با دوش از بند بازی زندگی لذت ببرید
با دوش از بند بازی زندگی لذت ببرید
دوش ها از محصولاتی می باشند که می توانید با فعالیت در حوزه ی آن ها از ثروت های بسیاره بهرهمند شوید زیرا این کالا با سود بالا و فروش بسیاری که دارد

دوش ها از محصولاتی می باشند که می توانید با فعالیت در حوزه ی آن ها از ثروت های بسیاره بهرهمند شوید زیرا این کالا با سود بالا و فروش بسیاری که دارد می تواند شرایط زندگی شما را دستخوش تغییراتی دلنشین کند حال برای آشنایی بیشتر با این کسب و کار و نمونه های پر سود آن با ما همراه باشید.

دوش استیل

دوش استیل

استفاده از دوش استیل به دلیل پیشرفت تکنولوژی فوق العاده زیاد شده است و دلیل آن زیبایی و ضد زنگ بودن آن ها می باشد دوش استیل امروزه بسیار در در خانه ها استفاده می شود و دلیل آن این است که به دلیل به دلیل پیشرفت تکنولوژی شرکت ها توانستند طراحی های فوق العاده ای برای این نوع دوش ها داشته باشد.

همین امر باعث شد تا زیبایی آنها چندین برابر شود همچنین دوش استیل در مقایسه با آلومینیوم می تواند در برابر خوردگی بیشتر مقاومت کند همچنین این دوش ها مقاومت بیشتری در برابر لوسیون مو و لوسیون بدن و دیگر مواد پاک کننده که اسیدیته بوده دارند از طرفی این دوش ها در اثر استفاده مداوم خراب نمی شوند و می توانند سالها کیفیت خود را حفظ کند و زیبای خود را از دست ندهند.

دوش جدید

دوش جدید

برای خرید دوش جدید و خوب باید نکات زیر را رعایت کرد اولا باید جنس دوش ضد زنگ بوده تا بتواند عمر طولانی داشته باشد دوما با توجه به دکوراسیون حمام باید خریداری شود سوم اینکه با توجه به فشار آب پر فشار و فشار معمولی تهیه کنید نکته بعد هنگام خرید به استاندارد و برند محصول برروی بسته بندی آن دقت کنید دوش مناسب دارای نصب آسان و وزن آن سبک است.

دوش های متحرک یا تلفنی با توجه به جداشدن آن مناسب برای همه حمام ها می باشد نوع پوشش رویی دوش های مناسب نیکل کروم است که به شکل براق هستند و مقاومت زیادی در برابر حرارت و رطوبت دارد قیمت دوش جدید با توجه به نوسانات بازار و جنس آن محاسبه می شود که با توجه برند های دیگر در بازار قیمت پایین تری دارد این محصول در جنس و مدل های مختلف بین ۸۰۰۰۰۰ تومان تا ۲۲۰۰۰۰۰ تومان متغیر است.

دوش یونیورست

دوش یونیورست

باید گفت دوش یونیورست (دوش دو کاره) دارای یک دوش ثابت و یک دوش متحرک بوده است، برای تغیر به دوش ثابت یک شیر سه راهی در این دوش ها تعبیه شده است امروزه همگی ما موظف هستیم که در مصرف آب صرفه جویی کنیم این محصول با طراحی منحصر به فرد این امکان را برای ما فراهم کرده که در هنگام استحمام آب کمتری استفاده کنیم.

از ویژگی های دیگر این دوش می توان به زیبایی منحصر به فرد که باعث زیباتر شدن دکور حمام می شود اشاره کرد این محصول می تواند ۳۶۰ درجه بچرخد و در تمامی جهات مورد استفاده قرار گیرد دوش یونیورست پلاستیکی: در تولید این محصول از پلاستیکی به نام PVC استفاده می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)