کیفیت را با کسب و کار جدیدم به ثروتم هدیه دادم
کیفیت را با کسب و کار جدیدم به ثروتم هدیه دادم
هیچ انحصاری در میلیونر شدن نیست، اگر شما نسبت به افرادی که پول بیشتری دارند حسادت می‌ کنید، همان ‌جا ننشینید و غر نزنید، کاری کنید که خودتان پول بیشتری بدست آورید

هیچ انحصاری در میلیونر شدن نیست، اگر شما نسبت به افرادی که پول بیشتری دارند حسادت می‌ کنید، همان ‌جا ننشینید و غر نزنید، کاری کنید که خودتان پول بیشتری بدست آورید. من توانستم تکنیکی را پیاده سازی کنم تا به وسیله ی آن به ثروت فراوانی برسم. این تکنیک من را از فقر نجات داد و به همین دلیل می خواهم به شما نیز آموزش بدهم تا با استفاده از آن بتواندی زندگی راحت تری داشته باشید.

کابل برق 3 فاز

کابل برق ۳ فاز

کابل افشان ۲*۲٫۵ حاوی دو رشته سیم مسی درون یک روکش مناسب بوده که از جمله کابل برق ۳ فاز پر کاربرد محسوب می شود.این نوع از کابل در برند های مختلف در سطح کشور و در کارخانه های صنعتی مربوطه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی حجم قابل توجهی از تولید کابل های افشان را به خود اختصاص داده اند.

این کابل ها قدرت رسانندگی الکتریکی خیلی خوبی دارند و به همین دلیل در صنعت برق و الکترونیک به صورت ویژه مورد توجه و استفاده قرار گرفته اند. از یک روکش و محافظ مناسب و استاندارد که معمولاً از جنس پی وی سی می باشد برای این نوع کابل استفاده می شود و علاوه بر کاهش خطر برق گرفتگی، کیفیت و طول عمر آن را افزایش می دهد.

سیم برق فشار متوسط

سیم برق فشار متوسط

با توجه به نوع کاربرد و مکانی که قرار است سیم برق فشار متوسط استفاده شود، سیم و کابل افق البرز انواع مختلفی داشته که برای مثال ساختار کابل های مخابرات کاملا با دیگر کابل ها متفاوت است. اگر مهم ترین عامل تفاوت کابل ها را بخواهیم نام ببریم باید به جنس هادی و عایق اشاره کنیم و در جایگاه بعد تفاوت هایی از لخاظ شکل، سطح مقطع، تعداد هادی و عایق و غیره با هم دارند.

به سبب همین تفاوت ها بهتر است دانش خود را در زمینه انواع کابل و تفاوت هایشان بالا ببریم تا در هنگام خرید دچار اشتباه نشویم.

سیم و کابل آمل

سیم و کابل آمل

بارزترین مشخصات سیم و کابل آمل این بوده که میزان نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده دارد و حتی در بعضی موارد از این کابل ها به عنوان کابل نرم هم یاد می شود. معمولاً از دو نوع سیم فلزی آلومینیومی و مسی برای تولید این کابل ها استفاده می شود که نوع مسی آن از لحاظ کیفیت و قدرت رسانندگی خیلی بهتر است. این نوع کابل حاوی تمامی استانداردها و گواهینامه های لازم بوده و توانسته در بین انواع کابل منعطف بیشترین کیفیت و کارایی را داشته باشد.

به خاطر اینکه کیفیت و قدرت رسانندگی کابل افشان در جنس مس بسیار بالاتر بوده بنابراین در هنگام خرید توصیه می‌شود که این نوع از کابل را تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)