فرصت پولدار شدن را برای خودم ایجاد کردم
فرصت پولدار شدن را برای خودم ایجاد کردم
باید به این نکته اشاره کنم که همه ما جزو آن دسته افراد خوش شانس نیستیم که در خانواده ای ثروتمند به دنیا می آیند پس لازم است خودمان فرصت های لازم برای رسیدن به ثروت را ایجاد کنیم

باید به این نکته اشاره کنم که همه ما جزو آن دسته افراد خوش شانس نیستیم که در خانواده ای ثروتمند به دنیا می آیند پس لازم است خودمان فرصت های لازم برای رسیدن به ثروت را ایجاد کنیم و من هم توانستم این امر را با فعالیت در حوزه تولید مواد اسیدی انجام دهم و به فردی پولدار تبدیل شوم و در ادامه بهترین محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

اسید روی اکتیو

اسید روی اکتیو

اکسید روی یا اسید روی اکتیو یکی از مهمترین ترکیبات شیمیایی معدنی است که کاربرد های بسیاری در صنایع متعددی دارد. اکسید روی دارای نام انگلیسی Zinc Oxide و فرمول شیمیایی ZnO است. این ترکیب شیمیایی به رنگ سفید تولید شده و در آب حل نمی شود. دانه بندی آن بسیار ریز بوده و بلور های ۶ وجهی دارد. این ترکیب غیر آلی در نوشته های قدیمی با نام توتیا شناخته می شده است. اکسید روی در پوسته زمین یافت می شود، اما از آنجایی که برای مصارف مختلف صنعتی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز است که آن را به صورت صنعتی نیز ایجاد کنیم.

با کشف خواص نیمه رسانای این ترکیب کاربرد آن در قطعات الکترونیکی رواج یافت و با افزایش پژوهش ها بر روی این محصول به این مهم دست یافتند که اکسید روی از پایداری بسیار خوبی برخوردار است و نیز می تواند از خود هم خاصیت بازی و هم خاصیت اسیدی نشان دهد و در آب و الکل حل قابل انحلال نیست. به صورت کلی با گذشت زمان و افزایش تحقیقات بر روی این ترکیب شیمیایی بسیار پر کاربرد ، استفاده از آن در صنایع مختلف زیاد شد و این افزایش همچنان ادامه دارد.

اسید سیتریک خوراکی

اسید سیتریک خوراکی

اسیدهای خوراکی و انواع آن مانند اسید سیتریک خوراکی ترکیبات شیمیایی هستند که طعم ترش و یا اسیدی را به غذا می دهند. هر دو اسیدهای آلی و معدنی به طور گسترده در سیستم های طبیعی در نقش های مختلفی از متابولیت های واسطه ای تا اجزای سیستم بافر عمل می کنند. اسیدها برای هدف های متعددی در غذاها و فرآیند تهیه مواد غذایی اضافه می شوند، تا مزایای بسیاری از اقدامات طبیعی خود را ارائه دهند. یکی از مهمترین کارکردهای مهم اسیدها شرکت در سیستم بافری است.

یکی از معروفترین عامل های اسیدی کننده، کنترل کننده pH و بهبود کننده طعم با فرمول مولکولی CH3COOH است که می تواند به عنوان یک عامل اسیدی کننده و طعم دهنده در غذاها مانند سس خردل، سس کچاپ، سس سالاد، سس مایونز و کمپوت ها استفاده شود. همچنین می تواند برای تصفیه تجهیزات و به عنوان یک افزودنی آب دیگ بخار استفاده شود. در محصولاتی مانند سوسیس و کالباس، ترشی های شیرین و ترش، ترشیجات و سرکه اندود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اسید فسفریک

اسید فسفریک

این محصول که گاه آن را بصورت فسفوریک اسید یا اسید فسفریک نیز نگارش می کنند، با نام هایی نظیر اسید فسفریک، فسفریک اسید و ارتو فسفریک اسید نیز شناخته می شود. اسید فسفریک به دلیل ویژگی های خاصی که دارد و همچنین به علت وجود عنصر فسفر در ساختار خود، عمدتا برای تولید کودهای کشاورزی به منظور بهبود وضعیت خاک و افزایش کیفیت محصولات زراعی کاربرد دارد.

فسفریک اسید معدنی حاوی یک اتم فسفر، چهار اتم اکسیژن و سه اتم هیدروژن می باشد و به شکل متراکم هنگام تماس با فلزات، گاز هیدروژن قابل اشتعال آزاد می کند و در صورت آتش سوزی، اکسیدهای فسفر خورنده و خطرناک تولید می کند. فسفریک اسید ضعیف اگر به شکل محلول در آید، به یون های فسفات و فسفیت تبدیل می شود.

5/5 - (1 امتیاز)