فویل آلومینیوم ضخیم پایون
فویل آلومینیوم ضخیم پایون
امروزه استفاده از فویل آلومینیومی بسیار زیاد می باشد که دارای دسته بندیهای مختلف از نظر طرح، سایز و ضخامت خواهند بود

هماطنور که می دانید فویل آلومینیوم پایون به دلیل ویژگی مناسب و کاربرد زیاد در کارخانه طراحی و تولید خواهد شد. امروزه استفاده از فویل آلومینیومی بسیار زیاد می باشد که دارای دسته بندیهای مختلف از نظر طرح، سایز و ضخامت خواهند بود. شما می توانید این محصول را نسبت به نیازی که دارید در هر متراژی تهیه و مورد مصرف قرار بدهید. جنس عالی که دارد باعث شده است تا اینکه برای حفظ گرما از این محصول استفاده کنند تا از هدر رفتن حرارت جلوگیری به عمل آید. شما می توانید از این محصول به عنوان بسته بندی نیز استفاده کنید به دلیل اینکه زیاد مورد انعطاف قرار می گیرد.

فویل آلومینیوم ضخیم پایون

همچنین این محصول به هیچ عنوان آسیب از نظر پارگی یا پوسیدگی نخواهد گرفت و حتی در زمانی می توان در آتش گذاشت تا مواد غذایی داخل آن کاملا مغز پخت شود. کاربردهای مختلف از این فویل نخ دار صورت می گیرد که یکی از آن قالب بندی برای تهیه کیک می باشد. شما می توانید از این محصول به عنوان یک قالب نیز استفاده کنید تا هر مدل از شیرینی را خواستید تهیه و مورد استفاده قرار بدهید. یکی دیگر از ویژگی این فویل به طوری می باشد که می توانید آن را به دور موز بگذارید و تا مدت طولانی بدون اینکه خراب شود از آن استفاده کنید. در ضمن زمان خرید همیشه به قیمت توجه نکید به دلیل اینکه قیمت بالا همیشه به خاطر کیفیت بالا نمی باشد. این نوع از محصول از آلیاژ بالایی از آلومینیوم تولید شده است که بهترین نوع عملکرد را می تواند در حفظ کردن گرما دانست.

فویل آلومینیوم ضخیم

فویل آلومینیوم ضخیم

همانطور که گفته شد، از فویل آلومینیوم امروزه استفاده های زیادی می شود که انواع ضخیم آنها از کاربردهای بیشتری برخوردار می باشند که بیشتر برای پخت و پز و همچنین کارهایی که با حرارت بالا سر و کار دارند، استفاده می شود. کارخانه های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که انواع فویل کابینت آلومینیومی را در کیفیتها و اندازه های مختلف و با ضخامتهای متفاوت تولید و روانه بازار می کنند که از هر کدام از آنها برای کاربردهای مختلف استفاده می کنند.

آلومینیوم یکی از با ارزش ترین فلزات در جهان است که از آن محصولات مختلفی از جمله فویل تولید می شود که جزو پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین نمونه های آلومینیوم به حساب می آیند. امروزه از فویل آلومینیوم ضخیم بیشتر از سایر فویلها استفاده می کنند زیرا هم دارای مقاومت خوبی در برابر عوامل مختلف است و هم دارای کاربردهای بیشتری است. ایران یکی از بزرگ ترین کشورهای تولید کننده ی انواع فویل آلومینیومی است که آنها را با استفاده از ترفندها و روشهای مختلف تولید و روانه بازار می کنند که با توجه به کیفیتهای بالایی که این محصولات دارند، دارای خریداران زیادی نیز در داخل و خارج از کشور می باشند. امروزه در تمامی فست فودیها، رستورانها، آشپزخانه ها و غیره، انواع فویل آلومینیومی را مشاهده می کنید که برای بسته بندی، نگهداری و انتقال مواد غذایی استفاده می شوند.

فویل چسبی نقره ای

فویل چسبی نقره ای

از آنجا که آشپزخانه قلب هر خانه است و اکثراً مکانی است که به علت پخت و پز غذا و شست و شوی ظروف بیشتر در معرض آلودگی و چربی قرار می گیرد با استفاده از فویل چسبی نقره ای یک پوشش زیبا و عالی بوجود می آورید و قابلیت بی نظیر آن تمیز شدن سریع آن می باشد چرا که بانوی خانه مجبور نمی شود وقت زیادی را در آشپزخانه برای نظافت صرف کند و می تواند به امور دیگر خود برسد. اگر چیدمان منزل شما کلاسیک و مدرن است با استفاده از این فویلهای چسبی نقره ای و طلایی می توانید هزینه کمتری برای تغییر دکوراسیون منزل خود متحمل شوید، یکی از مزایای استفاده فویل چسبی در آشپزخانه این است که درز میان کابینتها، سینک ظرفشویی و اجاق گاز پوشانده می شود.

از آنجا که خانمها طلا را دوست دارند رنگ طلایی این فویل هم برای خانمها جذابیت خاصی دارد ورق فویل آلومینیومی ضد حرارت است و همچنین می تواند عایق در برابر سرما هم باشد به این صورت که اگر دیواری از منزل دارید که در فصل زمستان سرما از آن به داخل نفوذ می کند با چسباندن این نوع ورق علاوه بر زیبا سازی دکوراسیون به گرم کردن خانه هم کمک می کنید، این ورق ضد خش بوده و زمانی که از چاقو در آشپزخانه استفاده می کنید نگران نباشید. ورق فویل را می توان بر روی درب و پنجره های شیشه ای و کاشی و سرامیک آشپزخانه و همچنین حمام و دستشویی و بدنه داخلی ماشین هم استفاده کرد ورق فویل را بر روی میز ناهارخوری بچسبانید و با یک دستمال بعد از خوردن غذا به راحتی میز را تمیز کنید همچنین برای داخل کمد، کشوها، کف و دیواره ها را با این نوع ورقها بپوشانید.

5/5 - (1 امتیاز)