موجودات شگفت انگیز در اقیانوس هند!
موجودات شگفت انگیز در اقیانوس هند!

دانشمندان خاک سنجی اقیانوس هند در جزایر کیلینگ در نزدیکی استرالیا، موجودات دریایی عجیبی کشف کردند که تا به حال دیده نشده بودند.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من، دانشمندان در پایین اقیانوس هند در جزایر کوکوس موجودات وحشتناک و عجیب و غریب را کشف کردند. تخم‌های ماهی معمولاً روی صخره‌ها یا بستر دریا رشد می‌کنند، اما مواردی وجود داشته است که یک بچه ماهی در معده مادر رشد کرده و یک ماهی زنده متولد شده است. انبوهی از موجودات دریایی وحشتناک از ماهی عنکبوتی گرفته تا ماهی خر استخوانی وجود دارد. در میان موجودات دریایی، “مارماهی” متفاوتی یافت شد که شبیه مارماهی های معمولی نیست. این مارماهی که نابینا است پوستی تیره دارد و در عمق حدود ۵ کیلومتری زمین کشف شده است. این موجودات دریایی تصویر جدیدی از موجودات اعماق دریا ترسیم می کنند.

یکی دیگر از موجودات دریایی کشف شده، “ماهی مارمولک” دیگری است که باله بلندی دارد. این شکارچی طعمه خود را در اعماق دریا صید می کند. این موجود دریایی غیرمعمول یک شکارچی حریص دریاهای عمیق است و پوست شفافی دارد که دیدن آن را در نور روز دشوار می کند.

ماهی دیگری سر بزرگ و اندازه کوچکتر دارد و در واقع یک گونه است به نام “ماهی الاغ” . یکی دیگر از این ماهی های غیر معمول، خروس استخوان گوش است.
 
منبع: بلاگ اخبار شرق