برخی از مزایا و معایب ویپینگ که باید بدانید!
برخی از مزایا و معایب ویپینگ که باید بدانید!
اگر بخواهیم واقع بینانه به مزایا و معایب استفاده از ویپ نگاه کنیم، به اصطلاح ویپ، باید بگوییم که ویپ اگر برای حذف تنباکوهای سنگین تر استفاده شود، مزایای خود را دارد، در غیر این صورت تنباکو برای سلامتی مفید نیست.

اگر بخواهیم واقع بینانه به مزایا و معایب استفاده از ویپ نگاه کنیم، به اصطلاح ویپ، باید بگوییم که ویپ اگر برای حذف تنباکوهای سنگین تر استفاده شود، مزایای خود را دارد، در غیر این صورت تنباکو برای سلامتی مفید نیست.

هر از چند گاهی گزارش های مثبتی در مورد فواید سیگار الکترونیکی می شنویم، اما همانطور که قبلا ذکر شد، معمولا با خطرات فرضی مواجه می شویم.

در این مقاله از مجله RocoVape، به مزایا و معایب بخارپز می‌پردازیم و اثرات آن بر سلامت انسان را بررسی می‌کنیم. ابتدا به مزایای ویپینگ می پردازیم.

9 مزیت استفاده از ویپ

۹ مزیت استفاده از ویپ

از مهمترین مزایای استفاده از ویپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ ایمن تر از سیگار کشیدن: محققان و پزشکان بهداشت عمومی انگلستان و آکادمی ملی علوم، مهندسی و پزشکی ایالات متحده معتقدند که کشیدن سیگار بی خطرتر از سیگار کشیدن است. به عبارت دیگر، آنها معتقدند که استفاده از بخار حداقل ۹۵ درصد کمتر از استفاده از دود خطرناک است.

از آنجایی که در ویپینگ احتراق (بدون دود) وجود ندارد، در نتیجه گزارشی مبنی بر آسیب جدی به ریه و قلب گزارش نشده است و به گفته این پزشکان، عدم استفاده از سیگار باعث بهبود عملکرد ریه ها، قلب، حس بویایی و بویایی می شود. حتی طعم

۲٫ نداشتن بوی بد و مضر: یکی از جذاب ترین و بزرگ ترین مزیت های ویپ این است که لباس، خانه و ماشین شما بوی دود و بوی بد نمی دهد. ویپینگ دارای عصاره های معطر است و تفاوت آن با بوی دود کهنه و ته قنداق فاصله دارد.

می توان گفت که حتی ویپ های با طعم تنباکو هم هیچ شباهتی به تنباکوی سوخته ندارند که باعث خوشحالی بسیاری از افراد می شود. یکی از ویژگی های دیگر ویپینگ این است که اطرافیان بوی زیادی نمی دهند و برای دیگران آزاردهنده نیست.

۳٫ قابلیت کنترل مصرف نیکوتین: سیستم ویپ یا پاد به شما این امکان را می دهد که میزان مصرف نیکوتین را به طور کامل کنترل کنید. دوزهای مختلفی از نیکوتین در مایع الکترونیکی وجود دارد.

انواع مختلفی از آبمیوه های الکترونیکی وجود دارد، از آبمیوه های الکترونیکی بدون نیکوتین تا آبمیوه های الکترونیکی با غلظت بالا (دوز بالا). می توانید مقدار نیکوتین موجود در ویپ را مطابق میل خود انتخاب کنید یا از آب میوه های بدون نیکوتین استفاده کنید. بیشتر ویپرها تمایل دارند با بالاترین سطح نیکوتین شروع کنند و به تدریج میزان نیکوتین را کاهش دهند یا حتی موفق به حذف کامل نیکوتین شوند.

۴٫ کنترل بر میزان بخار آزاد شده: ویپ به شما اجازه می دهد تا میزان بخار را هنگام بازدم کنترل کنید. برخی از ویپرها ترجیح می دهند از دستگاه های کوچکتر مانند پاد ویپ استفاده کنند تا بتوان آنها را به راحتی جابجا کرد و حجم کمتری بخار تولید کرد، در حالی که سایر ویپرها حالت های قوی تر و ابری را ترجیح می دهند.

تنظیم خروجی هوا و نوع سیم پیچ به شما امکان می دهد حجم بخار را بیشتر تنظیم کنید که بر طعم نهایی نیز تأثیر می گذارد. پس بسته به ذائقه خود می توانید بدون جلب توجه بخارپز کنید یا برعکس تا جایی که می خواهید خود را در معرض دید قرار دهید.

۵٫ طعم های مختلف برای هر کام: گزینه های موجود برای انتخاب طعم آب میوه تقریبا بی پایان و بی حد و حصر هستند. برخی از محبوب‌ترین دسته‌های طعم الکترونیکی مایعات عبارتند از طعم‌های میوه، دسر، نوشیدنی، نعناع و تنباکو.

درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایا و معایب ویپ بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

برخی از مزایا و معایب ویپینگ که باید بدانید!

اگر آنچه را که در بازار موجود است را دوست ندارید، می توانید آب میوه خود را درست کنید!

۶٫ راه اندازی سریع و آسان: در حالی که سیستم های ویپ یا غلاف پیچیده ممکن است نیاز به مونتاژ اولیه داشته باشند، بسیاری از محصولات ساده تر از قبل پر شده و آماده استفاده هستند.

