علایق خود را به ثروت تبدیل کردم
علایق خود را به ثروت تبدیل کردم
یکی از دلایلی که باعث شد بتوانم در مسیر کسب و کار خود بسیار موفق عمل کنم این بود که حوزه های انتخابی من برای فعالیت به صورت کلی مورد علاقه ام بودند

یکی از دلایلی که باعث شد بتوانم در مسیر کسب و کار خود بسیار موفق عمل کنم این بود که حوزه های انتخابی من برای فعالیت به صورت کلی مورد علاقه ام بودند و این امکان برایم فراهم بود تا در کوتاه ترین زمان به تخصص کافی برای فعالیت برسم و در ادامه برخی از آنها را معرفی خواهم کرد.

رادیاتور پژو 405

رادیاتور پژو ۴۰۵

اگر می خواهید که دمای خودرو مناسب و استاندارد باشد حتما باید به عوامل مهمی همچون اضافه کردن مایعهای ضد یخ به رادیاتور پژو ۴۰۵  توجه داشته باشید همچنین کیفیت رادیاتور که از جنس مسی و یا آلومینیومی است در خودروهاایرانی ماننده پژو و رادیاتور مزدا می تواند تاثیر گذار باشد.

شاید این اتفاق برای شما پیش آمده باشد و یا مشاهده کرده باشید که خودروتان و یا خودروهایی از قسمت جلو آن بخار بلند شده است علت آن این است که رادیاتور خودرو عملکرد درستی را نداشته و یا با به وجود آمدن مشکلی در آن مانند کم آبی یا سوراخ شدن این اتفاق صورت گرفته باشد. بسته به خودرو سایز رادیاتور مسی پژو ۴۰۵ مانند ۲۰۰۰ با سایر خودروها متفاوت است و هنگام خرید حتما قبل از توجه به کیفیت از مدل دقیق آن مطلع شوید و سپس به کیفیت آن توجه کنید تا جنس مطلوبی را خریداری کنید.

دمپایی روفرشی دخترانه

دمپایی روفرشی دخترانه

از انواع دمپایی روفرشی دخترانه می توان به دو نوع پسرانه و دخترانه  آن اشاره نمود که در طرح و رنگ متنوعی در بازار وجود دارند و پسران همیشه به پوشیدن این نوع دمپاییها علاقه خاصی نشان می دهند.

از آنجایی که معمولا پسران نسبت به دختران بیشتر در محیط بیرون از منزل هستند و از کفش بیشتر استفاده می کنند، بنابراین پای آنها بیشتر در معرض قارچی بودن می باشد، در نتیجه این افراد باید در منزل از دمپایی روفرشی استفاده کنند. این نوع دمپایی بسیار نرم و راحت می باشد و برای استفاده در روی فرش و موکت بهترین گزینه است، برای خرید دمپایی فانتزی پسرانه و دمپایی روفرشی ورنی باید به چند مورد مانند وزن دمپایی، جنس دمپایی، سایز دمپایی و همچنین قابلیت دمپایی توجه خاصی نمود تا دچار مشکلی نشوید و بتوانید به راحتی از آنها در منزل استفاده کنید بدون اینکه ناراحتی پیش بیاید.

دماسنج جیوه ای قدیمی

دماسنج جیوه ای قدیمی

هنگامی که دمای جیوه درون دماسنج جیوه ای قدیمی و حباب شیشه بالا می رود در اثر انبساط حجم آن افزایش پیدا می کند و موجب بالا رفتن جیوه درون لوله ای شیشه ای می شود و جهت نمایش دمای جیوه درون شیشه روی لوله شیشه ای درجه گذاریهایی گذاشته شده است.

این ماده به دلیل این که منبع نوترونهایی می باشد، که در ساخت بمب اتم از آنها استفاده می کنند به همین دلیل در تولید بمب اتم استفاده می شود جیوه قرمز به دلیل ظاهر جذابی که دارد در مناطق آتشفشانی توسط بومیان آن مناطق جمع آوری می شود.

این عنصر قرمز رنگ دارای ۱۱ ایزوتوپ می باشد و ۷ نوع آن دچار فروپاشی نمی شوند و پایدار هستند، که این باعث شده کاربردهای آن افزایش پیدا کند به عنوان نمونه در ساخت جیوه، لوازم الکترونیکی و در دیگر صنایع استفاده می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)