بایدها و نبایدها در انتخاب بهترین آژانس ارائه دهنده خدمات سئو
بایدها و نبایدها در انتخاب بهترین آژانس ارائه دهنده خدمات سئو
وقتی به دنبال شرکت های ارائه دهنده ی خدمات سئو می گردید احتمالا تمام آنها این ادعا را دارند که بهترین هستند و خیلی زود سایت شما را به موفقیت می رسانند، اما همیشه اینطور نیست.

انتخاب یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات سئو مناسب برای کسب و کارتان ممکن است در وهله ی اول ساده به نظر برسد، اما این یک تصمیم حیاتی است که نتیجه ی آن موفقیت یا شکست کسب و کار شما را به همراه می آورد. در نتیجه باید روی آن حساسیت و دقت کافی به خرج دهید.

همانطور که یک شرکت خدمات سئو حرفه ای می تواند کسب و کار شما را در محیط آنلاین به موفقیت برساند، از طرف دیگر شرکتی که تخصص کافی در این زمینه ندارد ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به بیزینس شما وارد کند.

وقتی به دنبال شرکت های ارائه دهنده ی خدمات سئو می گردید احتمالا تمام آنها این ادعا را دارند که بهترین هستند و خیلی زود سایت شما را به موفقیت می رسانند، اما همیشه اینطور نیست.

حتما می پرسید چه کاری میتوانیم بکنیم که دچار اشتباه نشویم؟ یکسری بایدها و نبایدها در انتخاب بهترین آژانس خدمات سئو وجود دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم. با رعایت این اصول می توانید تا حد زیادی از انتخاب نهایی خودتان مطمئن باشید.

بایدها و نبایدها در انتخاب بهترین آژانس ارائه دهنده خدمات سئو

اشتباهاتی که هنگام انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات SEO باید از آنها اجتناب کنید

چند اشتباه اصلی که باید در زمان جستجوی آژانس خدمات سئو از آنها دوری کنید عبارتند از:

تصور اینکه رتبه برتر گوگل به معنی آن است که یک شرکت بهترین است

این یکی از اشتباهات رایج افراد در انتخاب آژانس خدمات سئو است. ممکن است شما در گوگل خدمات سئو را سرچ کنید و فکر کنید رتبه ی اول گزینه ی مناسبی برای شما است چون حتما سئو را خوب می شناسد که توانسته است به این جایگاه برسد!

اما خوب است که بدانید لزوما اینطور نیست. راه های نادرستی مثل سئو کلاه سیاه وجود دارد که خیلی زود سایت را به جایگاه بالا می رساند ولی به دلیل استفاده از تکنیک های اسپم سایت خیلی زود از دور خارج خواهد شد. پس به چیزی که در ظاهر خوب به نظر می رسد ۱۰۰% اعتماد نکنید.

انتخاب پکیج های از پیش تعریف شده ی خدمات سئو

شرکت هایی که چند پکیج از پیش تعریف شده را بدون توجه به نوع کسب و کارتان به شما ارائه می دهند نمی توانند گزینه ی مناسبی برای شما باشند.

خدمات سئو باید متناسب با کسب و کار، بودجه و نیازهای بیزینسی مختص به شما، برنامه ریزی و ارائه شود. به همین دلیل است که بسته های سئو با هزینه ثابت همیشه برای همه مشاغل مناسب نیستند.

اگر با شرکتی وارد مذاکره شدید که یک یا دو پیشنهاد ثابت را به شما ارائه داد حتما گزینه های دیگر را بررسی کنید چون احتمالا به نسبت هزینه ای که می کنید بازدهی نخواهید داشت.

مطمئن شوید که آژانس مورد نظرتان کسب و کار شما را به خوبی درک می کند، استراتژی های درستی تدوین می کند و هزینه ی متناسبی از شما دریافت می کند.

گیر افتادن در یک قرارداد طولانی مدت

اگر یک شرکتی از شما تقاضای بستن قراردادهای طولانی مدت و بالاتر از حدود ۱۲ ماه کرد، کمی در انتخاب خود تامل کنید. در قراردادهای طولانی اگر رضایت از کار نداشته باشید و یا نتیجه و خروجی ای از کار نبینید به سختی می توانید از آن قرار داد بیرون بیایید.

یک شرکت خوب با شما قراردادهای کوتاه مدت تر می بندد و آنقدر از کار خود مطمئن است که می داند شما بدون اجباری مجدد با آنها قرارداد خواهید بست.