در هر صورت، پس از آماده شدن بخار، تولید بخار به سادگی فشار دادن یک دکمه یا کشیدن دستگاه است. در حالی که همه دستگاه‌های ویپ برای ادامه کار به یک باتری شارژ شده و مایع الکترونیکی نیاز دارند، یک بخار معمولی می‌تواند تمام روز را بدون تعمیر کار کند.

۷٫ امتیاز قیمت برای هر کیف پول: بازار ویپ بزرگ و رقابتی است، بنابراین قیمت ویپ نیز رقابتی است. محصولات زیادی در هر محدوده قیمتی (از ۱۰ دلار تا صدها دلار) وجود دارد که تقریباً برای هر کاربری مناسب است.

خواه یک سیگار الکترونیکی یکبار مصرف ساده، یک مد ویپ پیشرفته و یک مایع الکترونیکی ممتاز بخواهید، مطمئناً یک ویپ برای ذائقه شما وجود دارد که می توانید از امروز استفاده کنید.

۸٫ بدون نیاز به تجربه: مطمئناً، می‌توانید از جمع‌آوری وسایل ویپ یا یادگیری نحوه ساخت کویل‌های خود لذت ببرید، اما می‌توانید بلافاصله به عنوان یک مبتدی، بخارپز عالی را تجربه کنید.

بین کیت های استارتر برای مبتدیان و ویپ های کپسولی معمولی، محصولات با کیفیت زیادی وجود دارد که نیازی به تجربه قبلی ندارند.

۹٫ در دسترس بودن: این روزها می توانید محصولات ویپ خوب را در مغازه های ویپ، فروشگاه های رفاه، پمپ بنزین ها و حتی مغازه های دخانیات پیدا کنید. همچنین فروشگاه های آنلاین ویپ وجود دارند که محصولات ویپ را مستقیماً درب منزل شما تحویل می دهند

5 ضرر استفاده از ویپ

۵ ضرر استفاده از ویپ

هر محصول و دستگاهی مزایا و معایب خود را دارد و Vape نیز از این قاعده مستثنی نیست. از عمده ترین مشکلات ویپینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ منحنی یادگیری Vape: شاید بزرگترین خطر برای یک ویپر جدید، خرید محصولی باشد که به دانش تخصصی نیاز دارد. اغلب آنها گیج و ناامید هستند و از تلاش برای تغییر پشیمان هستند. باز هم، نیازی به منحنی یادگیری طولانی نیست! منگنه های ساده تقریبا همیشه بهترین انتخاب اول هستند.

۲٫ خطرات بالقوه سلامتی: اگر از ویپینگ برای اجتناب از سیگار کشیدن استفاده می کنید، می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که از خطرات مستند سیگار اجتناب کرده اید.

۳٫ ویپرها با انگ سیگار مواجه می شوند: به همه سیگاری هایی که برای ترک سیگار به ویپر روی می آورند، هنوز سیگاری می گویند که ناامید کننده است. افعی ها از چنین نام مستعاری مصون نیستند.

۴٫ اطلاعات نادرست نیکوتین: نیکوتین در واقع فقط یک محرک ملایم با اثرات کافئین مانند است، اما تاریخچه آن به طور جدایی ناپذیری با سیگار کشیدن مرتبط است. نیکوتین باعث سرطان یا بیماری قلبی نمی شود، اما بسیاری از مردم، از جمله پزشکانی که به طور منظم سیگاری های مادام العمر را درمان می کنند، اثرات نیکوتین را با سیگار اشتباه می گیرند.

نیکوتین در واقع می تواند مزایای سلامتی را برای بسیاری از کاربران فراهم کند.

۵٫ یافتن حقیقت در مورد سیگار کشیدن آسان نیست: ویپینگ یک فناوری مخرب است که صنعت تنباکو را تهدید می کند، اما به وضوح صنعت قدرتمند ضد سیگار را نیز تهدید می کند.

برای یک فرد سیگاری یا ویپر جدید می تواند بسیار دشوار باشد که دروغ ها را از حقیقت در مورد سیگار جدا کند، زیرا این دشمنان قدرتمند روایت های خود را در هر نوع رسانه خبری پیش می برند.

عناصر ذکر شده یکی از معایب و معایب اصلی ویپینگ است.

حق انتخاب با شماست!

با خواندن این مقاله، باید درک بهتری از مزایا و معایب بخارپز داشته باشید. اگر سیگار کشیدن را به عنوان جایگزینی برای سیگار کشیدن در نظر می گیرید، قطعا بهترین انتخاب است. اگرچه سیگار تنها راه مبارزه با اعتیاد به سیگار نیست، اما همه انتخاب‌های دیگر مزایا و معایبی دارند.

ویپینگ موفقیت آمیز است زیرا نیکوتین و تجربه ای شبیه به سیگار را فراهم می کند، اما بدون محصولات احتراق که سیگار کشیدن را کشنده می کند. ویپینگ کامل نیست و برای همه کار نمی کند. در هر صورت انتخاب شماست و بستگی به علاقه و سلیقه شما دارد، اما اکنون آگاهانه انتخاب می کنید. فروشگاه روکویپ آماده ارائه خدمات و محصولات به شما می باشد. خرید شاد با RocoVape.

5/5 - (1 امتیاز)