خداحافظی زودهنگام نیمار با جام‌جهانی ۲۰۲۲
خداحافظی زودهنگام نیمار با جام‌جهانی ۲۰۲۲

گزارش‌ها می‌گویند که نیمار احتمالا برای کل جام جهانی غایب خواهد بود.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من، با اتمام دور گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، همه منتظر بازگشت نیمار به میادین بودند، اما اخبار چیز دیگری می‌گوید.
 
بیشتر بخوانید: توضیح پزشک برزیل درباره آسیب‌دیدگی نیمار
 
نیمار ۳۰ ساله در جریان بازی اول مقابل صربستان به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا تعویض شد. تیم پزشکی برزیل در ابتدا معتقد بود که پای او رگ به رگ شده و فقط بازی‌های مرحله گروهی را از دست خواهد داد و به دور حذفی خواهد رسید.
 
بیشتر بخوانید: بدل نیمار در خیابان های دوحه
 
برزیل بدون حضور نیمار عالی پیش رفت و با گل کاسمیرو به پیروزی ۱-۰ مقابل سوئیس رسید. اما شاید برزیلی‌ها باید به غیبت نیمار عادت کنند، زیرا به گزارش نشریه «میرر» ممکن است که نیمار دچار آسیب رباط پا شده باشد. به این معنی که مصدومیتش بدتر از چیزی است که فکر می‌کردند و می‌تواند حضور او در ادامه مسابقات را به خطر بیاندازد.
 

 
برزیل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت است و نیمار امیدوار بود با تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ برزیل در خاورمیانه تاریخ‌ساز شود. او در حال حاضر با ۷۵ گل در ۱۲۲ بازی تنها دو گل از آمار پله کم دارد.
 

 
مصدومیت در جام جهانی برای نیمار چیز تازه‌ای نیست و در اکثر تورنمنت‌های بزرگ بدشانسی می‌آورد. او در جام جهانی ۲۰۱۴ برای برزیل تاثیرگذار بود، اما در مرحله یک‌چهارم نهایی کمرش آسیب دید و در شکست ۷-۱ مقابل آلمان حضور نداشت. چهار سال بعد، با عدم آمادگی جسمی وارد جام‌جهانی روسیه شد و نتوانست گلزنی کند و برزیل در یک‌چهارم نهایی توسط بلژیک حذف شد.
 

منبع: فرارو

5/5 - (1 امتیاز)