بایدها در انتخاب آژانس خدمات سئو مناسب کسب و کارتان

بایدها در انتخاب آژانس خدمات سئو مناسب کسب و کارتان

برای آنکه بتوانید بهترین شرکت ارائه دهنده ی خدمات سئو برای کسب و کارتان را راحت تر پیدا کنید حتما به نکات زیر توجه کنید:

یک هدف مشخص تعیین کنید

قبل از هر چیزی باید تصمیم بگیرید که می خواهید با همکاری یک آژانس خدمات سئو به چه چیزی برسید.

یک هدف مشخص کنید و آن را در جلسات با شرکت ها عنوان کنید. در این حالت هم شما می دانید که دقیقا چه می خواهید و هم طرف مقابل شما مسئولیت شفافی خواهد داشت که به بهبود نتایج کارش کمک می کند.

این موضوع همچنین به شما کمک می کند بازگشت سرمایه حاصل از تلاش های شرکت طرف قرارداد خود را به راحتی اندازه گیری کنید.

درخواست مشاوره رایگان کنید

بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید، می توانید از شرکت خدمات SEO، درخواست مشاوره رایگان کنید.

اکثر شرکت های سئو، مشاوره رایگان سئو ارائه می دهند، در نتیجه از این فرصت ها استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا در مورد آژانس مورد نظرتان و تیم سئو آن اطلاعات خوبی به دست بیاورید و از انتخاب خود مطمئن شوید.

درخواست مشاوره رایگان کنید

نگاه کنید که شرکت ارائه دهنده ی خدمات سئو در گذشته با چه برندهای همکاری کرده است

برندهای معتبر معمولا سیاست های بسیار سختگیرانه ای در انتخاب شرکت ارائه دهنده ی خدمات سئو دارند.

می توانید با بررسی رزومه ی کاری شرکت ها متوجه این موضوع شوید که آیا در بین مشتریان خود شرکت های بزرگی را دارند یا نه، اگر یک یا چند برند مطرح می بینید، تا حد زیادی می توانید به آنها اعتماد کنید. البته این نباید تنها معیار شما برای انتخاب باشد.

سعی کنید متوجه تکنیک های مورد استفاده ی شرکت ها شوید

این سوال برایتان پیش نیامده که شرکتی که انتخاب می کنید چگونه به شما در رفع نیازهای تان کمک می کند؟

از آنجایی که تکنیک های مختلفی برای سئو وجود دارد باید بدانید که آن شرکت از کدام تکنیک ها استفاده می کند. حتما هواستان باشد که در پروژه ی شما از تکنیک های سئو سیاه استفاده نکنند. چون ممکن است در کوتاه مدت نتیجه ی خوبی بگیرید و بسیار خوشحال شوید اما پس از مدتی سایت شما پنالتی می شود و از دور خارج می شوید.

اگر بتوانید با مشتری های قبلی شرکت ها صحبت کنید خیلی خوب متوجه سیاست ها و تکنیک های آن شرکت می شوید.

شفاف سازی در ارائه گزارش را از آنها بخواهید

قبل از بستن قرارداد از این موضوع مطلع شوید که باید با چه کسی در ارتباط باشید تا بتوانید سوالات خود را بپرسید و گزارش های دقیق دوره ای را دریافت کنید.

مطمئن شوید که شرکت مورد نظرتان به شما گزارش های دقیقی از روند کار ارائه می دهد.

حالا که به بایدها و نباید های انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده ی خدمات سئو آگاه شدید وقت آن است که با یکی از بهترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ تهران، یعنی آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا (azim.media) آشنا شوید و آموخته هایتان را روی آنها بررسی کنید. اولین قدم، بررسی سایت عظیم مدیا است؛ پس از آن می توانید یک قرار جلسه با آن ها بگذارید و سایر نکاتی را گفتیم بررسی کنید.

البته که آژانس دیجیتال مارکتینگ عظیم مدیا امتحان خودش را به خوبی پس داده است اما همیشه باید بررسی های تکمیلی را بر روی هر آژانسی انجام دهید.

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا

آژانس توسعه آنلاین کسب و کار عظیم مدیا علاوه بر خدمات سئو، کسب و کار شما را در برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ، آنالیز تکنیکالی رقبا و طراحی سایت سئو محور همراهی می کند. خدمات سئو عظیم مدیا هم شامل سئو آن پیج (on page)، سئو آف پیج (off page) و سئو تکنیکال می شود که می توانید با سر زدن به لینک زیر در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید: https://www.azim.media/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88/

شبکه های اجتماعی عظیم مدیا هم می تواند دید خوبی از نحوه ی فعالیت و مشتریان آنها به شما بدهد:

Instagram: https://www.instagram.com/azim.media.agency

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/azim-media

Aparat: https://www.aparat.com/Azim.Media

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCdc13wsKcZ-OrdNyfFb27tQ

5/5 - (1 امتیاز)