دردسر کودک چینی از تماشای زیاد تلویزیون
دردسر کودک چینی از تماشای زیاد تلویزیون

خانواده یک پسر بچه چینی که علاقه زیادی به تماشای تلویزیون داشت تنبیهی عجیب برای وی در نظر گرفتند.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من یک پسر بچه هشت ساله اهل استان هونان در مرکز چین یک روز که مادر و پدرش برای خرید به بیرون از خانه رفته بودند به جای انجام تکالیف مدرسه تمام مدت روز را به تماشای تلویزیون گذراند.
پس از بازگشت پدر و مادر این پسر بچه هشت ساله به خانه آن‌ها متوجه شدند که او تمام مدت روز را به تماشای برنامه‌های تلویزیونی صرف کرده و هیچ کدام از تکالیف خود را انجام نداده است.
برای همین مادر تصمیم گرفت این پسر بچه را تنبیه کند و او را مجبور کرد تا تمام طول شب را تا صبح پای تلویزیون بنشیند و برنامه‌ها را تماشا کند و حق ندارد به رختخواب خود برود.
والدین این پسر بچه در تمام طول شب مراقب او بودند که جلوی تلویزیون خوابش نبرد و هر بار که او درخواست می‌کرد به اتاق خوابش برود با او مخالفت می‌کردند.
والدین این پسر بچه چینی برای تنبیه او تا ۵ صبح اجازه ندادند او بخوابد و وادارش کردند که برنامه‌های تلویزیون را تماشا کند.
این روش تنبیهی این خانواده چینی بازتاب‌های زیادی را به همراه داشت و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از دیدن تصاویر تقلای این پسر بچه برای بیدار ماندن این روش را بسیار بی رحمانه خواندند.