیماری ها و به ایمنی بدن کمک می کند. نوشیدن یک فنجان قهوه انرژی بسیاری به شما می بخشد.

این محصول برای شادابی هم بسیار موثر می باشد. از گیاه گانودرما قهوه ی فوری تولید می کنند. قهوه را در یک مکان تاریک و خنک نگهداری کنید البته در یخچال و فریزر قرار ندهید.

5/5 - (1 امتیاز)