با هوشمندانه عمل کردن به ثروت رسیدم
با هوشمندانه عمل کردن به ثروت رسیدم
اگر می خواید به ثروت برسید و ثروتمند شوید، فقط درآمد کسب نکنید، تفاوت ایجاد کنید. افراد ثروتمند با تقلید کورکورانه از دیگران به ثروت نرسیده اند و شما هم نخواهید رسید

اگر می خواید به ثروت برسید و ثروتمند شوید، فقط درآمد کسب نکنید، تفاوت ایجاد کنید. افراد ثروتمند با تقلید کورکورانه از دیگران به ثروت نرسیده اند و شما هم نخواهید رسید. اگر میخواهید در کسب و کار خود به ثروت برسید باید این نکته را بدانید که افراد موفق و ثوتمند خود به دنبال راه جدید و خلاقانه بوده اند و گاهی از افراد موفق دیگر الگو برداری کرده اند اما هیچگاه با چشمِ بسته کسی را دنبال نکرد اند. میخواهم به شما کمک کنم تا راه جدیدی را در کسب و کارتان پیش بگیرید. با من همراه باشید.

فوم عایق بازتابنده

فوم عایق بازتابنده

فوم عایق بازتابنده باید به دست افراد ماهری استفاده شود در غیر این صورت عملکرد مناسبی را از خود نشان نمی دهد و باعث از بین رفتن سرمایه اولیه می شود.

این فوم عایق بازتابنده شده با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید شده و برای چسباندن آن بر روی دیوار یا سقف و کف نیز از این تکنولوژی استفاده می کنند.

جنس محصول از پلی اتیلن و یونولیت می باشد. به طور کلی انعطاف پذیری، کشسانی، تحمل حرارت، تحمل وزن بالا و سبک بودن از مشخصات خاص این محصول می باشند.

فوم سقفی به روز

فوم سقفی به روز

همانطور که مستحضر هستید بهتر است قبل از خرید فوم سقفی به روز به نکات مهمی دقت کنید تا در طول مسیر خرید دچار مشکل نشوید از جمله نکات بسیار مهم در این زمینه:

  • باید محصول را از شرکت و برندی که بسیار معتبر است محصول را خرید.
  • این محصول باید در برابر رطوبت و آب مقاومت خوبی داشته باشد.
  • قبل از خرید حتما به قیمت این محصول توجه کنید.
  • دقت کنید که محصولی را که تهیه کرده اید عایق بسیار مناسبی در برابر صدا است.
  • میزان مقاومت این محصول در برابر آتش را خوب مد نظر داشته باشید.
  • ابعاد و ضخامت این محصول را هم هنگام خرید در نظر داشته باشید.

همانطور که می دانید شرایط اقتصادی کشورمان به گونه ای است که قیمت مصالح ساختمانی از جمله فوم سقفی به روز دارای نوسانات بسیاری است.

فوم بتن 1401

فوم بتن ۱۴۰۱

این فوم ها می توانند در قالب بلوکی و سیمانی باشند که می توانند ایمن دهنده به انواع ساختمان ها در مواقع سیل، زلزله و غیره باشند.

در ساخت و تولید انواع فوم بتن ۱۴۰۱ معمولا از مواد مختلفی استفاده می شود که به عنوان مشخصه هر فوم بتنی در نظر گرفته می شود.

ابعاد و اندازه انواع فوم ها نیز کوچک و بزرگ می باشد و در این بین می توان نوع نیاز و کاربرد مورد نظر را تاثیر گذار دانست.

برای خرید انواع فوم های بتن و سازه های آماده، مهم ترین عامل مورد نیاز می تواند دقت به استحکام و مقاومت آن باشد زیرا هدف از تولید این فوم ها نیز ایجاد استحکام بیشتر می باشد.

قیمت هر نوع فوم بتنی بر اساس نرخ مصوب همان سال و همچنین نوسانات ارزی متفاوت می باشد بنابراین برای اطلاع از قیمت روز فوم بتنی می توانید به سایت های فروش معتبر مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)