فقر را رشته رشته کردم و ثروتمند شدم
فقر را رشته رشته کردم و ثروتمند شدم
به خاطر طرز فکر است که دچار گرفتار های مالی می شویم باید طرز نگرش مان به پول را عوض کنیم، من نیز تصمیم گرفتم به منظور افزایش ثروت و درآمدم یک تفکر ثروتساز برای خودم ایجاد کنم

به خاطر طرز فکر است که دچار گرفتار های مالی می شویم باید طرز نگرش مان به پول را عوض کنیم، من نیز تصمیم گرفتم به منظور افزایش ثروت و درآمدم یک تفکر ثروتساز برای خودم ایجاد کنم. ایجاد یک تفکر درست موجب شد کسب و کاری را پیرامون تجارت نوین در حوزه ی رشته راه انازی کنم و با وجود سرمایه اولیه ی کمی که داشتم به سود خوبی رسیدم و در حال حاضر یک فرد میلیاردر به حساب می آیم.

رشته آش خانگی

رشته آش خانگی

برای خرید رشته آش خانگی نکاتی را مد نظر داشته باشید که از نمونه های آن می توان به شکل ظاهری رشته و ضخامت آن اشاره کرد.رنگ رشته های آش مرغوب سفید مایل به کرم بوده و طعم و مزه ای خوشمزه و به دور از نم و ماندگی داشته و فاقد کپک زدگی و مزه ترشیدگی است.

بسته بندی رشته های آش نیز بسیار مهم است زیرا این محصول را باید در کارتن های مقوایی بسته بندی کرد تا از نم زدگی و خراب شدن آن جلوگیری کرد.به طور کلی رشته های آش که به صورت سنتی و در منزل تهیه می شوند سالم تر و مقوی تر بوده و فاقد هر گونه مواد مضر و افزودنی است.

رشته سوپ مانا

رشته سوپ مانا

در ترکیب رشته سوپ مانا فیبرهای مهمی از جمله آرد گندم با ارزش بالای غذایی و ویتامین ها از جمله گروه B و مقادیر کمی مواد معدنی مثل پتاسیم و سدیم است. این رشته ها جزء مواد غذایی خشک می باشند و می توان آن ها را در دمای اتاق به دور از تابش نور مستقیم خورشید و در فضای در بسته نگه داری کنید.

این رشته های سوپ از برند مانا و محصول کشور ایران می باشند که با استفاده از جدید ترین تجهیزات و متد های روز دنیا در انواع مختلف بسته بندی، نوع رشته ها و غیره تولید و توزیع می شوند. هنگام خریدن این رشته سوپ ها به این نکته توجه کنید که محتویات این بسته ها شکسته و له نشده باشند و همچنین تاریخ آن ها منتهی نشده باشد تا طعمی لذیذ را به سوپ اضاف کند.

رشته پلویی فله

رشته پلویی فله

بسیاری از افراد به استفاده از رشته پلویی فله و به ویژه غذای رشته پلو، علاقه دارند به همین دلیل این محصول را به طور فله تهیه می کنند تا بتوانند نیاز خود را در مدت زمان طولانی برطرف نمایند.البته نوع بسته بندی آن نیز وجود دارد.

این محصول با استفاده از آرد و نمک و مواد افزودنی بسیار ساده تولید می شود.به همین دلیل تولید آن توسط کارگاه های متعددی انجام می گیرد پس امکان دسترسی به آن بسیار آسان می باشد.

محصول مدنظر به صورت فله ای در وزن های مختلف درون کارتون هایی مناسب بسته بندی می شود تا بهداشت و کیفیت آن ها به بهترین شکل ممکن حفظ گردد.

5/5 - (1 امتیاز)